abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:58:13 #1
218848 Anchana
Je bent wat je eet!
pi_60008135
Toch heb ik het idee dat veel mensen in ons multiculturele Nederland hier niet bij stilstaan.

Immers; Geen enkele Nederlander sprak de taal van de inheemse bewoners van de voormalige koloniën, te weten; Oost-Indië (Indonesië) en West Indië (Suriname). Echter is Nederlands wel de voertaal in de voormalige kolonieën Antillen / Suriname en een keuzevak in Indonesië. Dus zelfs op vreemd gebied willen de Nederlanders zelf niet integreren maar leggen ze wel hun wil op aan de inferieur geachte eigenaren van het vreemde gebied?

Zolang je niet blank bent, kan je nog zo goed geïntegreerd zijn maar volwaardige acceptatie is een utopie. Hierdoor zijn veel allochtonen niet meer bereid om onderdeel uit te maken van dat geheel, dat Nederland pretendeert te zijn.

Mijn kritiek op alle autochtone Nederlanders: Uw verwachtingen zijn niet realistisch en verwaarlozen het humanitaire aspect. Slechts diegene die volledig aanpast is volgens u geïntegreerd en daarbij wordt geen rekening gehouden met de culturele normen en waarden die genetisch worden meegedragen. Nee, gooi alles over boord, verf het liefst je kop blond en je huid wit en dan ben je welkom. Typisch geval van blanke superioriteitsgevoelens die slechts gebaseerd zijn op de historische overlevering.

Over minder dan een half jaar wordt de gehele aardbol namelijk geregeerd door een donkere man, waarmee alle blanke overmacht teniet wordt gedaan maar blijf jezelf maar verheffen boven alles wat bestaat!

Hoe staat u hiertegenover en wat is uw kritiek op mijn relaas?

Hopend op een inhoudelijke discussie ter bevordering van de maatschappelijke discussie die ten slotte moet leiden tot wederzijdse tolerantie en acceptatie.

Mijn dank is groot!

Wees allen gegroet,

A

[ Bericht 12% gewijzigd door Anchana op 09-07-2008 23:23:34 ]
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:21:26 #2
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_60008788
U raakt een gevoelige snaar
Ben zelf Surinaams trouwens, maar dit is gewoon iets wat Nederlanders niet willen horen.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:24:51 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60008869
Het maakt mij niet uit wat allochtonen doen, maar ik lever geen vrijheden in, ik wil geen last hebben van hun rare gewoontes (religie of anderszins), ze mogen geen geld kosten en ze mogen niet crimineel zijn.

Verder maakt het me niet uit.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:33:39 #4
218848 Anchana
Je bent wat je eet!
pi_60009092
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het maakt mij niet uit wat allochtonen doen, maar ik lever geen vrijheden in, ik wil geen last hebben van hun rare gewoontes (religie of anderszins), ze mogen geen geld kosten en ze mogen niet crimineel zijn.

Verder maakt het me niet uit.
En autochtone Nederlanders mogen je vrijheid (in welke zin dan ook) wel ontnemen, hun rare gewoontes (niet dagelijks douchen omdat het duur is, je koelkast leegvreten alsof ze nooit gegeten hebben als ze op bezoek zijn maar als jij bij hun op bezoek komt moeten ze nog boodschappen doen, of anderszins) wel aan je opleggen, ze mogen wel geld kosten en ze mogen ook nogeens crimineel zijn. En als ze criminele praktijken verrichten die tegen de goede zeden ingaan, krijgen ze nog afgezonderde of beschermde detentie ook (wat sowieso al duur is).

Ja, ik vind dat je wel een punt maakt alleen weet je nog niet precies waar in de zin je die punt moet plaatsen!
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:38:04 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60009202
Autochtone Nederlanders kan ik gewoon vertellen zich met hun eigen zaken te bemoeien zonder van discriminatie beschuldigt te worden, dus dat is geen probleem.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:40:22 #6
218848 Anchana
Je bent wat je eet!
pi_60009257
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Autochtone Nederlanders kan ik gewoon vertellen zich met hun eigen zaken te bemoeien zonder van discriminatie beschuldigt te worden, dus dat is geen probleem.
Bemoeien allochtonen zich dan met jouw zaken? Zoja, kan je dat nader verklaren, alsjeblieft?

Op voorhand dank!
pi_60009282
quote:
Over minder dan een half jaar wordt de gehele aardbol namelijk geregeerd door een donkere man, waarmee alle blanke overmacht teniet wordt gedaan maar blijf jezelf maar verheffen boven alles wat bestaat!

Hoe staat u hiertegenover en wat is uw kritiek op mijn relaas?
B. Obama zal zich net zo wit gaan gedragen als alle andere presidenten. Langzaam wordt hij zelf ook wit, net Michael Jackson.. En Amerika is geen grootmacht meer in de toekomst. Bouwen op bluf en een pokerface werkt niet al te lang meer..
dag
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:49:43 #8
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60009465
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef Anchana het volgende:
Toch heb ik het idee dat veel mensen in ons multiculturele Nederland hier niet bij stilstaan.

Immers; Geen enkele Nederlander sprak de taal van de inheemse bewoners van de voormalige koloniën, te weten; Oost-Indië (Indonesië) en West Indië (Suriname). Echter is Nederlands wel de voertaal in de voormalige kolonieën Antillen / Suriname en een keuzevak in Indonesië. Dus zelfs op vreemd gebied willen de Nederlanders zelf niet integreren maar leggen ze wel hun wil op aan de inferieur geachte eigenaren van het vreemde gebied?
kolonisatie en immigratie zijn nou niet bepaald hetzelfde. Beetje manke vergelijking. Immers: Frans is in Nederland een keuzevak, Nederlands niet in Frankrijk. Discriminatie?
quote:
Zolang je niet blank bent, kan je nog zo goed geïntegreerd zijn maar volwaardige acceptatie is een utopie. Hierdoor zijn veel allochtonen niet meer bereid om onderdeel uit te maken van dat geheel, dat Nederland pretendeert te zijn.
volslagen nonsens. Waar baseer je dit op?
quote:
Mijn kritiek op alle autochtone Nederlanders: Uw verwachtingen zijn niet realistisch en verwaarlozen het humanitaire aspect. Slechts diegene die volledig aanpast is volgens u geïntegreerd en daarbij wordt geen rekening gehouden met de culturele normen en waarden die genetisch worden meegedragen. Nee, gooi alles over boord, verf het liefst je kop blond en je huid wit en dan ben je welkom. Typisch geval van blanke superioriteitsgevoelens die slechts gebaseerd zijn op de historische overlevering.
ah fijn.. alle autochtone Nederlanders. Ik mag dus mijn persoonlijke menig geven . Ik heb weinig verwachtingen. Wat ik verwacht van iemand die in mijn land wenst te wonen is dat hij of zij er alles aan doet om een volwaardige deelnemer te zijn aan de maatschappij. Taal leren, werken, belasting betalen, stemmen tijdens verkiezingen en verder iedereen vooral lekker zijn of haar eigen ding laten doen (binnen de grenzen van de wet).
Wat is daar nou precies onrealistisch aan?
quote:
Over minder dan een half jaar wordt de gehele aardbol namelijk geregeerd door een donkere man, waarmee alle blanke overmacht teniet wordt gedaan maar blijf jezelf maar verheffen boven alles wat bestaat!
met andere woorden: jij dreigt nu met iets waar je ons van beschuldigd
quote:
Hoe staat u hiertegenover
doe wat je niet laten kunt
quote:
en wat is uw kritiek op mijn relaas?
dat het ongefundeerd geblaat is van iemand die er bewust voor kiest zichzelf in een verdomhoekje te plaatsen, terwijl je er ook voor zou kunnen kiezen om een goede opleiding te volgen, te gaan werken en iets te maken van je leven. Niemand verwacht dat je je culturele erfgoed afzweert, niemand verwacht dat je blank wordt, zolang je maar normaal doet
quote:
Hopend op een inhoudelijke discussie ter bevordering van de maatschappelijke discussie die ten slotte moet leiden tot wederzijdse tolerantie en acceptatie.
Grappig dat je het hebt over wederzijdse tollerantie en acceptatie, maar dat uit je hele relaas geen moment blijkt dat er op dit moment vanuit jouw kant sprake is van tollerantie en acceptatie
quote:
Mijn dank is groot!

Wees allen gegroet,

A
you're welcome
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_60009467
ik voel me echt 0% aangesproken tot wat de TS zegt. En dat de president van Amerika over de aardbol regeert mocht hij willen (hoewel het daar soms wel op neer komt).

Anyway, wat PV zegt, als allochtonen mij niet ongevraagd lastig vallen met hun gewoontes, dan heb ik er geen problemen mee dat ze hier zijn. Daarnaast vind ik het erger als eerste generatie allochtonen de fout ingaan, want ze zijn en blijven gasten in ons land.
Dat Nederlanders zich vroeger hebben misdragen heb ik geen fuck mee te maken. Ik ga niet boeten voor de fouten van mijn voorvaders, netzomin als dat ik anderen iets kwalijk neem voor wat hun voorvaders gedaan hebben.

Dus ik zeg: Blijf lekker allochtoon, mits je de taal leert en een positieve bijdrage levert aan onze maatschappij. Hoe je dat wil doen mag je lekker helemaal zelf weten!
Extremistisch gematigd.
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:50:49 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60009489
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:21 schreef Sk00p het volgende:
U raakt een gevoelige snaar
Ben zelf Surinaams trouwens, maar dit is gewoon iets wat Nederlanders niet willen horen.
omdat Nederlanders over het algemeen slecht tegen Callimero's kunnen inderdaad
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:51:16 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60009498
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:40 schreef Anchana het volgende:

[..]

Bemoeien allochtonen zich dan met jouw zaken? Zoja, kan je dat nader verklaren, alsjeblieft?

Op voorhand dank!
Goed geïntegreerde allochtonen niet natuurlijk
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:54:44 #12
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60009560
Ik vind het racistisch om te zeggen dat als je niet blank bent je niet kunt assimileren. Kijk naar John Williams of Jasmine Sendar om maar wat te noemen. Niet blank maar zo Nederlands als klompen of Goudse kaas.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:57:03 #13
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60009604
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:54 schreef Marble het volgende:
Ik vind het racistisch om te zeggen dat als je niet blank bent je niet kunt assimileren. Kijk naar John Williams of Jasmine Sendar om maar wat te noemen. Niet blank maar zo Nederlands als klompen of Goudse kaas.
Precies

En dan vergeet je nog Najib, Aboutaleb, Albayrak en een stuk of 50 collega's van me
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:58:08 #14
218848 Anchana
Je bent wat je eet!
pi_60009619
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:41 schreef petre86 het volgende:

[..]

B. Obama zal zich net zo wit gaan gedragen als alle andere presidenten. Langzaam wordt hij zelf ook wit, net Michael Jackson.. En Amerika is geen grootmacht meer in de toekomst. Bouwen op bluf en een pokerface werkt niet al te lang meer..
De vergelijking van de toekomstige president (vooraanstaand politicus in de Verenigde Staten met de steun van een hoop mensen) en Michael Jackson (befaamd zanger met treurige mentale tekortkomingen door traumatische jeugdervaringen (die ik niet nader zal benoemen)) raakt kant nog wal.

Verder ken ik geen 1 niet blanke president uit de Amerikaanse historie dus dan lijkt het me logisch dat alle presidenten hiervoor zich ook blank hebben gedragen. Of Amerika economisch gezien nog een grootmacht zal blijven, valt te bekritiseren maar het feit dat Amerika vanuit militair en vooral empirisch oogpunt een grootmacht is en helaas zal blijven staat nog altijd zo vast als een rots. Overigens wil ik geen discussie voeren over de Verenigde Staten aangezien ik helemaal geen affectie heb met of tot dat land.

Maar het voorbeeld van Obama, noemde ik om aan te geven dat het blanke overheersingsgevoel waar ze altijd mee leven en pronken niet zo overheersend is als ze zouden willen. Immers zijn er niet heel veel blanken op aarde die blij zullen zijn als Obama daar straks zit, in dat mooie witte huis met zijn zwarte kop. Waren de blanken ooit in staat al het zwarte kapitalisme uit te roeien, zo zijn ze nu niet in staat 1 zwarte man van zijn plaats te stoten al zouden ze nog zo graag willen. Zwart is niet zo veel minder maar is vaak als minder aangemerkt. In het zwart zullen we rouwen en in het wit gaan we trouwen. Uiteindelijk is het maar een verschil van smaak en niet een verschil van wezenlijk belang. Dit wilde ik slechts aangeven. Overigens kan Obama me gestolen worden want ik heb niks met hem en al helemaal niet met het gehele Westen dat hij straks zal leiden (of lijden?).

[ Bericht 0% gewijzigd door Anchana op 10-07-2008 00:03:42 ]
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:58:55 #15
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60009638
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:57 schreef teamlead het volgende:
En dan vergeet je nog Najib, Aboutaleb, Albayrak
Nee die noemde ik juist expres niet, want die zijn helemaal niet geassimileerd. Geintegreerd misschien wel, maar hun afkomst kleurt nog steeds zo'n 93% van hun dagelijkse bezigheden.

Vuistregel als het om assimilatie gaat: Jasmine en John wel, de rest niet.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_60009717
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef Anchana het volgende:
Toch heb ik het idee dat veel mensen in ons multiculturele Nederland hier niet bij stilstaan.

Immers; Geen enkele Nederlander sprak de taal van de inheemse bewoners van de voormalige koloniën, te weten; Oost-Indië (Indonesië) en West Indië (Suriname). Echter is Nederlands wel de voertaal in de voormalige kolonieën Antillen / Suriname en een keuzevak in Indonesië. Dus zelfs op vreemd gebied willen de Nederlanders zelf niet integreren maar leggen ze wel hun wil op aan de inferieur geachte eigenaren van het vreemde gebied?

Zolang je niet blank bent, kan je nog zo goed geïntegreerd zijn maar volwaardige acceptatie is een utopie. Hierdoor zijn veel allochtonen niet meer bereid om onderdeel uit te maken van dat geheel, dat Nederland pretendeert te zijn.

Mijn kritiek op alle autochtone Nederlanders: Uw verwachtingen zijn niet realistisch en verwaarlozen het humanitaire aspect. Slechts diegene die volledig aanpast is volgens u geïntegreerd en daarbij wordt geen rekening gehouden met de culturele normen en waarden die genetisch worden meegedragen. Nee, gooi alles over boord, verf het liefst je kop blond en je huid wit en dan ben je welkom. Typisch geval van blanke superioriteitsgevoelens die slechts gebaseerd zijn op de historische overlevering.

Over minder dan een half jaar wordt de gehele aardbol namelijk geregeerd door een donkere man, waarmee alle blanke overmacht teniet wordt gedaan maar blijf jezelf maar verheffen boven alles wat bestaat!

Hoe staat u hiertegenover en wat is uw kritiek op mijn relaas?

Hopend op een inhoudelijke discussie ter bevordering van de maatschappelijke discussie die ten slotte moet leiden tot wederzijdse tolerantie en acceptatie.

Mijn dank is groot!

Wees allen gegroet,

A
Domme racist.



(verder is je betoog trouwens ook een lulverhaal).
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:03:52 #17
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60009733
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:02 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Domme racist.



(verder is je betoog touwens ook een lulverhaal).
ja kut.. en ik me helemaal mottig typen, terwijl het ook zo had gekund
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:04:37 #18
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60009751
Het is idd een beetje onbenullig van TS om te zeggen dat culturele normen en waarden genetisch worden overgedragen, want dat is een contradictio in terminis. Maar misschien snapt TS de betekenissen van de woorden cultuur en genetisch niet.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_60009771
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:03 schreef teamlead het volgende:

[..]

ja kut.. en ik me helemaal mottig typen, terwijl het ook zo had gekund


ik zat zelf ook al een heel verhaal te tikken maar halverwege was ik ineens lui en dacht ik: "Dat kan makkelijker!"

  donderdag 10 juli 2008 @ 00:07:38 #20
218848 Anchana
Je bent wat je eet!
pi_60009796
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:49 schreef P8 het volgende:Daarnaast vind ik het erger als eerste generatie allochtonen de fout ingaan, want ze zijn en blijven gasten in ons land.
Je bedoelt gastarbeiders?
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:49 schreef P8 het volgende:Dus ik zeg: Blijf lekker allochtoon, mits je de taal leert en een positieve bijdrage levert aan onze maatschappij. Hoe je dat wil doen mag je lekker helemaal zelf weten!
Jij moet de nieuwe minister van integratie worden.
pi_60009833
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:04 schreef Marble het volgende:
Het is idd een beetje onbenullig van TS om te zeggen dat culturele normen en waarden genetisch worden overgedragen, want dat is een contradictio in terminis. Maar misschien snapt TS de betekenissen van de woorden cultuur en genetisch niet.
Er zijn trouwens wel mensen die daar (met een zijweg) anders over denken, o.a. Richard Dawkins. Die heeft het over "memen" als variatie op genen, die culturele waarden en religie zouden overdragen. Naar mijn idee trouwens wel een hoop gelul.

  donderdag 10 juli 2008 @ 00:12:32 #22
218848 Anchana
Je bent wat je eet!
pi_60009889
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:03 schreef teamlead het volgende:

[..]

ja kut.. en ik me helemaal mottig typen, terwijl het ook zo had gekund
Daarom reageer ik wel op dit en niet op jouw kletskoek. Immers, uiteindelijk had je ook gewoon die korte zin kunnen gebruiken maar zoals het een blanke kenmerkt, durf je het niet recht voor zijn raap te zeggen dus verpak je het dooie musje maar in een doos met mooi cadeaupapier. Jammergenoeg drong de stank al door de doos heen!

Nog een blanke, zeer vervelende eigenschap: 'Schijnheilig'
pi_60009890
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:33 schreef Anchana het volgende:

[..]

En autochtone Nederlanders mogen je vrijheid (in welke zin dan ook) wel ontnemen, hun rare gewoontes (niet dagelijks douchen omdat het duur is, je koelkast leegvreten alsof ze nooit gegeten hebben als ze op bezoek zijn maar als jij bij hun op bezoek komt moeten ze nog boodschappen doen, of anderszins) wel aan je opleggen, ze mogen wel geld kosten en ze mogen ook nogeens crimineel zijn. En als ze criminele praktijken verrichten die tegen de goede zeden ingaan, krijgen ze nog afgezonderde of beschermde detentie ook (wat sowieso al duur is).

Ja, ik vind dat je wel een punt maakt alleen weet je nog niet precies waar in de zin je die punt moet plaatsen!
Hoe achterlijk bevooroordeeld kan een mens trouwens zijn.
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:13:21 #24
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60009896
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:09 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Er zijn trouwens wel mensen die daar anders over denken, o.a. Richard Dawkins. Die heeft het over "memen" als variatie op genen, die culturele waarden en religie zouden overdragen. Naar mijn idee trouwens wel een hoop gelul.

Idd puur gelul. Een vriendin van mij is geboren in Irak maar is meer verwesterd dan wie dan ook. Je genen hebben echt geen enkele invloed op hoe je cultureel wordt opgevoed en in het leven staat, dat is allemaal maar aangeleerd. Als ik in Bombay was opgegroeid zou ik ook van curry en Bollywoodfilms houden ipv broodjes kaas en Gooische Vrouwen, om maar wat te noemen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:14:36 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_60009911
Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat de allochtone immigranten kolonisators zijn? Oh ja nee, nou zal ik ze een stuk positiever gaan bejegenen.


Pannenkoek.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:15:50 #26
218848 Anchana
Je bent wat je eet!
pi_60009938
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:09 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Er zijn trouwens wel mensen die daar (met een zijweg) anders over denken, o.a. Richard Dawkins. Die heeft het over "memen" als variatie op genen, die culturele waarden en religie zouden overdragen. Naar mijn idee trouwens wel een hoop gelul.


Beide wetenschappers zijn de weg kwijt zie ik. Cultuur wordt niet genetisch overgedragen, Joop?
Op welke universiteit heb jij gestudeerd?
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:16:14 #27
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60009947
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:12 schreef Anchana het volgende:

[..]

Daarom reageer ik wel op dit en niet op jouw kletskoek. Immers, uiteindelijk had je ook gewoon die korte zin kunnen gebruiken maar zoals het een blanke kenmerkt, durf je het niet recht voor zijn raap te zeggen dus verpak je het dooie musje maar in een doos met mooi cadeaupapier. Jammergenoeg drong de stank al door de doos heen!

Nog een blanke, zeer vervelende eigenschap: 'Schijnheilig'
ah.. dan doe ik het even op jouw niveau

Je zeurt kneus! Jankerts als jij zouden eigenlijk gewoon een enorme schop onder hun hol moeten krijgen, zodat je ziet hoe goed we het hier hebben

maar eigenlijk bedoel je gewoon dat je verdomd goed weet dat je uit je nek lult en kun je daarom niet inhoudelijk reageren.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_60009967
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:15 schreef Anchana het volgende:

[..]

Beide wetenschappers zijn de weg kwijt zie ik. Cultuur wordt niet genetisch overgedragen, Joop?
Op welke universiteit heb jij gestudeerd?
waarom roep jij dat dan in je openings-post?
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:18:25 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_60009981
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:13 schreef Marble het volgende:
Idd puur gelul.
Memen hebben niks met genen te maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:19:03 #30
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60009986
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:17 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

waarom rowp jij dat dan in je openings-post?
racist Blanken mogen dat ook!
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:20:55 #31
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_60010007
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef Anchana het volgende:
Toch heb ik het idee dat veel mensen in ons multiculturele Nederland hier niet bij stilstaan.

Immers; Geen enkele Nederlander sprak de taal van de inheemse bewoners van de voormalige koloniën, te weten; Oost-Indië (Indonesië) en West Indië (Suriname). Echter is Nederlands wel de voertaal in de voormalige kolonieën Antillen / Suriname en een keuzevak in Indonesië. Dus zelfs op vreemd gebied willen de Nederlanders zelf niet integreren maar leggen ze wel hun wil op aan de inferieur geachte eigenaren van het vreemde gebied?
Waarom koppel je het aanbod van Nederlands op scholen in voormalige koloniën aan Nederlanders die de inheemse taal niet zouden willen leren?
quote:
Zolang je niet blank bent, kan je nog zo goed geïntegreerd zijn maar volwaardige acceptatie is een utopie. Hierdoor zijn veel allochtonen niet meer bereid om onderdeel uit te maken van dat geheel, dat Nederland pretendeert te zijn.
Aanname en ik herken mezelf er ook niet in. (ben autochtoon)
quote:
Mijn kritiek op alle autochtone Nederlanders: Uw verwachtingen zijn niet realistisch en verwaarlozen het humanitaire aspect. Slechts diegene die volledig aanpast is volgens u geïntegreerd en daarbij wordt geen rekening gehouden met de culturele normen en waarden die genetisch worden meegedragen. Nee, gooi alles over boord, verf het liefst je kop blond en je huid wit en dan ben je welkom. Typisch geval van blanke superioriteitsgevoelens die slechts gebaseerd zijn op de historische overlevering.
Volgens mij heb jij last van een minderwaardigheidscomplex...
Je vind jezelf wel erg zielig en legt mij als autochtoon woorden in de mond. (Weet je dat dit soort argumentatie ook reden is voor sommige NL'ers juist een afkeer te krijgen van mensen als jij?)
quote:
Over minder dan een half jaar wordt de gehele aardbol namelijk geregeerd door een donkere man, waarmee alle blanke overmacht teniet wordt gedaan maar blijf jezelf maar verheffen boven alles wat bestaat!
WORLD DOMINATION! RAAAAAAH!
( )
quote:
Hoe staat u hiertegenover en wat is uw kritiek op mijn relaas?
Ik vind het een vermakelijk stukje.
quote:
Hopend op een inhoudelijke discussie ter bevordering van de maatschappelijke discussie die ten slotte moet leiden tot wederzijdse tolerantie en acceptatie.

