Dat wordt lastig, want ik kan momenteel niet bellen (simkaart is stuk)quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef nattermann het volgende:
Bel hem op dat hij nu moet komen, anders heeft hij pech.
je mag wel bij mij logerenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik ging eerder vanavond met mijn huisgenoot weg en ik dacht dat we ook samen weer thuis zouden komen, dus ik nam mijn eigen sleutels niet mee. Zegt ie ineens: "Ik ga nog even bij mijn moeder langs, ga jij maar vast naar huis". Ik krijg zijn sleutels en hij zal wel aanbellen als hij weer thuis is.
Nu is het 23:20, ik kan m'n ogen amper open houden en hij is nog niet thuis.
Klacht: op huisgenoot moeten wachten die laat thuis komt
Klacht 2: zo stom zijn om niet mijn eigen sleutels mee te nemen
Heeeey! Potten!quote:
je hebt toch wel ergens een andere telefoon in huis?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, want ik kan momenteel niet bellen (simkaart is stuk). Anders had ik dat al wel gedaan natuurlijk
.
Mensen die geen vaste lijn hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:26 schreef Game_Error het volgende:
[..]
je hebt toch wel ergens een andere telefoon in huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhu, mits je mij ook uitnodigt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
ik ben geen pot. mag ik gewoon een vrouwelijke logee uitnodigen zonder meteen pot te zijn?
en maar de hele avond niet in slaap kunnen vallen....quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
ik ben geen pot. mag ik gewoon een vrouwelijke logee uitnodigen zonder meteen pot te zijn?
Nope, dit is de enigequote:Op woensdag 9 juli 2008 23:26 schreef Game_Error het volgende:
[..]
je hebt toch wel ergens een andere telefoon in huis?
Goed plan.quote:
want als je niet voor middernacht in bed ligt verander je in een ogrequote:Op woensdag 9 juli 2008 23:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nope, dit is de enige. Vaste lijnen zijn zó 1999
.
En ík hoef nergens te logeren, hij wel als 'ie niet vóór middernacht thuis is.
Wahahahaquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
want als je niet voor middernacht in bed ligt verander je in een ogre
Nee, dan ga ik zeuren! Want dat kunnen vrouwen zo goedquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
want als je niet voor middernacht in bed ligt verander je in een ogre
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |