Echt ranzigquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:58 schreef golfer het volgende:
Die gebakken zeester was ook niet echt een succes.
Als ze dan toch dood moeten dan maar zo snel mogelijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:56 schreef golfer het volgende:
Die tonijnvisser die even die beesten op het dek dood sloeg.
'Niels lust werkelijk álles', was het vaste zinnetje in het vorige seizoen. Nou, niet dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:18 schreef okee6 het volgende:
Vreemd dat ze de zeesterren lieten staan, dat was geen vertoning. Eet dan je bord leeg!
Volgens mij valt het wel mee met "de plaag" van karpers. De meeste worden uitgezet om de plantenstand van het water op peil te houden. Geen idee hoe ze smaken, maar vast wel lekker. Chinezen zijn ook dol op karpers (en op alles wat ooit geleeft heeft).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Het hele woord Karper is niet gevallen viel me op, terwijl dat in oosteuropa veel wordt gegeten en in NL een plaag is. Maar wellicht wordt er niet op gevist (beroepsvissers)? Heb wel in NL op viskramen Karper gezien.
Een karper is een gratenzak, niet eventjes in 20 minuten binnen te krijgen. Misschien dat het met een uur eettijd wel lukt, maar dat geduld zou ik niet opbrengen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Het hele woord Karper is niet gevallen viel me op, terwijl dat in oosteuropa veel wordt gegeten en in NL een plaag is. Maar wellicht wordt er niet op gevist (beroepsvissers)? Heb wel in NL op viskramen Karper gezien.
quote:
Had ik gelijk wel kunnen posten eigenlijkquote:Een van de meest geheimzinnige vissen is de paling. En een van de lekkerste visproducten is gerookte paling uit het IJsselmeer. In (voormalige) vissersdorpen rond de Zuiderzee is volop IJsselmeerpaling te koop. Maar hoe kan dat nou? Het gaat slecht met de paling, er wordt alsmaar minder van gevangen. Klootwijk aan Zee ontdekt het geheim van de IJsselmeerpaling. Het IJsselmeer is verhuisd en katholiek geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |