Hoe gaat de regeling dit jaar eigenlijk, eerst doelsaldo of eerst onderling resultaat?quote:
Ik zie de stand niet??quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
Poule A
Ronde 1:
nicker 100 - JHMWMJZMN 4 - 0
Helmunt - Grumpelix 5 - 0 (WO)
Ronde 2:
JHMWMJZMN - Helmunt 2 - 1
Grumpelix - nicker100 0 - 5
Poule B
Ronde 1:
The Yanks - Kristiansund 5 - 1
YMFC - Holloway Wanderers 0 - 5
Ronde 2
Kristiansund - Holloway Wanderers 3 - 7
The Yanks - YMFC (uitgesteld naar 6 augustus)
[ afbeelding ]
quote:Aantal uitdagingen: 1
Vulture United 1980
Aftrap: 30-07-2008 om 17:05
Speelterrein: FC Ossie Arena, normaal. Intrekken!
Eerst onderling resultaatquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hoe gaat de regeling dit jaar eigenlijk, eerst doelsaldo of eerst onderling resultaat?
dan ben ik per definitie doorquote:
Ik kom ook al jouw kant op met yankeequote:Op donderdag 24 juli 2008 14:25 schreef rompompom het volgende:
Ah, ik zie nu dat ik zelf moet uitdagen..
Challenges: 1
Grumpelix
Kick-off: 30-07-2008 at 17:05
Venue: Reuvelt Plaza, Normal. Withdraw!
quote:Uitdagingen: 1
insane ones
Aanvangstijd: 30-07-2008 om 19:30
Speelterrein: The Drakirrs Arena, Normaal. Intrekken!
op? Ik ga nu accepteren. Gister kon ik je nog niet uitdagen en vandaag lag ik met mijn luie reet op het strandquote:
Ohja de fokcup gamemasters zijn nu boos op ons aangezien ik jou heb uitgedaagt ipv andersomquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
op? Ik ga nu accepteren. Gister kon ik je nog niet uitdagen en vandaag lag ik met mijn luie reet op het strand
Gijs zeg je wel tegen je supporters dat ze zich gedragen want we spelen dan in t stadion van de oprichter van ons aller federatie.quote:Uitdagingen: 1
FC Bifröst
Aanvangstijd: 30-07-2008 om 17:05
Speelterrein: MadHouse, Normaal. Intrekken!
Vaag hij staat er toch echt. Je staat 2e met 3 punten. De nr 1 Nicker 100 heeft er 6 en een heel dik doelsaldo van 9 voor en 0 tegen.quote:
quote:Uitdagingen: 1
FC Bifröst
Aanvangstijd: 30-07-2008 om 17:05
Speelterrein: MadHouse, Normaal. Geregeld!
Is geaccepteerdquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:54 schreef Ruudt het volgende:
Challenges: 1
FC Ossie
Kick-off: 30-07-2008 at 17:05
Venue: EXIT, Normal. Withdraw!
mja.. die gekke supporters van mij laten doorgaans geen stoeltje heel in het eigen stadion, dus die zijn nu van massief beton. Knappe jongens die dat kunnen slopen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
Als dat geen gekkenhuis gaat worden de komende woensdag weet ik t ook niet meer.
[..]
Gijs zeg je wel tegen je supporters dat ze zich gedragen want we spelen dan in t stadion van de oprichter van ons aller federatie.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. die gekke supporters van mij laten doorgaans geen stoeltje heel in het eigen stadion, dus die zijn nu van massief beton. Knappe jongens die dat kunnen slopen.
Bitterballen zijn van het huis trouwens!
Ja jou wedstrijd is verplaatst naar volgende week. Dat is hier gepost aan t begin. Op letten neandertaler!quote:Op zondag 27 juli 2008 16:06 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ben ik vrij voor de beker deze week?
Het is je niet gelukt, ik heb met 2-1 gewonnen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:53 schreef OssieMan het volgende:
Mijn 1e wedstrijd zag er nog veelbelovend uit, maar nu in de laatste wedstrijd sta ik al 2-0 achter
Nog 45 minuten om het recht te trekken tegen 10 man
Ik had de hoop al opgegevenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het is je niet gelukt, ik heb met 2-1 gewonnen.
Nu moet F.C. Gokwerk winnen of gelijkspelen en dan ben ik toch nog door.
quote:
Nou, ik had liever twee weken training gehad, hoor. Ik heb het blijkbaar veel tequote:Op woensdag 30 juli 2008 23:16 schreef Ruudt het volgende:
Zwak hoor rpp!
Groen is door, rood is uitgeschakeld, poulefase 2 begint 20 augustus!quote:Fase 2
De nummers 1 en 2 van elke poule plaatsen zich voor de volgende ronde. Hier worden de nummers 3 en beste nr.4 van de Champions Fok!Cup aan toegevoegd om (weer) tot 8 te komen: wederom twee poules van 4. (loting)
En de Wanderers zijn door naar de volgende rondequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:56 schreef Outpost76 het volgende:
Hier in is t nog spannend om de 2e en 3e plek. Komende woensdag spelen Bij winst van YMFC zal Kristainshund door gaan en YMFC naar de Uefa Fok!Cup. Waar door The Yanks dan zijn uitgeschakeld. Bij verlies van YMFC gaat The Yanks door naar de 2e ronde en Kristiansund naar de Uefa Fok!Cup. Bij een gelijkspel zal The Yanks door zijn naar de 2e ronde, gaat Kristiansund naar de Uefa Fok!Cup en is YMFC uitgeschakeld. Allebij de teams hebben niks aan een verlies en dat kan dus een spannende wedstrijd worden.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:49 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer gaat die volgende fase verder, kan ik een friendly regelen
Maw: Je bent zeker van doorstroming naar UEFA, maar kan ook nog naar de Champions Cup, die beiden 20 augustus weer verder gaan.quote:In poule C:
Nummers 1 en 2 plaatsen zich automatisch voor de volgende ronde. Hierbij zijn dus SV Houten 3 en Bacardi Boys voor de 2e ronde geplaatst, die 20 augustus begint.
Nummer 3, Vulture United 1980, weet zich iig zeker van doorstroming naar de UEFA Fok!Cup, maar wellicht als hij als beste nr. 3 eindigt, alsnog voor de 2e ronde Champions Fok!Cup.
Door mn lesdyctie gaat er wel eens wat fout.Mijn Excuus daar voor. Ik verander t zsm ik moet helaas zo al weer weg dus dat gaat nu niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:23 schreef ArTiC het volgende:
Er klopt geen hout van mijn (Helmunt) doelsaldo Outpost, dat moet 6 doelpunten voor zijn en 9 tegen.
helaas
Jah ook dat natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
En de Wanderers zijn door naar de volgende ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |