Eer?Dat ventje van een refused heeft helemaal geen eer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt en daar komt nu een andere naam onder. Jammer dat je je eer niet wil verdedigen.
En dat zeg jij? BLAAT!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:56 schreef foetre het volgende:
[..]
Eer?Dat ventje van een refused heeft helemaal geen eer.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch jammer. 3x Winnen en dan nu zitten meuten over een goed lopend en leuk tournooi?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:01 schreef Outpost76 het volgende:
Toch jammer. 3x Winnen en dan nu zitten meuten over een goed lopend en leuk tournooi?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:19 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers te bang om mee te doen.
hahahaha foutje bedankt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:53 schreef Yurzinho het volgende:
Ik hoef niet eens te spelen om een doelpunt te maken
Klopt dat de eindstand verkeerd stond bovenin t wedstrijden schema. Dat komt omdat iedereen maar de wedstrijd veranderd. In de trant van wie daagt wie uit en zelf bepaald wie "thuis" speelt. Dan komen er wel eens schoonheids foutjes in.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:34 schreef foetre het volgende:
Is dit ook een schoonheidsfoutje
Helmunt - Grumpelix 0 - 5 (WO)
maar in het schema heeft grumpelix 0 punten
zoniet dan heb ik niks gezegt
Nee, mijn team zit in belgië... dus kan pas vanaf morgenochtend 08:00u.quote:Edit 2 :
Ik kan mn tegenstander (FC Bifröst) voor volgende week niet eens uitdagen.
Dan komt dat morgen wel goed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, mijn team zit in belgië... dus kan pas vanaf morgenochtend 08:00u.
Hier ook de volgende ronde veilig gesteld, wel een +1, een +2 en een +7 opgelopen en de wedstrijd geëindigd met 9 manhet is tot noch toe elke week raak met blessuregevallen in de Fok!Cup...
tsja, het is een b-speler, dus niet zo'n verschrikkelijke ramp, ik hou alleen geen b-spelers over zoquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan komt dat morgen wel goed.
Leuk om te kijken wie er boven aan eindigt![]()
Het kan pittig worden na deze ronde met die champions Fok!Cup mietjes erbij.
Wel zwaar lullig zeg die +7 omfgniet normaal.
Ik heb t zelfde alleen was dat bij mij ook al zo voor de Fok!Cup.
Wie doet de andere poules?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
Poule A
Ronde 1:
nicker 100 - JHMWMJZMN 4 - 0
Helmunt - Grumpelix 5 - 0 (WO)
Ronde 2:
JHMWMJZMN - Helmunt 2 - 1
Grumpelix - nicker100 0 - 5
Poule B
Ronde 1:
The Yanks - Kristiansund 5 - 1
YMFC - Holloway Wanderers 0 - 5
Ronde 2
Kristiansund - Holloway Wanderers 3 - 7
The Yanks - YMFC (uitgesteld naar 6 augustus)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |