abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218864
Nummertje 11 is al weer vol we gaan hier verder!
Alle posters van streams actueel nogmaals bedankt!

Voor de stream lezers het is even wat stil dit komt omdat er even niets te melden is dus geen paniek jullie missen niets!

20:45
Het is rustig in het BB-huis er wordt een beetje gelezen en gebabbelt en wat getafeltennist het gangbare spul dus...
De bb-ers zijn nog in afwachting van bekend making van de nominatie.....ik laat het hier ff bij,tot zo.
------------------
Ik ben altijd blij als het regent, want als ik niet blij ben, regent het toch wel.

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre (Datum 11 November 1999).]

pi_218865
21:00
Bart en Anouk staan in de tuin te roken en te luisteren naar de geluiden buiten het hek van de mensen die opweg naar de studio zijn.
Anouk zei: Ooo, nu staan er natuurlijk ook van die gekken bij het hek die een van ons ( A of C) naar buiten ziet komen.

21:05
Bart en Anouk zijn naar binnen gegaan om te tafeltennisen.

donderdag 11 november 1999 @ 21:25:00 #3
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_218866
21.19 Bart en Anouk zijn aan het tafeltennissen. De rest zit in de kamer.
Anouk was aan het winnen, maar voor dat het potje afgelopen was werd er overgeschakeld naar een buitencamera, weet ik nog niet of ze Bart verslaat.
Er lopen op het terrein heel wat mensen heen en weer.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  donderdag 11 november 1999 @ 21:26:00 #4
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_218867
Nu behoor ik ook tot de dommen die tweemaal post.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_218868
Cyril leest de Tarot kaarten voor Willem.
De verhuiskaart is gunstig voor Willem: voorlopig geen verhuizing in zicht.
Volgens Cyril ligt de verhuizing van Willem het verste weg t.o.v. de andere bewoners die al het Tarot gebeuren ondergaan hebben.
pi_218869
21:39

Het is al enige tijd duidelijk dat Cyrille weggaat. Ze vertelt hoe ze over de overlevers denkt. Ze krijgt te zien wat andere bewoners achterlieten, een voodoopopje van Bianca in de WCI, yuk.
B: Stel je voor dat je elke dag kijkt zoals je keek.
M: Volgens mij staat half Nederland voor de deur.
A: Mijn clubgenoten allemaal, not.
Ze praten over wat voor supermensen ze zijn als ze het hier uit kunnen houden.
Cyrille doet iets occults met kaarten die de blaren van A. hebben overgenomen.
A: Dan word ik er over twee weken uitgenomineerd.
B: Alleen genomineerd uit angst en je blijft????
M, A: Iedereen wil eruit, maar iedereen wil erin blijven.
A: Alles is dubbel, zelfs de weekopdracht is dubbel. Dubbel met het eten bedoel ik, de weekopdracht faalt, minder te eten.
B,R,M: Theorieën over het fietsen.
C legt nog even duister de kaart.

Buiten het hek hoor je de fans schreeuwen.

pi_218870
21:54

Voor het eerst een leuk idee.
Iedereen naar bed, inclusief A en C en dan Rulfie maar tellen, 1,2,3,4,...

pi_218871
21:58

Op stream 2 een gesprek tussen M en C van gisteravond(?).

Om de complottheorie te voeden, Cyrille wordt gezien als een wijze vrouw, toffe meid etc. Over een half uur komt ze dat huis uitzetten. Pakt ze meteen de microfoon om haar hit te doen, of krijgen we eerst gelukkige vriend?

pi_218872
Even een update tussen de reclame. Anouk staat te huilen in de tuin. Ze wordt toegeroepen door vrienden en zusje?
In de kamer maakt W de opmerking dat A het moeilijk gaat krijgen.
  vrijdag 12 november 1999 @ 00:19:00 #10
1201 tina
Fok!Member
pi_218873
Ze hangen een beetje op de bank. Maurice vertelt een piloten mop.

Maurice: zingt nu het Big Brother lied en leest de tekst van papier.
Bart: gaan we nu weer dagen dat BB zingen??
Maurice: zingt door
Bart: ja dat was lachen!

Greetz Tina

pi_218874
Ruud zingt versneld de tekst die zij zelf hadden verzonnen voor het BB-lied. Helaas kon ik dat niet allemaal ze snel tikken. Heeft iemand het per ongeluk opgenomen?
Daarna hebben ze het over wat voor aanbieding Sabine zou hebben gehad. Volgens mij heeft Anouk niet verteld wat het echt was.

Volgens mij hebben ze het nu over de uiteindelijke tekst van het lied. B zegt dat het laatste couplet, dat wat Bianca zong, een beetje ziek is. Anouk zegt dat ze dat juist wel vond kloppen. (Was dat niet dat couplet over Bart?)

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 12 November 1999).]

pi_218875
Twee maal tuin en twee maal binnen verder niemand te zien.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_218876
Goeiemorgen allemaal, de dag gaat weer beginnen

9.00 Rust in huize BB, dus heb ik nu even niet zoveel te vertellen, ik hou het in de gaten. Tot straks

9.18 Karin is inde keuken en lijkt te gaan beginnen met het ontbijt, vandaag moeten ze ze opdracht afmaken en het zal nog even oefenen worden.

B: staat zich uit te rekken voor de spiegel bij de badkamer en is zich aan het wassen nu, hij maakt wederom een fitte indruk.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_218877
Goedemorgen oliebol, ik ben weer van de partij. Goede morgen lezers.
Vandaag nieuwe dag nieuwe kansen: de weekopdracht.
Bart heeft zich zojuist gewassen, en nmm is hij de eerste die wakker is.
Wordt vervolgt
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_218878
Goeiemorgen Binky, fijn dat je er ook bent.

9.28 B: is zich aan het scheren op de ouderwetse manier, ik vindt het wel wat hebben dat lekkere scheerschuim

M: loopt ook door het beeld, eens kijken of hij ook zich gaat scheren.

K: is in de keuken en bereid het ontbijt voor.

Dikke wintertruien liggen op de kast bij de douche, ze hebben de kleding dus aangepast want inderdaad volgens mij is het buiten koud ik kan het niet zo zien maar ik hoorde de mensen de autoruiten krabben....

De korte broeken zullen nu wel definitief in de koffer zitten van Bart, Willem, Ruud en Maurice.

pi_218879
9.45 bart zit al op de fiets en is aan het oefenen in het zonnetje terwijl het ontbijt wordt voorbereid.

Ik ben benieuwd wanneer de weekopdracht precies wordt gedaan.

pi_218880
quote:
op 11-12-1999 om 09:30 AM schreef oliebol2000 het volgende:

Dikke wintertruien liggen op de kast bij de douche, ze hebben de kleding dus aangepast want inderdaad volgens mij is het buiten koud ik kan het niet zo zien maar ik hoorde de mensen de autoruiten krabben....

Hallo Oliebol,
En of het koud was vanmorgen, inderdaad: ruiten krabben.

Bart is al weer ijverig op nuchtere maag aan het fietsen. Hij is geloof ik niet erg in vorm. Enkele meters fietst hij wel, maar dan gaat het ook fout. We wachten met spanning af, wat hij ons vanmiddag laat zien.

what's life without BB

pi_218881
Bart zit nog steeds op de fiets, een metertje of 10 en valt hij weer.

maar hij blijkt een echte volhouder.

hoever en waar moeten ze fietsen ?? weet iemand dat ?

pi_218882
ik vind dat B al een aardig moppie fietst hoor, sowieso i.v.t. de andere bewoners, het is ook wel onwijs moeilijk volgens mij, en ik dacht trouwens dat ze het allemaal moesten kunnen?
assholes of the world unite and form a tunnel
pi_218883
quote:
op 11-12-1999 om 09:48 AM schreef binky het volgende:
Hallo Oliebol,
En of het koud was vanmorgen, inderdaad: ruiten krabben.

Thanks Binky, ik ben echt blij dat je er bent, kunnen we de verhalen op elkaar aanvullen en natuurlijk ook de rest die komen gaat, we maken er met zijn allen weer een mooi verslag van zodat de niet streamkijkers het goed mee kunnen beleven.

Persoonlijk vindt ik een dag en nachtstream afscheidelijk van elkaar duidelijker op datum maar wat geeft het, het kan ook zo hoor, wie ben ik om te zeggen dat dat duidelijker is misschien, ik weet niet hoe het te lezen is als je het verslag wil volgen, wat is dan makkelijker. En wie maakt ze dan steeds aan dat is inderdaad ook de vraag, zodat je niets dubbel krijgt. Maar goed ik kom ook maar net kijken hier.

Harry ze moeten 1 minuut fietsen, alle opdrachten moeten een minuut duren. Waar ze naar toe fietsen mogen ze zelf weten als ze maar binnen de hekken blijven

pi_218884
Kortom: de weekopdracht wordt niets! Maar ik geloof dat ze op basis van dat gegeven al een boodschappen lijstje hadden gemaakt.....
Toch nog een beetje een vooruitziende blik!

Verder is het erg goed voor Cyrille dat ze het huis uit is. Heel Nederland weet nu dat ze een plaat gaat opnemen en overal waar ze op mag komen draven kan ze ook direct haar liedje zingen.
Hele slimme carriere stap is dat dus voor haar om een weekje in het BB huis te zitten!

pi_218885
Daar gaan we weer!! Kunnen we eindelijk de streams gaan ontcijferen, krijgen we dit weer: stream1 beeld, geluid is gemixed met buiten, stream2 woonkamer, stream3 keukentafel/buiten, stream 4 buiten.

Maar ze zijn allemaal wakker en zijn aan het ontbijten.
Ze hebben het erover om Willem te laten fietsen, en met 2 man de zijn hand vasthouden.

R: dit heeft toch geen zin

En toen was het geluid weer weg, grrrrrrrr

A: tegen W: hoe is het met je brandblaar
W: goed, en laat deze zien aan A

Het gesprek na het ontbijt ging over persoonlijke verzorging. Onderbroeken, sokken, wasmaschines.

A. zit ondertussen in de tuin een sigaret te roken

W: Leerlingen onder elkaar zijn hard.
Sommig ruiken, en dan zijn ze ook nog aan het serveren.... GRRRRRRRRR geluid

R: zo, effe nog wat oefenen

Iedereen maakt aanstalten om mee te doen hem, maar een enkeling zit toch nog aan tafel. W+K+B

R: doet verwoede pogingen om het fietsen onder de knie te krijgen. Maar bart gaat het toch beter af. Ruud komt hooguit 5 meter en dan springt hij erweer vanaf. Ruud heeft een korte broek aan met een t'shirt, brrrrrr

A. poets haar tanden

Er komt een eenmotorig vliegtuige over. R+M+W zwaaien.

R is bezig met diabolo, dit wilt ook al niet lukken

W is lassoaan het gooien

M is bord en stok aan het oefenen.

En er wordt van spel gewisseld. A heeft zich ook aangesloten.

Tot vanmorgen hadden de kippen maar 2 eieren gelegd. En nu hadden ze nog eens zeg gelegd.

W:kunnen we vanmiddag pannenkoeken bakken.Hij heeft trouwens erg goede zin. Hij zingt de hele ochtend al.

Ruud heeft waarschijnlijk de moed opgegeven. Hij is naar binnen gegaan en speelt gitaar.
W tegen R: ben je een beetje verdrietig
R: een beetje wel
En speelt het nummer, en zingt daarbij, het liedje wat hij samen met C speelde.

M leert A buiten het spel met de 3 stokjes
K zit op de fiets met 2 man ondersteuning

K en A zingen nu ook dat liedje van C
------------------
what's life without BB

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 12 November 1999).]

what's life without BB

vrijdag 12 november 1999 @ 11:51:00 #23
483 sdb
Pluk de dag
pi_218886
En ook een goedemorgen (ahum, bijna middag). M'n bed uitgerold en als nietstreamkunnenkijker-FF-er altijd weer blij met deze verslagen. Oliebol, al een beetje opgeknapt? Blijf maar binnen. Het ziet er inderdaad ijskoud uit. Ik moet om een uurtje of 2 met de fiets op pad Succes met de dagverslagen.
Life is a moment in space

pi_218887
quote:
op 11-12-1999 om 11:51 AM schreef sdb het volgende:
Ik moet om een uurtje of 2 met de fiets op pad Succes met de dagverslagen.

Goedemiddag sdb,
Noum liever jij op de fiets dan ik. Het is ijzig koud brrrrrrr
Wij zullen ons best doen om de verslagen zo goed mogelijk te maken, als het geluid tenminste meehelpt.

De weekopdracht gaat zo beginnen.

Er is een consessie gedaan.
1 onderdeel mag iedereen niet gehaald worden
In 1 keer moet alles lukken
Bij fietsen en bal mag hulp geboden worden
Lasso werpen; hebben ze 30 sec voor, voor 1 worp
Als niemand bijv op de fiets wilt en Bart wel, dan mag dat. om 12.15 uur is het zover
Nog 45min de tijd???????? zegt bart
K wil 2 pers. hulp bij bal en fiets,A ook

------------------
what's life without BB

what's life without BB

pi_218888
sdb hoi, opgeknapt zal niet zo gauw gaan helaas maar daarover nu niet, we zijn hier voor de streams , maar lief dat je het vraagt, thanks!

12.04 iedereen zit binnen en Bart leest nog een keer goed de weekopdracht door en overleggen samen hoe ze het moeten doen.

A: "we mogen dus 1 opdracht laten mislukken?"

B: "ja eentje mag misgaan maar daar moeten we niet van uitgaan"

K: "Nou dan moeten we onze best maar eens gaan doen want extra budget zou niet gek zijn"

M: "ik vindt het nog steeds kutopdrachten"

Een stem klinkt door de woonkamer en degene legt nog even alles goed uit.

Hoelaat ze de opdracht uit moeten voeren is me even niet bekend maar we houden de streams uiteraard in de gaten voor jullie.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 12 November 1999).]

pi_218889
Ze mogen van de 7 onderdelen 1 niet halen.
Stem: je mag 1 handje vasthouden van iemand.
Dit itt wat bart zei.
Ruud: je moet zoveel geluk hebben met de lasso. Ruud begint, en dan karin.

W: ik zie dit als een kinderfeestje.
R: hoe komen ze in godsnaam aan deze volgorde?
K: 1 minuut op de bal staan kan ik wel.

what's life without BB

pi_218890
12.15 M + W + R + K zitten in de keuken en hebben het over het weekbudget, wat ze kunnen gaan bestellen als alles goed gaat.

we moeten beginnen zegt Anouk.

K: "ja we komen er zo aan, even voorbereiden"

Ik zal kijken of ik goede screenshots kan maken en die plaats ik wel op mijn postsite.

12.19 Ze zijn buiten, er wordt overlegd wie begint met Diabolo.

A: "wanneer beginnen we dan?"

B: "ze roepen je wel om"
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

pi_218891
Anoek: Bart wil wel hulp bij het fietsen
Karin: Dan help ik hem wel
Anoek: Ik denk niet dat hij dat wil, misschien heeft hij er vannacht over nagedacht..... (waar heeft ze het over??)
Karin: Hij kan wel geestelijk op me leunen
Anoek: Lichamelijk zak je zo in elkaar....

Aha, "Zijn jullie er klaar voor?"

Nou, ondanks dat de regels wat zijn aangepast, denk ik van niet

Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_218892
Dat zou leuk zijn Oliebol. Helaas heb ik deze mogelijkheid niet.

Ze gaan beginnen.
Ruud begint. B helpt hem met de fiets en M met de bal.

M: ben je zenuwachtig ruud?
W: is gezonde spanning.
B heeft zijn t'shirt uitgetrokken
K: ik zou dit shirt maar aanhouden.
Het geluid valt weer weg grrrrrrrrr

De stem riep wat om, en iedereen loopt naar de WC, hoge nood denk ik.

Als er twee onderdelen mislukken gaan ze gewoon door.
B+W hebben de camera ontdekt in de tuin. Beweeg eens zegt bart. Dan zie ik je horloge.

Ze wachten nog steeds, kramen allerlei onzin uit. En zingen, ain't no sunshine when she is gone

what's life without BB

pi_218893
Oke Binky, als jij het verslag even doet, anders hebben we het toch dubbel dan neem ik screenshots ok?
pi_218894
Afgesproken oliebol.
Andre roept iedereen nou, is de pers van de stopwatch.
Wij zijn nerveus zegt karin, laat ons maar beginnen Andre.

Ruud begint Diabolo:

Eerste keer mislukt, het opgooien, tweede keer lukt het.
Iedereen telt, de stem zegt nl niets. Dus ze tellen alles op goed geluk.
Loopbal: M ondersteunt hem. Milimeter voor milimeter gaan zijn voeten over de bal heen.
Dit moet 1 min. Gelukt volgens de anderen.
Stokjes: gelukt.
Gogo'n (springen) 1ste keer mislukt 2 keer mislukt.
Lasso: 1keer mis, 3 de keer raak.
Fiets: Bart ondersteunt: dmv 1 hand: Karin telt wel erg snel. Gehaald volgens hen
Bord en rietje: gaat goed! gehaald
R tegen M: nog een keer loopbal.
Niet dus .

Ruud heeft diabolo fout gedaan. 1 keer opgooien, en dan 30 sec volmaken. Heeft hij niet gedaan. Hij stopte meteen.

Karin:
Diabolo 2x al fout gegaan na derde keer stopt ze.Zijn 30 sec.zegt ze, en stopt. Vind ik niet leuk diabolo, zegt ze.
Loopbal:M ondersteunt weer. Gelukt.
Tic-Tac: Doet het eerst met een hand. Mag dit vraagt ze. M mag niet. Ze doet het met 2 handen, en dit lukt ook niet goed. Na 5 pogingen geeft ze de moed op. Stokjes vliegen alle kanten uit.

Gogo: 1 keer 11x gesprongen (moet 30 keer)
Geeft de moed na 2 keer op. Lukt niet zegt ze.
Lasso: Anouk zit op het hout, en om haar gooien ze het touw heen. 1 keer mislukt. 2keer lukt.
Fietsen: Een hand mochten ze vasthouden. maar bart heeft een arm om haar middel geslagen. 1 keer mislukt. K zegt, nog eens want ik kan dit. Ze probeert nog 1 keer. Ze vloekt, en lukt weer niet. Wat een heerlijk gestuntel om te zien. Deze opdracht lukt ook niet.
Bord+rietje: Het bordje draaitt een beetje vreemd. Het rietje wilt niet naar het midden, maar is wel gelukt.

Willem:
Ruud : Frieslan bobe
W: Frieslan Bobe
Diabolo; 2 keer mislukt. De derde keer vangt hij dat ding, Ruud: doorgaan. En W smijt dat ding zo weg, ik heb 30 sec gehad. Stem: 30 sec achterelkaar doen. Is niet bekend bij ons zegt W
Volgende poging. 30 sec. gelukt
Bal: doet dit alleen: doet ie erg goed, hij lijkt wel een zeerob. Geslaagd
Stokjes: gelukt in 1 keer

Gogo: 30 keer gesprongen
Lasso:in 1 keer
Fietsen: R ondersteund hem. W valt op de grond. Iedereen lachen. B ondersteund hem nou. Hij lag bijna weer met de fiets op de grond, ik denk enkele cm daarboven, en Bart trekt hem zo omhoog, valt daarna toch nog.
Gestopt met fietsen
Bord+ stokje: gehaald

Maurice:
Die diabolo vliegt werkelijk door de lucht. Iedereen lacht weer. 2de keer lukt het gooien, en houdt dat ding in het touwtje, maar valt er toch weer uit.3 de keer gaat het wel goed.
Bal: R ondersteund hem. Hij wiebelt enorm, staat niet erg stabiel op de bal. Hij staat letterlijk op de bal en loopt niet. R: denk maar aan een lekker wijf. K: wordt hij nog zenuwachtiger.
Gehaald.
Tic-tac: ziet er goed uit. gehaald
Gogo: Bij de eerste sprong gaat het als mis.
Dit lukt niet echt goed. Als hij springt dan springt hij meteen daarna ernaast. Hij geeft de moed op.
Lasso: 1 keer gelukt.
Fiets ondersteund hem. Ziet er goed uit. Alleen ruud heeft zijn arm om zijn middel geslagen, en volgens mij mag dit niet, wel een hand vasthouden. Gehaald!
Rietje: 1 keer mislukt. 2keer gehaald.

Bart:Hij zingt
Diabolo: 1 keer mislukt. 2 keer gooit hoog, en vangt netjes op.
Bal: doet zijn schoenen uit. Hij doet dit ook alleen. Gaat erg goed. Draait op de bal en gaat verder, knap hoor. Gehaald.
Tictac: K: doe rustig je schoenen aan, tijd genoeg. B zingt voor de afwisseling weer eens.
Ziet er goed uit. Gehaald.
gogo: iedereen teld mee. gehaald
Lasso: Gehaald.
Fietsen: M ondersteund hem. Verloopt erg soepel. En hij gaat alleen verder. Gehaald.
Bord: eitje. Gehaald
M tegen bart : wil je nog iets zeggen bart:Mam ik hou van je, pa en ma ga lekker op je vakantie. Oma ik hou van je en kom snel een kopje koffie drinken.

Anouk
Diabolo: het gooien ging goed. Maurice: ik doe de groeten aan mijn ouders en Petra.
gelukt.
Bal: R ondersteund haar. Ze doet het goed. Karin moedigd haar aan. Rustig blijven, gaat goed. Gehaald.
Tictac: dit kan ik dus niet zegt ze. De stokjes vliegen net zoals bij karin door de lucht. Ziet er erg komisch uit. Ze stopt ermee.
Gogo: gehaald
lasso: Ze gooit het touw om karin heen.Gehaald
Fietsen: B ondersteund haar. B: wil je dit echt? Je moet alles proberen zegt ze. A: waar ga je heen zegt ze tegen Bart.
Ze komt 3mtr vooruit zegt karin: Bijna!
Dit gaat ook niet lukken. Ze viel bijna in de kippen strond.
K: het ziet er geweldig uit, kind. En Bart draagt haar weg. Ze wil nog een keer proberen.
Volgens M heeft ze nog een kwartier. K: ik wil aan iedereen de groeten doen, en ik hoop dat iedereen kijkt. R: doet de groeten aan zijn lieftallige moeder, en zus en broer.
K: we willen nu wat anders zien. Bord en rietje roept willem.
A: thanks voor de fax zegt Anouk onder het bordje draaien. Gelukt.
De meningen zijn verdeeld of ze het gehaald hebben. B: als ze nog meer consessies doen dan hebben we het wel gehaald. R: we hebben ons best gedaan.
B: het ging best aardig.
Iedereen is binnen en de streams staan op buiten. Dus geen geluid.
------------------
what's life without BB

what's life without BB

pi_218895
NOu de weekopdracht is nog steeds bezig.
Het is moeilijk te volgen of alles goed gaat, mijn aand8 is er niet helemaal bij, maar ze juichen wel regelmatig, dus volgens mij gaat het allemaal redelijk goed.
pi_218896
13.29 Weekopdracht screenshots kun je bekijken als E-mailpostkaartjes op mijn site. De URL is: http://www.keurders.com/~margot

Binky bedankt voor je perfecte verslag zoals we hebben afgesproken zijn de screenshots te zien op de URL die hier staat. Bedankt voor de samenwerking.

Opdracht is niet geslaagd !!!!!!! (zie BB Journaal)
------------------

pi_218897
Oliebol, dit was toch goed teamwork of niet soms. Jij ook bedankt. Ik hoop dat het overzichtelijk is. En ik ga zodadelijk even kijken wat jij ervan gebakken hebt...

Ik hoorde ze zojuist juichen en schreeuwen, dus ze zullen het denk ik wel gehaald hebben.

Alhoewel: de streams staan nog steeds op buiten, en ik hoorde ze ook roepen, pepepepe.
Dat deuntje, als ze het niet gehaald hebben.
Dus ik weet het even niet meer. Misschien weet iem. anders het?????
Het geluid grrrrrrrrrrrrrrr
Ze zijn weer in de tuin, maar het geluid wilt nog steeds niet beter worden.

Ik ga even wat anders doen, lekker kopje thee drinken. En even bij oliebol op bezoek!
------------------
what's life without BB

what's life without BB

pi_218898
De weekopdracht is misschien gelukt...want ondanks dat we alleen buiten in beeld krijgen en geen geluid hebben van wat er binnen gebeurt...horen we een hard gejuich van Bart
pi_218899
Maar even later hoorde ik ook een teleurgesteld: "Aaaaahhhh!" Dus... ik weet het niet.

Maar nu toch weer gejuich. Ik houd het niet meer van de spanning!

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 12 November 1999).]

pi_218900
Ik vraag me eigenlijk af wat er op het moment allemaal gaande is in de woonkamer...want de geluiden die daar vandaan komen zijn niet mis!!

Hmm, Nu komt Anouk naar buiten gelopen en geeft een harde trap tegen de ondertussen zo bekende gele bal! Betekent dit dat de opdracht toch niet gehaald is?! Wat er ook gebeurd is Ruud is toe aan een middagdutje en bouwt weer een bed op, lekker in het zonnetje!

pi_218901
Japp weekopdracht is NIET geslaagd!! zie boven BB - Journaal
pi_218902
Gelukkig...maar dan vraag ik me toch af of ik net iets te vaak met mijn ogen heb geknipperd en het heb gemist?! Of is dit typisch een geval van oefening baart kunst?!
Maar in ieder geval ben ik blij voor ze dat ze de weekopdracht hebben gehaald..kan M. weer wat ijzerdraad voor zijn kunstwerken kopen!

2 streams gericht op de kippen?! zijn ze binnen aan het verbouwen of zo, dat we alleen maar buiten te zien krijgen?!

vrijdag 12 november 1999 @ 13:45:00 #40
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_218903
Weekopdracht geslaagd??????

Als ik het (PERFECTE) streamverslag van Binky lees lijkt minstens de helft mislukt????
Of wordt V. toch soft?

Ga zo door met verslaan!

Een niet-streamer

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

pi_218904
13.51 Ik heb toch volgens mij echt gehoord dat Bart zei "die hebben we binnen", maar goed we zullen het vanavond zien op de TV.

Helicopter vliegt over het BB huis, zal me niets verbazen dat ze daar een attractie van maken.

W: is weer bezig met het voorbereiden van het eten voor vanavond, het leven gaat immers door he

De rest zie ik niet maar zullen wel een middagdutje aan het doen zijn na zo een zware arbeid

En volgens mij slapen de cameramensen ook want ze nemen niets meer van binnen op.

------------------

pi_218905
quote:
op 11-12-1999 om 09:56 AM schreef oliebol2000 het volgende:
Maar goed ik kom ook maar net kijken hier.

Doe niet zo Anouk! Je behoort al tot het meubilair! Iemand die zoveel leesbare topics aflevert heeft alle recht van spreken. We kunnen al niet meer zonder jou en Binky (doe haar de groeten, straks).

Jammer dat je nachtelijke evenknie Voyeur zomaar is verdwenen. Ik begin me nu toch wel zorgen om hem te maken.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_218906
Ik denk oliebol, dat we toch nog net iets langer in spanning moeten zitten om de weekopdracht....sinds die zaterdag uitzending er bij is gekomen heeft V. besloten om de weekopdracht op zaterdag uit te zenden, kwam ik vorige week ook hardleers achter. Net op tijd thuis plof ik neer op de bank om eens gezellig te gaan kijken hoe het met de weekopdracht is gegaan....de spanning wordt bijna ondraaglijk. En niets over de weekopdracht...helemaal niets!!
pi_218907
quote:
op 11-12-1999 om 01:53 PM schreef Hunter het volgende:
Doe niet zo Anouk! Je behoort al tot het meubilair! Iemand die zoveel leesbare topics aflevert heeft alle recht van spreken. We kunnen al niet meer zonder jou en Binky (doe haar de groeten, straks).

Hunter thanks.....ik ben blij dat het goed gelezen wordt en met Binky was het vanmiddag een perfecte samenwerking Alleen nog even kijken wat we met zijn allen makkelijk vinden, een dag en nachtstream gesplitst? of toch maar actueel blijven noemen...Maakt ook niet zoveel uit, ik weet ook niet wat de lezers vinden..Never mind, we gaan zo door

14.14 Bart is even de tuin in en probeert nog wat kunstjes, verder lijkt alles wat in rust, een gelegenheid voor mij om ook mijn middagslaapje te gaan doen..tot straks.
------------------

pi_218908
Oliebol en Binky, bedankt! Dit is erg prettig voor mensen die niet kunnen kijken i.v.m. werk. Ik kijk nu trouwens naar het BB-jounaal (ik heb even een pauze ingelast) en daar wordt gezegd dat aan het eind van de uitzending wordt verteld of de opdracht geslaagd is.

En Hunter, ik vraag me toch ook af waar Voyeur is gebleven. Er zou toch niets gebeurd zijn?

pi_218909
Ik denk, dat er vanaf de ochtend weer een nieuwe topic geopend moet worden. Deze door laten lopen tot ongeveer 18.00. En dan de avond/nachtstream openen. Persoonlijk denk ik dat dit het meest overzichtelijke is.
De eerste die 's morgens op het net is, maakt meteeen een topic aan.
Oliebol, je hebt een erg leuke site. En erg leuke foto's zijn het geworden!!

Doorsneu Opdroef,

Dank je wel voor het compliment. Je moet eens bij oliebol op de site kijken. Dan zie je ze in actie tijdens de weekopdracht. Heel erg leuk om te zien.
Tijdens het typen dacht ik eigenlijk ook dat de weekopdracht mislukt was. Want er gingen best wel een hoop dingen mis.

what's life without BB

pi_218910
quote:
op 11-12-1999 om 02:15 PM schreef binky het volgende:
Ik denk, dat er vanaf de ochtend weer een nieuwe topic geopend moet worden. Deze door laten lopen tot ongeveer 18.00. En dan de avond/nachtstream openen. Persoonlijk denk ik dat dit het meest overzichtelijke is.
De eerste die 's morgens op het net is, maakt meteeen een topic aan.

Dat denk ik dus ook Binky, de dag loopt toch meer door, want we zitten nu al bijna op een nieuwe, kunnen we dat niet afspreken? Die wie het eerste is een nieuwe maken? Tegen 8.30 kan ik er altijd wel eentje aanmaken en staat die er niet dan moet het dus nog ik hoor het wel.

een Dagstream + datum en een Avond/Nachtstream + datum en dan de laatste reactie van degene meenemen naar de nieuwe.

OOh ja je moest de groeten hebben van Hunter

pi_218911
Weekopdracht is dus mislukt (BB-Journaal)

Alleen Bart, Maurice en Willem hadden het gehaald.

pi_218912
Van het internetjournaal: de weekopdracht is niet geslaagd! Bart, Maurice en Willem hebben het gehaald en de rest niet.
  vrijdag 12 november 1999 @ 14:29:00 #50
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_218913
Ruud is druk aan het oefenen op de fiets, waarom ? De opdracht is toch al klaar ? Ik moet zeggen dat het hem redelijk goed afgaat dat fietsen. Nog steeds staan alle drie ( een stream werkt niet) de streams op buiten gericht. Van wat er binnen gebeurd zien we weer niets.
Vrij verstandig, neuk een appel !

pi_218914
Doe Hunter maar de groetjes terug

Ik vind het een prima idee, omdat zo te doen. Is veel overzichtelijker. Maar dit moet denk ik dan wel bekend worden gemaakt, aan degene die de avond/nachtstreams beschrijven. Als iedereen dit vanavond leest, dan is het geen probleem.Anders moeten we dit in het vervolg stream bovenaan vermelden. Ik open wel een nieuwe topic, en vermeld dit Goed???

what's life without BB

pi_218915
Ook van mij hartelijke dank aan de dag-crew.
Binky en oliebol2000 en natuurlijk ook de andere : 1000 maal dank. Ik ben iedere keer weer helemaal blij met jullie
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  vrijdag 12 november 1999 @ 14:59:00 #53
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_218916
OB2K & Binky jullie zijn toppers!!!!!!
dank vanachter de vuurmuur
I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

pi_218917
Heerlijk dat het zo goed geaccepteerd wordt. Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het graag gedaan. Maar ik merk dat er erg veel verkeer is op het net, ik krijg weer foutmeldingen, en het duurt erg lang voordat ik de pagina's heb opgeroepen. Ik denk dan ook niet dat ik nog een verslag van het eea kan uitbrengen. Ik probeer wel nog een nieuwe topic te maken.

Oliebol: mocht mij dit niet lukken wil jij dit dan evt. van mij overnemen???

what's life without BB

vrijdag 12 november 1999 @ 15:12:00 #55
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_218918
Tijd voor een nieuwe Topic Oliebol, dus kan ik mooi even off-topic reageren op jou:

"...Maakt ook niet zoveel uit, ik weet ook niet wat de lezers vinden..Never mind, we gaan zo door."

Inderdaad ga zo door, ik geniet dagelijks, soms uurlijks, van jullie verslagen en aparte dag/nacht-topics is een goed idee. Het maakt niet zo veel uit hoe je dit doet, we volgen je trouw!!!!!

Groetjes.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')