Ik heb nog een blikje bruine bonen over voor TS.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:09 schreef Fha het volgende:
Dat is behoorlijk klote inderdaad. moet TS nu verhongeren?
Dat wisten de skimmers nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
HOAX, TS heeft heul geen geld. Van een kale kip kan je niets plukken
Ik heb nog een blik knakworstquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:10 schreef Vujacic het volgende:
[..]
Ik heb nog een blikje bruine bonen over voor TS.
Foodfight ! Oh wacht, het is niet netjes om de eten van TS rond te gooien.quote:
hartverwarmende reacties hierquote:
Met een tientje kan je geen leuke paddestoelen kopen voor avond etenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:14 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
hartverwarmende reacties hier![]()
gelukkig heb ik nog een heul tientje in mijn wall●et zitten dus doodgaan doe ik niet (denk ik)
Onterechte klacht. Ze hebben weldegelijk gewerkt voor hun geld. Helemaal een automaat gekraakt en hun eigen pinpasstripkopieerder er op gemonteerd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:05 schreef Malebolgia het volgende:
Klacht: Gepwnd worden door werkschuw tuig die je bankrekening leeg trekken
Misschien komt deze dan nog van pas; met 10 euro rondkomen voor bijna 2 weken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:14 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
hartverwarmende reacties hier![]()
gelukkig heb ik nog een heul tientje in mijn wall●et zitten dus doodgaan doe ik niet (denk ik)
ja dat heb ik nu ook wel geleerd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:14 schreef Broekpaling het volgende:
Ook bij een pinautomaat je hand over je andere hand houden voor je pincode.
Verder is TS keihard ge:
[ afbeelding ]
Heb je daar niet nog een blik van dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:16 schreef Vujacic het volgende:
[..]
Met een tientje kan je geen leuke paddestoelen kopen voor avond eten
En dat met de toch al vrij vervelende situatie op de kredietmarkt, als dat maar goed gaat.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:17 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
ja dat heb ik nu ook wel geleerd.
Maar goede nieuws: ik ben maar tijdelijk gepnwed en mijn bank permanent.
Al weggegeven aan boswachterquote:
Ohnoesquote:
mijn bank is niet zo dom alsquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dat met de toch al vrij vervelende situatie op de kredietmarkt, als dat maar goed gaat.
Invoeren afschermen heeft geen nut, alsof er constant een van die skimmers bij die automaat staat om mee te kijken als iemand z'n pincode intoetstquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Daar werd ik laatst al voor gewaarschuwd door een collega, dat het bij automaten van de NS vaker gebeurt. Welk station was het overigens? Dan kunnen anderen er ook rekening mee houden dat ze of die automaat niet gebruiken, of in ieder geval het invoeren van de pincode goed afschermen.
Eikels.
Je weet hoe een camera werkt en wat het effect is als je een hand tussen de camera en het invoeren van de pincode houdt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Invoeren afschermen heeft geen nut, alsof er constant een van die skimmers bij die automaat staat om mee te kijken als iemand z'n pincode intoetst.
Laat hem nou in de waanquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Invoeren afschermen heeft geen nut, alsof er constant een van die skimmers bij die automaat staat om mee te kijken als iemand z'n pincode intoetst.
wat dacht je van de camera's die ze ook meteen even mee-installeren op de automaat? Er was bij mij nl geen kip op dat stationquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, er wordt doorgaans gewoon een camera gebruikt. Dat had je ook gewoon in de OP kunnen lezen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
Nee precies, ze installeren een soort keylogger op dat ding.
quote:Blijkt dat josti's mijn pas via een ns-kaartjes automaat hebben gekopieerd + pincode gecamd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |