abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60003153
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:28 schreef kwakveense het volgende:
ik had een luduvudu dagje:

O: halve boterham met plakje schwarzwalder schinken
A: halve komkommer, duits biefstukje, twee blue band boterhammen (mezelf gedwongen tot eten)
Dat klinkt ernstig!! Is het uit?
pi_60003168
Haha. Niemand wil mij ooit geloven als ik vertel dat mijn yogadocente redelijk zwaarlijvig is. Maar het is heus, en ze is superlenig (tot op het punt waar haar rolletjes in de weg zitten).

Die not guilty ijsjes zijn goed te eten (voor een 12 kcal ijsje).

[ Bericht 17% gewijzigd door -marz- op 09-07-2008 19:40:33 ]
Springfield's looking pretty dusty today
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:57:00 #28
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60003736
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat klinkt ernstig!! Is het uit?
niet eens. of mischien wel. ik weet het niet want ik krijg geen contact. hij zou me vandaag bellen (na een paniekuitbarsting van mij nadat hij niet op kwam dagen en een "ik heb even rust nodig" sms van hem van gisteren) maar heeft dat niet gedaan. ik krijg eigenlijk al twee weken steeds geen contact en dan ineens gaat t tussendoor heeel goed, maar heb t idee dat er nu door wederzijdse stress en onbegrip iets geknapt is.

en ik heb dus geen grip op de situatie. hij neemt niet op en belt niet, ik heb geen kans erachter te komen wat er is of uit te leggen wat er met mij was.

ik hoop dat t niet uit is, dat ie me nog belt voor we vrijdag beiden weggaan voor een week (niet samen).

heb vanavond 1 keer gebeld (niet opgenomen - gisteren drukte hij me nog weg) en 1 berichtje gestuurd waain ik zeg dat ik snap dat ie t druk heeft, m verder met rust zal laten voorlopig, sorry voor gisteren, ik leg ooit nog wel uit waarom ik zo deed, ik ben wel erg verdritig en hoop dat ie me nog belt voor ie weggaat (=sms in andere worden gesteld)

maar goed, ik wacht nu dus af tot hij reageert. ik zal m echt met rust laten. vrijdag moet ie z scriptie inleveren. ik hoop dat t weer goed komt. ben echt heel verdrietig ik mis m zo....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60003961
Aaww ! Ik word ook verdrietig als ik je verhaal lees arme kwak ik hoop ook dat het allemaal goed komt. Gelukkig zit je je niet vol te stouwen met muffins nu
pi_60004370
Liefdesverdriet is echt verschrikkelijk. Enige fijne er aan vond ik dat het de enige stress situatie is waar ik zo'n 6kg van afviel zonder te lijnen en met redelijk wat drank per dag. Ik had een soort van raar verdriet terwijl ik ook het idee had de hele wereld aan te kunnen. Laten we hopen dat hij scriptiestress heeft...

Vandaag gegeten:
4 boterhammen met mager beleg
Optimel vla met yoghurt en een kiwi
salade van sla, druiven, geitenkaas, balsamico azijen en een beetje stroop oh ja en walnoten
2 bieflapjes
3/4 banaan

En net heerlijk door de regen een stukje gerend. Daarna lekker warm gedouched, was erg aangenaam eigenlijk!

Straks misschien nog een sinaasappel of een volkoren beschuit met muisjes als ik echt snak naar iets zoets. Ik vind dat echt lekker, maar helaas houd ik niet zo van kinderen
pi_60004434
@concleche: heeft wodka een bepaalde functie voor je? Dieetvoorschrift o.i.d. of gewoon voor de lekker?
Ik vind het altijd een soort van scheut ontspanning geven , veel meer dan andere dranken.
pi_60004485
Wat vind jij dan van die rare 'dingetjes' die aan die muisjes zitten?
pi_60004536
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:29 schreef -marz- het volgende:
Wat vind jij dan van die rare 'dingetjes' die aan die muisjes zitten?
Ik snap dus niet waarom die dingen daar aan zitten. Het zijn best ranzige sprietjes. Wat is het eigenlijk? Soort van steeltje net zoals bij een druif? Maar je proeft het niet echt als je gewoon een hap neemt, hoef er niet van te kokhalzen, maar het is wel typisch zoiets waarbij ik me dat wel zou kunnen voorstellen
pi_60004676
Aha. Ik denk er, op het kokhalzen na, hetzelfde over

Wodka vind ik ook lekker ontspannend. Maar deze week probeer ik niet te drinken. Zaterdag lag ik lam en beroerd m'n kots in te houden in een hotelbed. Ik had 2 wijntjes en 1 halve liter biertje op. Oftewel, de aftakeling is reeds begonnen.

en ik zou gaan sporten
pi_60005230
Kwak: probeer het positief te zien: waarschijnlijk kan hij geen drama nu gebruiken omdat hij ontzettend druk is voor studie toch? Het kan best zijn dat als ie klaar is, dat hij dan geen idee heeft, dat jij zo in de rats zat. En over het algemeen gesproken is het sowieso beter als je probeert om je minder afhankelijk op te stellen. Ik weet natuurlijk niet zeker óf je dat doet, maar zo komt het een beetje over in je posts. Daar wordt een relatie alleen maar relaxter van!

Marz: ik wilde net zeggen dat die 12 cal. ijsjes verschrikkelijk waren! Ik had vanille-ijs binnenin verwacht, maar kreeg een soort yoghurtijs (tenminste dat hoop ik dan maar, want het was zurig!) Van Not guilty heb ik weleens zo'n beker geprobeerd en de cornetto's (meer dan 12 calorieen!) en die waren wel goed te doen!

Fruity: Ik vind wodka heerlijk! Ik krijg er een kortstondig roesje van (vooral als je ergens in een avondzonnetje kan zitten!) en dat is idd ontspannend!

Marz en Fruity: die priegeltjes, dat zijn anijszaadjes die niet helemaal omsmolten zijn met de suikerlaag. Tenminste: dat denk ik!
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:34:05 #36
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_60005972
Nu weet ik ook waarom sommige mensen zeuren over het aantal trappen in mijn huis
Damn... Trappenlopen is niet meer zo makkelijk zeg!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_60006538

Ik heb ku lu yuk gegeten. Zelfgemaakt. Is dat zondig? Het was wel heel lekker en ik heb maar een piep-beetje rijst genomen.
pi_60006731
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:00 schreef conleche het volgende:
dat die 12 cal. ijsjes verschrikkelijk waren! Ik had vanille-ijs binnenin verwacht, maar kreeg een soort yoghurtijs (tenminste dat hoop ik dan maar, want het was zurig!)
Je moet ook niet te veel verwachten van zo'n ijsje

Nog even over kanker ik las net in de krant dat ze meiden van 12 jaar willen gaan inenten tegen HPV en mogelijk ook 13 tot 16 jarigen. Waarschijnlijk is het dus wel de moeite waard om te doen.

Ben toch nog gaan fitnessen het was even afzien want er zat een spiertje in m'n rug vervelend te doen tijdens mn situps. En ik wilde niet afgaan voor de hele fitnesszaal door na 2 situps alweer te stoppen.

Hulde aan mensen die het niets kan schelen wat anderen misschien wel denken, ik hoop het ook nog eens te leren
pi_60007399
Ik hou wel van yoghurtijs Waar te koop? Ben overigens een groot fan van zelf ijsjes maken met zo'n malletje van de Xenos.

Ik ben net een uurtje wezen sporten Half uur gerend, toen wat kracht en daarna nog even gerend omdat ik daar zin in had . Nu heb ik alleen trek...
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:42:50 #40
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60007723
@ kwak een hele dikke knuffel....

heel vervelend deze situatie en ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik hoop dat hij snel contact met je opneemt om uit te leggen hoe het zit (en mocht het wel zo zijn, dat hij het niet meer ziet zitten, laat hij dan ook een beetje man zijn en het gewoon tegen je zeggen....)..
Ik heb ook ooit eens zo;n vriendje gehad die er altijd heel erg omheen draaide en twijfelde.. en dan ging het periodes prima, en dan was het ineens weer helemaal mis. En daar word je echt giga-onzeker van
ik heb het uiteindelijk 2 jaar met hem volgehouden en toen zelf de knoop maar doorgehakt (en dat had ik eigenlijk al veel eerder moeten doen)....

ga zo weer aan het werk.. geen zin, ben moe, maar plicht roept weer....
(gelukkig ben ik inmiddels op de helft )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60008031
Wow wat een conditie WSS! Al dat geren.
Na krachttraining sta ik altijd te trillen op m'n benen en krijg ik mn auto amper uit het parkeervak gedraaid, laat staan dat ik ga rennen sowieso heb ik een brakke conditie altijd zou het met bloedarmoede/lage hb waardes te maken kunnen hebben?

Werkze BJ! Doe de patienten de groeten ik ga een schoonheidsslaapje inlassen
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:55:49 #42
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60008080
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik hou wel van yoghurtijs Waar te koop? Ben overigens een groot fan van zelf ijsjes maken met zo'n malletje van de Xenos.

Ik ben net een uurtje wezen sporten Half uur gerend, toen wat kracht en daarna nog even gerend omdat ik daar zin in had . Nu heb ik alleen trek...
Kijk, dit zijn nu usernames waar ik iets mee kan.

Marz en andere SHE-ba's , ik heb mijn lief gevraagd een snazzy website voor me te bouwen alwaar ik mijn recepten, do's en don'ts kwijt kan.
Hem kennende, duurt dat weer een eeuwigheid, dus als het niet voor deze week klaar is, blog ik wel even.

Mijn moedertje heeft ook weer haar stoffige boeken aan mij overgedragen; dus ik zit weer boordevol inspiratie.
Ik heb vandaag overigens fantastisch gegeten, ik moest er bijna van huilen! Een kalfsragout op basis van champagne ( er ging serieus een halve fles in ) . De saus was zo in balans en zo prachtig; dat de tranen van geluk er een romantisch meertje van maakten *sniff*

Koken is liefde. Echt!
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:57:47 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60008127
SOA's! .
Tevens TVP. Ik zit op Mark te wachten, want ik ben eerder op de avond met zijn sleutels binnen gekomen. Nu moet ik wachten tot hij thuis komt van zijn moeder, want anders kan hij er niet in. Maar ik ben moe en ik wil naar bed.
*grom* . Note to self: altijd je eigen sleutels meenemen!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:58:37 #44
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60008151
Oeh, yoghurtijs staat hier ook op het programma morgen.
Ik heb een emmer griekse yoghurt die op moet. Daar gaan bramen, frambozen, blauwe bessen en aalbessen bij, die ik heb ingekookt met flink wat zoetstof; dan nog wat optimel frambozen yoghurt erdoor en in de vriezert ermee.

Ik ga mezelf er morgen helemaal mee insmeren...rrrroaarrr
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:11:43 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60008520
Wat gebruik je als zoetstof dan? Stevia?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60008579
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:53 schreef -marz- het volgende:
Wow wat een conditie WSS! Al dat geren.
Na krachttraining sta ik altijd te trillen op m'n benen en krijg ik mn auto amper uit het parkeervak gedraaid, laat staan dat ik ga rennen sowieso heb ik een brakke conditie altijd zou het met bloedarmoede/lage hb waardes te maken kunnen hebben?

Werkze BJ! Doe de patienten de groeten ik ga een schoonheidsslaapje inlassen
Met de auto naar de sportschool?
*heeft makkelijk praten met een sportschool op 5 minuten loopafstand*

Trillen had ik in het begin veel last van, ging wel over though.
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:19:09 #47
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60008721
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:11 schreef Vivi het volgende:
Wat gebruik je als zoetstof dan? Stevia?
Stevia, of natrena vloeibaar.
Van aspartaam ga je namelijk niet dood. Elke zoetstof is prima. Zolang je voor bakken maar vloeibaar gebruikt en stof voor zoeten van drankjes enzo.
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:31:21 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60009036
Mwah..ik ben niet zo'n aspartaam-fan hoor..liever Stevia dan .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:33:45 #49
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60009097
Voor de smaak is dat te betwisten idd, aspartaam is bitter. Maar voor je gezondheid hoef je het niet te laten.
Stevia is prima ; maar wel oppassen, freakin'zoet.
Ik ga er qua dosering nog regelmatig de mist mee in.
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:50:22 #50
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_60009480
vandaag echt pizza gehad als avondeten, als ontbijt een broodje kipfilet, lunch een bruine bol met kipfilet en sla en tomaat en als avondeten dan dus een pizza. Had echt even geen trek om te koken of om lastig te doen (of gewoon om te lopen, want dat is gewoon een beetje lastig). Hopelijk loop ik morgen wat makkelijker
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')