Ik heb nog een blikje bruine bonen over voor TS.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:09 schreef Fha het volgende:
Dat is behoorlijk klote inderdaad. moet TS nu verhongeren?
Dat wisten de skimmers nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
HOAX, TS heeft heul geen geld. Van een kale kip kan je niets plukken
Ik heb nog een blik knakworstquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:10 schreef Vujacic het volgende:
[..]
Ik heb nog een blikje bruine bonen over voor TS.
Foodfight ! Oh wacht, het is niet netjes om de eten van TS rond te gooien.quote:
hartverwarmende reacties hierquote:
Met een tientje kan je geen leuke paddestoelen kopen voor avond etenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:14 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
hartverwarmende reacties hier![]()
gelukkig heb ik nog een heul tientje in mijn wall●et zitten dus doodgaan doe ik niet (denk ik)
Onterechte klacht. Ze hebben weldegelijk gewerkt voor hun geld. Helemaal een automaat gekraakt en hun eigen pinpasstripkopieerder er op gemonteerd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:05 schreef Malebolgia het volgende:
Klacht: Gepwnd worden door werkschuw tuig die je bankrekening leeg trekken
Misschien komt deze dan nog van pas; met 10 euro rondkomen voor bijna 2 weken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:14 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
hartverwarmende reacties hier![]()
gelukkig heb ik nog een heul tientje in mijn wall●et zitten dus doodgaan doe ik niet (denk ik)
ja dat heb ik nu ook wel geleerd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:14 schreef Broekpaling het volgende:
Ook bij een pinautomaat je hand over je andere hand houden voor je pincode.
Verder is TS keihard ge:
[ afbeelding ]
Heb je daar niet nog een blik van dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:16 schreef Vujacic het volgende:
[..]
Met een tientje kan je geen leuke paddestoelen kopen voor avond eten
En dat met de toch al vrij vervelende situatie op de kredietmarkt, als dat maar goed gaat.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:17 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
ja dat heb ik nu ook wel geleerd.
Maar goede nieuws: ik ben maar tijdelijk gepnwed en mijn bank permanent.
Al weggegeven aan boswachterquote:
Ohnoesquote:
mijn bank is niet zo dom alsquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dat met de toch al vrij vervelende situatie op de kredietmarkt, als dat maar goed gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |