abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60010070
pi_60010091
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat vind ik niet erg. Ik heb morgen mijn schoonmoeder op bezoek en heb toch geen tijd om een webcam voor je te kopen, die per koerier te laten bezorgen en naar je nakende acte de présence te kijken.

De schilder daarentegen, kon daar wel eens heel anders over denken.
Grmbl, maak het nou niet erger dan het is... Ik word al zo onzeker van de schilder in huis Ik neem nota bene een hele dag vrij (nou ja, ik ga 'thuiswerken' ) om te zorgen dat ie niet vanalles en nog wat verplaatst en kwijtmaakt.

Al die vragen en twijfels! Wil 'ie koffie? En lunch? Moet ik in zijn lunchpauze met hem praten (in het Duits )? Waar kan ik zitten om hem niet het gevoel te geven dat ik hem op de vingers kijk? Kan ik tussendoor even nonchalant boodschapjes doen? Bied ik aan om hem te helpen met voegen (dat kan ik best, ja )?

Ik ben al zo friggin' onzeker, en dan zeg je dit
pi_60010137
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Grmbl, maak het nou niet erger dan het is... Ik word al zo onzeker van de schilder in huis Ik neem nota bene een hele dag vrij (nou ja, ik ga 'thuiswerken' ) om te zorgen dat ie niet vanalles en nog wat verplaatst en kwijtmaakt.

Al die vragen en twijfels! Wil 'ie koffie? En lunch? Moet ik in zijn lunchpauze met hem praten (in het Duits )? Waar kan ik zitten om hem niet het gevoel te geven dat ik hem op de vingers kijk? Kan ik tussendoor even nonchalant boodschapjes doen? Bied ik aan om hem te helpen met voegen (dat kan ik best, ja )?

trutje
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:32:24 #4
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60010216
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hij wil koffie. Hij wil lunch. Hij wil in en om zijn lunchpauze praten (in het Duits). En daarna wil hij wilde seks op die plek waar jij kan zitten om hem niet het gevoel te geven dat je hem op de vingers kijkt: op je hurkjes. Tussendoor kan je niet nonchalant boodschapjes doen, maar je kan hem wel aanbieden te helpen met voegen. Dat kan jij best ja.

Kind kan de was doen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60010246
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hij wil koffie. Hij wil lunch. Hij wil in en om zijn lunchpauze praten (in het Duits). En daarna wil hij wilde seks op die plek waar jij kan zitten om hem niet het gevoel te geven dat je hem op de vingers kijkt: op je hurkjes. Tussendoor kan je niet nonchalant boodschapjes doen, maar je kan hem wel aanbieden te helpen met voegen. Dat kan jij best ja.

Kind kan de was doen.
*proesttt
pi_60010270
Ik moet eik naar bed, morgen een afspraak in Den Haag en 's avonds komt Lein eten. Denk dat ik iets uit het Libanese gedeelte van het kookboek ga maken
pi_60010271
Hoi.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60010273
Thuiswerken met Dude

Ik mag zeker ook geen muziek aanzetten, alleen Q music op vol volume? Maar het Requiem van Mozart is zeker te zwaar?

Weet je, ik ga gewoon lekker de halve dag sjoppen, 't is solden hier
pi_60010292
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moet eik naar bed, morgen een afspraak in Den Haag en 's avonds komt Lein eten. Denk dat ik iets uit het Libanese gedeelte van het kookboek ga maken
Je mag ook mix&match Turks/Libanees/Marokkaans doen Maakt allemaal geen bal uit. Als het maar fijn zoet & kruidig is allemaal
pi_60010373
Hells kitchen is afgelopen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is de winner
Verder morgen weer werken en overmorgen ook, ach wat zeur ik toch, nog maar 10 weken en dan lach ik iedereen uit hier

Hoelang duurt een eeuwigdurende vakantie dude
pi_60010400
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je mag ook mix&match Turks/Libanees/Marokkaans doen Maakt allemaal geen bal uit. Als het maar fijn zoet & kruidig is allemaal
I know Maar de meest simpele gerechten stonden in het Libanese gedeelte, leuk om mee te beginnen.

Wil ook snel de tajine (mennn wat is dat ding strak ) gaan uitproberen, dat doe ik denk ik als cnk een keer komt eten.

Het kookboek leest btw net zo lekker weg als een spannende detective, dat mens is echt geniaal

Mochten we kerst vieren dan vraag ik weer een kookboek van CR
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:45:46 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_60010422
Ik ga zo ook maar eens het mandje opzoeken.
Was gewoon wel weer lekker ouderwets gezellig in het honkbalstadion, maar het zou gewoon wel weer eens wat beter weer mogen zijn.

Straks gewoon weer een werkdagje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 10 juli 2008 @ 01:12:43 #13
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60010765
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:42 schreef Bluezz het volgende:

Hoelang duurt een eeuwigdurende vakantie dude
Zeven weken minstens, als ik het goed heb nagekeken. En daarna is het ook gewoon drie leuke dagen op en weer vier vrije dagen af.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60010890
Laat ik nu maar nooit ruzie met SHE krijgen

met 10 euro rondkomen voor bijna 2 weken.
pi_60010930
goodevening!
  donderdag 10 juli 2008 @ 01:38:10 #16
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60011011
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 01:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
goodevening!
Navond!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60011024
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

I know Maar de meest simpele gerechten stonden in het Libanese gedeelte, leuk om mee te beginnen.

Wil ook snel de tajine (mennn wat is dat ding strak ) gaan uitproberen, dat doe ik denk ik als cnk een keer komt eten.

Het kookboek leest btw net zo lekker weg als een spannende detective, dat mens is echt geniaal

Mochten we kerst vieren dan vraag ik weer een kookboek van CR
Niet vergeten om hem eerst goed te weken in water he! Zo heb ik al twee tajines gemold.

Hoi PF
pi_60011030
Schop mij eens naar bed

Haai PF, hoest met de liefde?

Dude en MM

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2008 01:40:55 ]
pi_60011055
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 01:39 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Niet vergeten om hem eerst goed te weken in water he! Zo heb ik al twee tajines gemold.

Hoi PF
Ik ga sowieso de gebruiksaanwijzing goed lezen voor ik het ding uberhaupt gebruik Zal wel even een fotootje maken van hoe strak het ding is (natuurlijk niet zo strak als mijn lichaam )
pi_60011059
* Schop
pi_60011067
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 01:43 schreef MinderMutsig het volgende:
* Schop
pussy niet hard genoeg
pi_60011073
pi_60011097
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 01:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Hier stonden ook handige tips voor tajines: http://www.tajine.nl/recepten/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=49
Staat bij favorieten

Ik denk dat ik een tajine-topic ga openen van de week
pi_60011118
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 01:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Staat bij favorieten

Ik denk dat ik een tajine-topic ga openen van de week
Ah dat is mooi. Ik heb ook net een nieuwe en was op zoek naar recepten maar ik had geen zin om er een topic over te openen.
pi_60011121
Ik ga trouwens ook slapen. Trusten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')