Die kan je wel heel erg uit context trekken als ik hem quotequote:Op woensdag 9 juli 2008 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat daar iets zat wat ik niet meer hoefde te gebruiken en zelfs niet goed zou zijn op de langere termijn.
Duidelijk! En hoelang ben je mitella gebonden?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat daar iets zat wat ik niet meer hoefde te gebruiken en zelfs niet goed zou zijn op de langere termijn.
Een jaar geleden heb ik me ingeschreven voor zomervakantiewerk. Kon je overal worden geplaatst en mocht je ook meehelpen met outdoor (opbouwen, horeca, recreatie enz.. ). Uiteindelijk heb ik nooit wat gehoord omdat ik maar voor 3 weken beschikbaar was. Leek me wel heel leukquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:54 schreef Ludootje het volgende:
Bij een grote (30.000 bezoekers) outdoor beurs voor alles wat met tuinen en planten te maken heeft. En dan lekker helpen met opbouwen, regelneven en lol hebben
Ik heb daar familie zitten die in de organisatie zit, vandaar
Rare plek voor een penis.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, maar hij past wel bij R&Pquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef heksehiel het volgende:
Q. Waarom deze TTHij past totaal niet bij mijn muziek.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Rare plek voor een penis. Sinds wanneer zijn er mannen die een implanon gebruiken?
Wat luister je?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef heksehiel het volgende:
Q. Waarom deze TTHij past totaal niet bij mijn muziek.
Het is ook nooit goed. Ik kwam er pas na 3 minuten achter dat het topic dicht was en moest echt kei-snel een nieuwe verzinnen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Moet dat nou weer zo'n TT? *kras*
Veel plezier.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die kan je wel heel erg uit context trekken als ik hem quote
Een dag of 3 in totaal. Morgen nog, en misschien vrijdag nog.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Duidelijk! En hoelang ben je mitella gebonden?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En toch ben ik het er niet mee eens. Waren we nog maar het singlestopic
Jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En toch ben ik het er niet mee eens. Waren we nog maar het singlestopic
Alsof er in dit topic nog tieners rondlopenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom. Lijkt me keigezellig die Efteling.
Weer mishandeling tiener in Efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |