quote:
niet eens. of mischien wel. ik weet het niet

want ik krijg geen contact. hij zou me vandaag bellen (na een paniekuitbarsting van mij nadat hij niet op kwam dagen en een "ik heb even rust nodig" sms van hem van gisteren) maar heeft dat niet gedaan. ik krijg eigenlijk al twee weken steeds geen contact en dan ineens gaat t tussendoor heeel goed, maar heb t idee dat er nu door wederzijdse stress en onbegrip iets geknapt is.
en ik heb dus geen grip op de situatie. hij neemt niet op en belt niet, ik heb geen kans erachter te komen wat er is of uit te leggen wat er met mij was.
ik hoop dat t niet uit is, dat ie me nog belt voor we vrijdag beiden weggaan voor een week (niet samen).
heb vanavond 1 keer gebeld (niet opgenomen - gisteren drukte hij me nog weg) en 1 berichtje gestuurd waain ik zeg dat ik snap dat ie t druk heeft, m verder met rust zal laten voorlopig, sorry voor gisteren, ik leg ooit nog wel uit waarom ik zo deed, ik ben wel erg verdritig en hoop dat ie me nog belt voor ie weggaat (=sms in andere worden gesteld)
maar goed, ik wacht nu dus af tot hij reageert. ik zal m echt met rust laten. vrijdag moet ie z scriptie inleveren. ik hoop dat t weer goed komt. ben echt heel verdrietig ik mis m zo....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.