Dat werkt inderdaad in fatsoenlijk geprogrammeerde software zoals de meeste editors.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:17 schreef SpecialK het volgende:
ctrl+Y
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:37 schreef Iblis het volgende:
En onder Unix stuurt ctrl+z een suspend signaal, wat je proces tijdelijk termineert, in je shell is een ‘fg’ dan meestal het aangewezen commando om het commando weer door te laten gaan. Ofwel: Over welk programma op welk besturingssysteem heb je het?
Outlook/Internet Explorer in gmail/Word.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:37 schreef Iblis het volgende:
En onder Unix stuurt ctrl+z een suspend signaal, wat je proces tijdelijk termineert, in je shell is een ‘fg’ dan meestal het aangewezen commando om het commando weer door te laten gaan. Ofwel: Over welk programma op welk besturingssysteem heb je het?
Ja, dat klinkt echt alsof hij een proces tijdelijk heeft getermineerd.quote:Ik heb net een tekst zitten typen, waarna ik net zolang control-Z tot terug aan het begin heb moeten doen (lang verhaal, maar dat was nodig om een ander document te "redden").
De OP lezen is moeilijk hèquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:37 schreef Iblis het volgende:
Neen, maar het punt is, wat ik enigszins chargeerde, dat hij onvolledige informatie geeft. Op zijn minst het programma erbij is geen overbodige luxe: vaak is het onder Windows ctrl+y, maar dat is niet universeel. Zeker aan de topictitel ‘tegenhanger van ctrl-z’ valt vrij weinig af te lezen. (En ja, ik was even op het verkeerde been gezet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:42 schreef mstx het volgende:
Ja, dat klinkt echt alsof hij een proces tijdelijk heeft getermineerd.
Nou... als het raden waar deze OP over ging al telepatisch is, dan kan heel FOK! wel naar TRU verkassen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:45 schreef Iblis het volgende:
[..]
Neen, maar het punt is, wat ik enigszins chargeerde, dat hij onvolledige informatie geeft. Op zijn minst het programma erbij is geen overbodige luxe: vaak is het onder Windows ctrl+y, maar dat is niet universeel. Zeker aan de topictitel ‘tegenhanger van ctrl-z’ valt vrij weinig af te lezen. (En ja, ik was even op het verkeerde been gezet.) – maar derhalve: hoe beter je je probleem omschrijft hoe beter je antwoordt kunt verwachten, niet iedereen beschikt over telepatische gaven.
maar gelukkig heeft iedereen wel begrijpend lezen geleerdquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:45 schreef Iblis het volgende:
[..]
Neen, maar het punt is, wat ik enigszins chargeerde, dat hij onvolledige informatie geeft. Op zijn minst het programma erbij is geen overbodige luxe: vaak is het onder Windows ctrl+y, maar dat is niet universeel. Zeker aan de topictitel ‘tegenhanger van ctrl-z’ valt vrij weinig af te lezen. (En ja, ik was even op het verkeerde been gezet.) – maar derhalve: hoe beter je je probleem omschrijft hoe beter je antwoordt kunt verwachten, niet iedereen beschikt over telepatische gaven.
Bla bla bla. Als je de OP leest is het toch echt wel duidelijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:45 schreef Iblis het volgende:
[..]
Neen, maar het punt is, wat ik enigszins chargeerde, dat hij onvolledige informatie geeft. Op zijn minst het programma erbij is geen overbodige luxe: vaak is het onder Windows ctrl+y, maar dat is niet universeel. Zeker aan de topictitel ‘tegenhanger van ctrl-z’ valt vrij weinig af te lezen. (En ja, ik was even op het verkeerde been gezet.) – maar derhalve: hoe beter je je probleem omschrijft hoe beter je antwoord kunt verwachten, niet iedereen beschikt over telepatische gaven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |