Ik heb helemaal in een deuk gelegen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:18 schreef Dos37 het volgende:
haha geweldig dat stuk bij de avondetappe
Coolquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb Wim dus nu in mijn Tourploeg.
.
154 Bernhard Eisel (Aut) Team Columbia 1.57.09quote:
Wim heeft zelf al gezegd dat hij hierdoor geen euro meer krijgt, dat was 30 jaar geleden misschien zo, maar nu niet meer.quote:
Klopt in Nederland maar in België gaat ie heus wel verdienen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wim heeft zelf al gezegd dat hij hierdoor geen euro meer krijgt, dat was 30 jaar geleden misschien zo, maar nu niet meer.
Ook in België. Ze zullen hem er wel bij willen in de kriteriums, maar hij krijgt echt niet meer dan Aerts, Hoste of Van Summeren.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:28 schreef tong80 het volgende:
Klopt in Nederland maar in België gaat ie heus wel verdienen.
Het blijft de ultieme kans om als knecht ook in de aandacht te komen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wim heeft zelf al gezegd dat hij hierdoor geen euro meer krijgt, dat was 30 jaar geleden misschien zo, maar nu niet meer.
Ken jij de op één na slechtste Belg ? Die verdient niksquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook in België. Ze zullen hem er wel bij willen in de kriteriums, maar hij krijgt echt niet meer dan Aerts, Hoste of Van Summeren.
Dan moet je een rondje gevenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:41 schreef kraakvandaal het volgende:
Dat wordt een spannende laatste etappe, hoe zit dat op de ChampsElysee ben je dan met ronde achterstand eruit?
Stel dan niet van die rare vragenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:46 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
An jou heb je ook nix, mislukte sportkenner.
Waarom is dat een rare vraag? Mag je nog meefietsen in dat rondje als je 1 ronde achterligt?quote:
Ok. Als je een kilometer voor de finisch valt tel je mee voor het klassement.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:52 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Waarom is dat een rare vraag? Mag je nog meefietsen in dat rondje als je 1 ronde achterligt?
Geen ideequote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:02 schreef kraakvandaal het volgende:
We zijn nu bezig over de laatste plaats, wat is daar nog geoorloofd?
Maar goed, ik heb er eigenlijk niet zo heel veel mee. Met topsport heeft het in ieder geval weinig te maken. En een fantopic is het echt niet waard. Ben wel benieuwd, als nu het hele peleton voor de laatste plaats was gegaan, wie zou dan de rode lantaarn hebben 'gewonnen'?quote:141. EISEL Bernhard 45 TEAM COLUMBIA 3h 52' 46" + 01' 08"
142. VANSEVENANT Wim 9 SILENCE - LOTTO 3h 52' 46" + 01' 08"
Degene die het langzaamst kan rijden zonder van zijn fiets te donderen.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:27 schreef QBZZ het volgende:
Ben wel benieuwd, als nu het hele peleton voor de laatste plaats was gegaan, wie zou dan de rode lantaarn hebben 'gewonnen'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |