Omdat ze de avondvierdaagse hebben gelopen???? Wij kregen vroeger een bosje bloemen voor op onze eigen kamer en een ijsje na afloop. Het was eigenlijk al heel wat dat we die 4 dagen later dan anders naar bed mochten weet ik nogquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, de avondvierdaagse is ook zoiets. Sommige kinderen komen echt strompelend binnen bij de intocht omdat ze behangen zijn met zooi!![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, de avondvierdaagse is ook zoiets. Sommige kinderen komen echt strompelend binnen bij de intocht omdat ze behangen zijn met zooi!![]()
Nee preciesquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:28 schreef Stiemie het volgende:
Koosje mijn moeder is net zoZegt steeds dat ik Linde verwen, maar neemt bijna altijd zelf iets voor haar mee : pop, zwembroekje, krukje, boekje, cd etc. Ach oma's mogen verwennen en ze snapt het nu toch nog niet denk ik dan maar
Tot nu toe kregen ze ook nooit iets bij een vaccinatie maar de laatste keer met Morris mocht hij van mij wel iets uitzoeken. Misschien omdat ik dacht dat hij zich nu meer bewust is van zoiets (hij is bijna 4quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:47 schreef Smirre het volgende:
Wat vinden jullie dan van de zomaar-tussendoor-cadeautjes?
...
En krijgen ze ook echt niets bij een vaccinatie.
Hmmm, oké, dat laatste vind ik dus ook.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:57 schreef snoopy het volgende:
[..]
Tot nu toe kregen ze ook nooit iets bij een vaccinatie maar de laatste keer met Morris mocht hij van mij wel iets uitzoeken. Misschien omdat ik dacht dat hij zich nu meer bewust is van zoiets (hij is bijna 4).
En ik koop dus wel regelmatig knutsel/kleur/schilderspullen omdat ik vind dat dat er gewoon moet zijn.
Ik ook hoor Vivi. Er zijn ook zoveel leuke dingen. Ik word altijd helemaal vrolijk vanquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:00 schreef Vivi het volgende:
Guilty as charged...ik grijp echt elke gelegenheid aan om een cadeautje te kopen. En vaak ook nog gewoon tussendoor. Als oma er is is het helemaal feest, dan gaat ie helemaal los in de speelgoedwinkel.
Nee hoor, geen kinderen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef Vivi het volgende:
Heb jij een kindje dan? Dat wist ik helemaal niet!
Dat is het bij mij ook niet hoor, ik ben vanaf de geboorte tot nu toe thuis gebleven om mijn zoontje die basis mee te kunnen geven...hij gaat wel twee middagjes naar het KDV omdat ik het goed vind dat ie met andere kindjes omgaat...en omdat ie ervan geniet, als ie alleen maar tegen mijn hoofd aan moet kijken 24/7 lijkt me ook niet echt goed voor zijn sociale ontwikkelingquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:14 schreef Dagonet het volgende:
My god, bij zwemles kregen we lintjes om op de zwembroek te naaien en daar waren we maar wat trots op.
Dat was meer dan beloning genoeg.
Maar ja, bij mij was er ook geen schuldgevoel om af te kopen omdat ik de hele dag in de creche/dagopvang whatever doorbracht.
Die vraag was voor schatje bedoeld, ik had jouw post nog niet gelezenquote:
Ik heb er twee, Mike en Jasmijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef Vivi het volgende:
Ik sla ook vaak dingen in die leuk zijn voor wat later, en nu toevallig in de aanbieding. Dan heb ik die maar alvast, en heb ik straks altijd wat om uit de kast te trekken als ie zich met een vriendje loopt te vervelen op een regenachtige middag.
Heb jij een kindje dan? Dat wist ik helemaal niet!
Oh oke, had geen idee dus!quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb er twee, Mike en Jasmijn.
Ik ben voornamelijk een OUD lurker.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |