Dat ziet er een struk beter uit dan je sollicitatiemailquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]Verzonnen topics zijn toegestaan (anders wordt het een stuk rustiger hier .) mits het een realistisch en boeiend verhaal is en niet bestaat uit een paar regels. Wel Niet
Hetzelfde geldt voor lemmings, een goede lemming produceren is een kunstvorm .
De OP's moeten een redelijk inhoudelijk niveau hebben waar ook op (Klaagbaak-) inhoudelijk niveau op gereageerd kan worden. Onboeiende topics van een paar regels, zoals deze, waar toch geen zinnige reacties op komen kunnen gelijk dicht. Verplicht alinea-gebruik en interpunctie bij lange stukken tekst, anders leest niemand het.
Verder heb ik geen vrienden op Fok!, hang ik hier al ruim 4 jaar rond, geil ik niet op internetmacht, ben ik niet gevoelig voor aanvallen op mijn persoontje en ben ik intelligent genoeg om zaken objectief te beoordelen.
Verder nog brandende vragen?
Ik hoef me tegenover jullie niet meer te bewijzen, jeweettochquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ziet er een struk beter uit dan je sollicitatiemail
De users stemmen, niet wijquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoef me tegenover jullie niet meer te bewijzen, jeweettoch!
Jawel, we stellen je voor met een stukje uit je solliquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, daarom, die sollicitatiemail is niet relevant.
Serieus?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel, we stellen je voor met een stukje uit je solli
quote:
Oh, damnquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel, we stellen je voor met een stukje uit je solli
quote:Chriz2k:
- Ik hou van hobby's en FOK! is de gekste. Spang, jeweetzelluf dus maak me mod bitches.
Iets in mij zegt dat dat niet fictief isquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:55 schreef Biogarde het volgende:
Dus de opzet is als volgt (voorbeeld, slechts fictief):
[..]
Ik geloof niet dat er al users met tieten* hebben gesolliciteerdquote:
Ga je eens inlezen in mijn sollicitatiequote:Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er al users met tieten* hebben gesolliciteerd
*eventuele manboobs buiten beschouwing gelaten
Mission Impossiblequote:
Dus sunchaser heeft gesolliciteerd?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er al users met tieten* hebben gesolliciteerd
*eventuele manboobs buiten beschouwing gelaten
revena_gamze@hotmail.comquote:Op zondag 13 juli 2008 13:15 schreef Xith het volgende:
Waar stuur ik mijn mail naartoe?!?!
Vandaag zijn de verkiezingen, stuk fruit....quote:Op zondag 13 juli 2008 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Maar komt er vandaag een uitslag of wat ? Of alleen genomineerden.
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
Willen jullie een moderator met een SOA: Stem de_boswachter
Ik ben heul goed in het frauderen met pollsquote:Op zondag 13 juli 2008 13:23 schreef Xith het volgende:
Waarom komt er geen poll?! Had net zin om lekker te frauderen!
Idd zeker wel mod en absoluut geen modquote:
Mijn moderatorschap, wat doe je?!?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:27 schreef Biogarde het volgende:
En er komt geen poll. Waarom niet? Omdat die te manipuleren zijn
Hoelang heeft het volk om te stemmenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:26 schreef Biogarde het volgende:
Rond 20.00, 20.30 komt er een topic met in de OP alle lui die een solli stuurden. Dit zal waarschijnlijk een sticky worden.
Daarnaast nog een topic waar je je mening kwijt kan. Je stem dus. Wel een beetje onderbouwen bitte.
De bedoeling is een week denk ik. Misschien wat korter.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoelang heeft het volk om te stemmen?
jullie wilden toch dat KLB beter werd? motiveer dan maar es waarom jullie iemand willen. Zijn we hier meteen van het gezeik achteraf af.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:30 schreef slindenau het volgende:
Waarom zou je bij het uitbrengen van je stem een motivatie moeten posten, dat hoeft bij de 'echte' verkiezingen toch ook niet?
Chill.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De bedoeling is een week denk ik. Misschien wat korter.
Dit zijn dan ook geen 'echte' verkiezingen maar een zoektocht naar een mod op een forum.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:30 schreef slindenau het volgende:
Waarom zou je bij het uitbrengen van je stem een motivatie moeten posten, dat hoeft bij de 'echte' verkiezingen toch ook niet?
En dat.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jullie wilden toch dat KLB beter werd? motiveer dan maar es waarom jullie iemand willen. Zijn we hier meteen van het gezeik achteraf af.
Verwachte motivaties:quote:Op zondag 13 juli 2008 15:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jullie wilden toch dat KLB beter werd? motiveer dan maar es waarom jullie iemand willen. Zijn we hier meteen van het gezeik achteraf af.
Daar prikken we doorheen.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verwachte motivaties:
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een Limburger is![]()
''
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een lollernoob is.''
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een vrouw in zijn avatar heeft!''
dat soort users worden dan ook meteen naar ONZ gestuurdquote:Op zondag 13 juli 2008 15:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verwachte motivaties:
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een Limburger is![]()
''
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een lollernoob is.''
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een vrouw in zijn avatar heeft!''
Heldquote:Op zondag 13 juli 2008 18:07 schreef Acinonyx het volgende:Yeeeeeeey heb gesoolisiteerd en staa genooteerd foor de kgb-moddereters-ferkiesinguh
Boh gek, maar ik heb dat negerinnetje toch even mooi aan mijn kruis genageldquote:Op zondag 13 juli 2008 18:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stem op Chriz2k omdat ie een SOA heeft
Als je mod wordt noemen we je JESUS of G-Sus. Wat jij wil.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Boh gek, maar ik heb dat negerinnetje toch even mooi aan mijn kruis genageld!
Jesús, op z'n Spaans uitgesprokenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je mod wordt noemen we je JESUS of G-Sus. Wat jij wil.
Geesoekriestoo, zoals ze ut vaak zeggenquote:
Ohjaquote:Op zondag 13 juli 2008 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je wil zeker op die van de GoGo reclame lijken
Dat is in deel 1 ook al gevraagdquote:Op zondag 13 juli 2008 18:52 schreef De_Ananas het volgende:
Zul je zien dat het één of andere noobbuitenstaander wordt.
Waar blijft het lijstje van ''beste posters''? Aantal posts dus.
Geen idee of er iemand is die dat kan zien. Weet dat Arcee en vrinden dergelijke lijstjes kunnen maken.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is in deel 1 ook al gevraagd, denk niet dat het nog komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |