Dat zijn de mindere kant van weerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Blikseminslag hier in de straat zo'n 10 minuten geleden. De stroom is in een deel van het huis uitgevallen. Ik sta nog steeds te shaken.
Heb het zelf nog nooit meegemaakt. Ineens een felle flits van achteren gelijktijdig met een enorme knal. Ik denk zelf dat een aantal groepen doorgeslagen zijn. Ik ben op moment alleen thuis en heb geen enkel verstand van die shit.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zijn de mindere kant van weer.
In een deel van het huis? Is er dan iets kapot gegaan oid? Een stop vliegt er toch niet zomaar uit en als het de aardlek was dan had je helemaal zonder gezeten......quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Blikseminslag hier in de straat zo'n 10 minuten geleden. De stroom is in een deel van het huis uitgevallen. Ik sta nog steeds te shaken.
Buurman is hier net geweest. Bleek dus dat er 1 aardelekschakelaar uit was gegaan ofzo. Bij hemzelf was de modem stuk. Bij de buren verderop was het computerscherm en de modem kapot en ze hebben geen telefoonlijn meer.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In een deel van het huis? Is er dan iets kapot gegaan oid? Een stop vliegt er toch niet zomaar uit en als het de aardlek was dan had je helemaal zonder gezeten......
Wel heftig, gaat het weer een beetje?
Aha, meerdere aardlekschakelaars, tja dan kun je wel gedeeltelijk zonder stroom zitten....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Buurman is hier net geweest. Bleek dus dat er 1 aardelekschakelaar uit was gegaan ofzo. Bij hemzelf was de modem stuk. Bij de buren verderop was het computerscherm en de modem kapot en ze hebben geen telefoonlijn meer.
Als ze 't nu nog doen, heeft 't voor die apparaten geen gevolgen gehadquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kan dit verder nog gevolgen hebben voor elektrische apparaten (laptops, externe harde schiiven, TV's, dvd spelers etc.) die op da moment aangesloten en aan waren? Ze doen het op dit moment allemaal nog.
Hier in Maastricht hetzelfde idd. Welke plaat zit je?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:26 schreef Topspin het volgende:
Hier in het Zuiden wisselvallig. Ene moment is het zonnig met wat bewolking en dan gaat het ineens weer regenen. Nu af en toe hagel, dan hagels het ff hard en dan is het daarna weer droog. Dat het dan even 10 minuten keihard hagelt zodat ik ervan af ben. Wordt nerveus van dat weer buiten zittend onder het dakterras.
Klote weer dusEn dan begint het ook nog te donderen ook. Tis nu bewolkt te noemen en waait erbij.
Brunssumquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in Maastricht hetzelfde idd. Welke plaat zit je?
Beiden slachtoffer van het weer dusquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah. Dan krijg je dezelfde buien, maar dan iets later over je heen.
10 maar?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:56 schreef Stephan123 het volgende:
Er moet eens een giga onweersbui komen met 10 ontladingen per minuuut
Euh 10 ontladingen per min? Dat zijn ieder 6 seconden een ontlading, terwijl een flinke onweersbui toch om de 1 seconden een ontlading heeft of zelfs meetquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:56 schreef Stephan123 het volgende:
Er moet eens een giga onweersbui komen met 10 ontladingen per minuuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |