Same here!quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:48 schreef Stali het volgende:
En ik vind haar qua muziek geweldig.
Al die personal shit zal me aan mijn mooie kont roesten, al heb ik het af en toe met haar te doen voor zover ik de shitload aan lullige feitjes kan bijhouden.
Vergeleken met een foto van nog geen 5 jaar geleden:quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg...
[ afbeelding ]
Nee, dat gaat niet goed
quote:Even by her own standards, Amy Winehouse appeared underdressed and dishevelled as she cut a tragic figure stumbling through a Camden pub crawl.
Doodzonde wat ze zichzelf aandoet met drugs en alcohol..dat is best veel verschil met nog geen 5 jaar geledenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeleken met een foto van nog geen 5 jaar geleden:
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Ik vraag me echt af hoe lang ze dit nog vol zal houdenquote:
Volgens mij kun je iemand niet dwingen om af te kicken/opgenomen te worden.quote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef deedeetee het volgende:
OMG Amy, wat dóe je
![]()
![]()
![]()
Kan niemand die arme meid dan helpen/bij haar lurven grijpen en dwingen om tot zich zelf te komen ?
Ze heeft toch nog ouders ???? !!!!!![]()
![]()
Waarom grijpen die niet in ?
Die hebben het geloof ik ook al meerdere malen geprobeerd hoor. Als iemand het zelf niet wil gaat zoiets heel erg lastig.quote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef deedeetee het volgende:
OMG Amy, wat dóe je
![]()
![]()
![]()
Kan niemand die arme meid dan helpen/bij haar lurven grijpen en dwingen om tot zich zelf te komen ?
Ze heeft toch nog ouders ???? !!!!!![]()
![]()
Waarom grijpen die niet in ?
Die was nog niet een tiende zo ver heen als zij.quote:Op maandag 15 september 2008 12:51 schreef deedeetee het volgende:
Nou maar met Britney is het anders wél gelukt
Amy is veel te ver * weg * om nog voor zichzelf een besluit te kunnen nemen..... Ik zou desnoods naar de rechtbank stappen om haar onder het gezag van een verantwoordelijk persoon/familielid te laten plaatsen.
Dat gaat niet zomaar, je moet dan echt een gevaar zijn voor je omgeving en/of jezelf.quote:Op maandag 15 september 2008 13:45 schreef deedeetee het volgende:
Zo ver ik weet is drugsgebruik/bezit in Engeland toch nog steeds een misdrijf ? Ze is zo gek als een deur dat lijkt me ook een reden om haar idg onder curatele te plaatsen.
Inderdaad, ze moet het zelf willen, daartoe ondersteund/gedwongen door haar ´vrienden´ maar met name haar familie.quote:Op maandag 15 september 2008 16:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat gaat niet zomaar, je moet dan echt een gevaar zijn voor je omgeving en/of jezelf.
Als ze iedereen in Engeland die mogelijk gek is en/of drugs gebruikt vastzetten hebben ze wat te doen daar.
Je moet het in de eerste plaats vooral zelf willen. En Amy heeft ook nog eens veel geld, dus stel ze zou worden ingesloten kan ze zich door de beste advocaten laten verdedigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |