abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60006986
Ik heb net een tekst zitten typen, waarna ik net zolang control-Z tot terug aan het begin heb moeten doen (lang verhaal, maar dat was nodig om een ander document te "redden").
Nu dat andere document weer veilig is opgeslagen wil ik echter weer de control-Z bewerkingen terugdraaien. Is dit mogelijk, bijvoorbeeld met een zelfde soort toetsencombinatie maar dan met een andere letter?

Dank.
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:16:57 #2
164283 Luco
Buongiorno!
pi_60007013
Ongedaan maken ongedaan maken dus?

Heb ik soms ook, iemand die dit weet, Enlighten us!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:17:16 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_60007020
ctrl+Y
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_60007051
CTRL+Y?

edit: SpecialK was me voor.
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:18:24 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_60007057
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:17 schreef SpecialK het volgende:
ctrl+Y
Dat werkt inderdaad in fatsoenlijk geprogrammeerde software zoals de meeste editors.
pi_60007144
Thanks.
pi_60007492
Sommige programma's houden meer van ctrl-SHIFT-z
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:37:03 #8
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_60007559
En onder Unix stuurt ctrl+z een suspend signaal, wat je proces tijdelijk termineert, in je shell is een ‘fg’ dan meestal het aangewezen commando om het commando weer door te laten gaan. Ofwel: Over welk programma op welk besturingssysteem heb je het?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_60007616
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:37 schreef Iblis het volgende:
En onder Unix stuurt ctrl+z een suspend signaal, wat je proces tijdelijk termineert, in je shell is een ‘fg’ dan meestal het aangewezen commando om het commando weer door te laten gaan. Ofwel: Over welk programma op welk besturingssysteem heb je het?

3x raden.
pi_60007663
en ik dacht dat iemand Ctrl+W zou roepen .
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:41:00 #11
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_60007672
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:39 schreef veldmuis het volgende:

[..]

3x raden.
Outlook/Internet Explorer in gmail/Word.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:42:32 #12
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_60007716
quote:
quote:
Ik heb net een tekst zitten typen, waarna ik net zolang control-Z tot terug aan het begin heb moeten doen (lang verhaal, maar dat was nodig om een ander document te "redden").
Ja, dat klinkt echt alsof hij een proces tijdelijk heeft getermineerd.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_60007754
quote:
De OP lezen is moeilijk hè ?

Er staat namelijk duidelijk het woord "document" in vermeld, evenals de woorden "tot terug aan het begin" en zelfs nog "opgeslagen".

Dan ben je wel een onwijze n00b als je denkt dat het over het termineren van processen in Unix gaat die je weer op de command-line moet verder laten gaan.
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:45:00 #14
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_60007791
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:42 schreef mstx het volgende:
Ja, dat klinkt echt alsof hij een proces tijdelijk heeft getermineerd.
Neen, maar het punt is, wat ik enigszins chargeerde, dat hij onvolledige informatie geeft. Op zijn minst het programma erbij is geen overbodige luxe: vaak is het onder Windows ctrl+y, maar dat is niet universeel. Zeker aan de topictitel ‘tegenhanger van ctrl-z’ valt vrij weinig af te lezen. (En ja, ik was even op het verkeerde been gezet. ) – maar derhalve: hoe beter je je probleem omschrijft hoe beter je antwoord kunt verwachten, niet iedereen beschikt over telepatische gaven.
pi_60007859
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:45 schreef Iblis het volgende:

[..]

Neen, maar het punt is, wat ik enigszins chargeerde, dat hij onvolledige informatie geeft. Op zijn minst het programma erbij is geen overbodige luxe: vaak is het onder Windows ctrl+y, maar dat is niet universeel. Zeker aan de topictitel ‘tegenhanger van ctrl-z’ valt vrij weinig af te lezen. (En ja, ik was even op het verkeerde been gezet. ) – maar derhalve: hoe beter je je probleem omschrijft hoe beter je antwoordt kunt verwachten, niet iedereen beschikt over telepatische gaven.
Nou... als het raden waar deze OP over ging al telepatisch is, dan kan heel FOK! wel naar TRU verkassen.
pi_60007875
quote:

[..]

Neen, maar het punt is, wat ik enigszins chargeerde, dat hij onvolledige informatie geeft. Op zijn minst het programma erbij is geen overbodige luxe: vaak is het onder Windows ctrl+y, maar dat is niet universeel. Zeker aan de topictitel ‘tegenhanger van ctrl-z’ valt vrij weinig af te lezen. (En ja, ik was even op het verkeerde been gezet. ) – maar derhalve: hoe beter je je probleem omschrijft hoe beter je antwoordt kunt verwachten, niet iedereen beschikt over telepatische gaven.
maar gelukkig heeft iedereen wel begrijpend lezen geleerd
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:51:11 #17
105263 Litso
Interlectueel.
pi_60007965
quote:

[..]

Neen, maar het punt is, wat ik enigszins chargeerde, dat hij onvolledige informatie geeft. Op zijn minst het programma erbij is geen overbodige luxe: vaak is het onder Windows ctrl+y, maar dat is niet universeel. Zeker aan de topictitel ‘tegenhanger van ctrl-z’ valt vrij weinig af te lezen. (En ja, ik was even op het verkeerde been gezet. ) – maar derhalve: hoe beter je je probleem omschrijft hoe beter je antwoord kunt verwachten, niet iedereen beschikt over telepatische gaven.
Bla bla bla. Als je de OP leest is het toch echt wel duidelijk
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_60008159
Heh. Gezellig .
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:39:45 #19
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_60009246
Dus ctrl + y
Slotje
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.