Mijn dank is groot!

Wees allen gegroet,

A
Ik ben bang dat ik die voorwaarden bij jou niet aantref.
pi_60010010
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:07 schreef Anchana het volgende:

[..]

Je bedoelt gastarbeiders?
[..]
en asielzoekers, en familie die binnen wordt gehaald en weet ik veel wat nog meer.
quote:
Jij moet de nieuwe minister van integratie worden.
Afgezien van het feit dat deze minister vooral door maatschappelije druk is aangesteld en dat ik mijn vraagtekens zet bij het daadwerkelijke nut hiervan, zou ik als minister voor vreemdelingenzaken niet beter de meningen van derden kunnen veranderen dan hoe ik het nu doe.
Extremistisch gematigd.
pi_60010017
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Memen hebben niks met genen te maken.
Het principe is hetzelfde als het gaat om het overdragen van eigenschappen zonder doelbewust handelen van organismen.
pi_60010060
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:14 schreef speknek het volgende:
Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat de allochtone immigranten kolonisators zijn? Oh ja nee, nou zal ik ze een stuk positiever gaan bejegenen.


Pannenkoek.
haha nice
Extremistisch gematigd.
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:24:08 #35
218848 Anchana
Je bent wat je eet!
pi_60010071
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:58 schreef Marble het volgende:

[..]

Nee die noemde ik juist expres niet, want die zijn helemaal niet geassimileerd. Geintegreerd misschien wel, maar hun afkomst kleurt nog steeds zo'n 93% van hun dagelijkse bezigheden.

Vuistregel als het om assimilatie gaat: Jasmine en John wel, de rest niet.
LOLBROEK!

Dus jij hebt de vuistregel maar even vastgesteld? Uit welk onderzoekstijdschrift heb je deze wetenschappelijke informatie? De Panorama / Aktueel?

Grappenmaker!

John Williams is zo Hollands als kaas! Die gaat hij goed vinden! Volgens mij ben jij een beetje bij de neus genomen door je onderwijsinstelling. Helaas moet ik slapen want morgen wachten de verantwoordelijkheden weer. Hopelijk blijft de discussie hier nog een beetje inhoudelijk want ik zie dat dit wel een lastige eis is op dit forum!

Ik ga even dromen over boerenkool met worst. Wel Halal worst als jullie het goedvinden?
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:25:51 #36
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60010105
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:24 schreef Anchana het volgende:

[..]

LOLBROEK!

Dus jij hebt de vuistregel maar even vastgesteld? Uit welk onderzoekstijdschrift heb je deze wetenschappelijke informatie? De Panorama / Aktueel?

Grappenmaker!

John Williams is zo Hollands als kaas! Die gaat hij goed vinden! Volgens mij ben jij een beetje bij de neus genomen door je onderwijsinstelling. Helaas moet ik slapen want morgen wachten de verantwoordelijkheden weer. Hopelijk blijft de discussie hier nog een beetje inhoudelijk want ik zie dat dit wel een lastige eis is op dit forum!

Ik ga even dromen over boerenkool met worst. Wel Halal worst als jullie het goedvinden?
t zou een stuk aangenamer zijn als jij ook zou ingaan op de argumenten die mensen geven waarmee jou OP aan geloofwaardigheid inboet.

Veel plezier met je halalworst
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:26:02 #37
218848 Anchana
Je bent wat je eet!
pi_60010110
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:17 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

waarom roep jij dat dan in je openings-post?
Daarom vraag ik het ook aan, Joopie, pannenkoek!

Taalvaardigheid wordt ook niet al te best gedoceerd bij jullie merk ik.
Ik kan nog wel bijles geven (niveau-lezen)!
pi_60010130
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:26 schreef Anchana het volgende:

[..]

Daarom vraag ik het ook aan, Joopie, pannenkoek!

Taalvaardigheid wordt ook niet al te best gedoceerd bij jullie merk ik.
Ik kan nog wel bijles geven (niveau-lezen)!
Oh jezus



nou dag hoor, veel plezier met je worst.

pi_60010158
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:26 schreef Anchana het volgende:

[..]

Daarom vraag ik het ook aan, Joopie, pannenkoek!

Taalvaardigheid wordt ook niet al te best gedoceerd bij jullie merk ik.
Ik kan nog wel bijles geven (niveau-lezen)!
is niveaulezen niet 1 woord?
Extremistisch gematigd.
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:30:07 #40
218848 Anchana
Je bent wat je eet!
pi_60010176
Ja, maar nu naar bedje toe mensen. Dus oogjes dicht en snaveltjes toe!

Ps. Ik heb een enorm minderwaardigheidscomplex, ja. Nog tips?
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:30:56 #41
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_60010192
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:30 schreef Anchana het volgende:
Ja, maar nu naar bedje toe mensen. Dus oogjes dicht en snaveltjes toe!

Ps. Ik heb een enorm minderwaardigheidscomplex, ja. Nog tips?
Bezoek een goede psychiater.
pi_60010199
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:30 schreef Anchana het volgende:
Ja, maar nu naar bedje toe mensen. Dus oogjes dicht en snaveltjes toe!

Ps. Ik heb een enorm minderwaardigheidscomplex, ja. Nog tips?
Neem een grotere lul / auto.

  donderdag 10 juli 2008 @ 00:31:23 #43
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60010200
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:30 schreef Anchana het volgende:
Ja, maar nu naar bedje toe mensen. Dus oogjes dicht en snaveltjes toe!

Ps. Ik heb een enorm minderwaardigheidscomplex, ja. Nog tips?
download een leven
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:33:51 #44
218848 Anchana
Je bent wat je eet!
pi_60010242
LOL!

Auf wiedersehen, leuten!

Komisch hoe lang de tenen van een blanke zijn! Vooralsnog zie ik geen discussie maar jullie reacties compenseert dat verlies. Ik ben weg!
pi_60010310
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:33 schreef Anchana het volgende:
LOL!

Auf wiedersehen, leuten!

Komisch hoe lang de tenen van een blanke zijn! Vooralsnog zie ik geen discussie maar jullie reacties compenseert dat verlies. Ik ben weg!
Dat gaat ook niet vanzelf beste TS, eerste vereiste is namelijk dat de topicstarter de bereidheid heeft de door hem in de OP aangedragen punten te verdedigen danwel te verduidelijken. Dat kan/doe jij niet echt, dus dat werkt niet dan niet zo.

  donderdag 10 juli 2008 @ 00:38:29 #46
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_60010313
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:33 schreef Anchana het volgende:
LOL!

Auf wiedersehen, leuten!

Komisch hoe lang de tenen van een blanke zijn! Vooralsnog zie ik geen discussie maar jullie reacties compenseert dat verlies. Ik ben weg!
Eer jij over discussie kan spreken, reageer dan eerst op mijn post van 00:20 uur, in plaats van alleen maar een terloopse opmerking te maken.
Ik vraag me wel af wat jou nu zo 'gemaakt' heeft. Het is puur anti-blank sentiment. Wat mij betreft ook goed voor een ban, maargoed.
Waar jij de Nederlander beticht van racisme, is de grootste zwart-wit denker nog steeds de user Anchana.
Ik zie het wel wanneer je wel durft te reageren.
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:45:20 #47
8369 speknek
Another day another slay
pi_60010413
Een dorpsgek en tien lachende omstanders maakt geen discussie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_60010637
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:45 schreef speknek het volgende:
Een dorpsgek en tien lachende omstanders maakt geen discussie.
Maar leuk is het wel

pi_60012863
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:38 schreef Pony-Lover het volgende:
Dat gaat ook niet vanzelf beste TS, eerste vereiste is namelijk dat de topicstarter de bereidheid heeft de door hem in de OP aangedragen punten te verdedigen danwel te verduidelijken. Dat kan/doe jij niet echt, dus dat werkt niet dan niet zo.

Dat plus het feit dat TS het nodig vindt om op de man te gaan spelen, niet in te gaan op de serieuze reacties en constant denigrerende en generaliserende opmerkingen te maken.
Dit was les 1 in hoe verneuk ik mijn eigen topic. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')