Grappig, ik merkte een week of twee geleden hetzelfde op (ook het station en ook een pistoletje met filet). Ik heb het toen maar niet gekocht, dit is gewoon TE duur.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:46 schreef supersteve het volgende:
Ik erger me aan dat die broodjes op het station zo ongehoord duur zijn!
een enkel pistoletje met filet americain kost maar liefst 3 euro en 80 centen dus zeg maar 4 euro!
Dat is toch te ziek voor woorden?? En als je er dan nog een kopje koffie bij wil hebben, ben je gewoon 6 euro kwijt! La place/de broodzaak zijn die gasten die dat ervoor vragen..
Dan gaat TS daar toch z'n broodjes halen. Problem solved. Derhalve, kuttopic met een kutklacht.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
grafklacht? nee
station = 4 euro per broodje
1 straat verder, in dezelfde zaak maar NIET op station, daar kost het broodje de helft of nog minder van de vorig genoemde prijs
geen kutklacht en kuttopicquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan gaat TS daar toch z'n broodjes halen. Problem solved. Derhalve, kuttopic met een kutklacht.
Ik geef die "uitbuiters" geen ongelijk. Genoeg volk dat het wel koopt tegen die prijs. Dan zou je gek zijn om je prijs te gaan verlagen. Als mensen d'r werkelijk zo mee zitten moeten ze of van thuis hun vreten meenemen of het elders gaan halen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
geen kutklacht en kuttopic
het is van de zotte dat alles op een station 10x duurder is..
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:00 schreef supersteve het volgende:
duidelijk...
valt me altijd weer op hoeveel mongooltjes altijd reageren.. zo van..
ik ben later op mijn werk omdat ik in de file zat: moet je eerder van huis vertrekken
ik heb een hekel aan mijn buurman: ga je verhuizen
ik heb het niet zo met marokkanen: ga je emigreren
Ik heb ruzie met mijn vriendin: dan maag je het uit
van die leeghoofden die zo standaard reageren.. forumstakkers met nsb-bloed.. kan niet anders...
Ik erger eraan.. en ik kan zeker mijn boterhammen thuismaken, maar dat verandert het probleem niet
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:47 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Misschien zou je beter eens een salade ofzo kunnen halen.![]()
we hebben weer eens iemand gevonden die serieus ingaat op KLB reactiesquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:00 schreef supersteve het volgende:
duidelijk...
ik ben later op mijn werk omdat ik in de file zat: moet je eerder van huis vertrekken
van die leeghoofden die zo standaard reageren.. forumstakkers met nsb-bloed.. kan niet anders...
Ik erger eraan.. en ik kan zeker mijn boterhammen thuismaken, maar dat verandert het probleem niet
Nee, 1,90 keer 1,90 is 3,61. Bijna!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:49 schreef Agiath het volgende:
4 euro is geen 3,80 euro.
Wel twee keer de helft van 3,80
Omg, pleur 's gauw opquote:
Ik kreeg geld toe.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:20 schreef jpg97 het volgende:
Ik vond die 50 cent voor een uurtje met de moeder van TS ook te duur achteraf
hihi hij zei "sneetjes"quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik smeer altijd sneetjes. Net zoals Prins Bernhard dat deed.
zeikerdquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:00 schreef supersteve het volgende:
duidelijk...
ik ben later op mijn werk omdat ik in de file zat: moet je eerder van huis vertrekken => of bij een baas werken waar het niet uitmaakt of je om 7 uur begint of om 10 uur
ik heb een hekel aan mijn buurman: ga je verhuizen => fout dan moet je hem wegpesten zodat hij verhuist
ik heb het niet zo met marokkanen: ga je emigreren => heeft weinig zin want ze zitten overal
Ik heb ruzie met mijn vriendin: dan maag je het uit => ?????????
Het gaat er niet om of je het kunt betalen, maar of je het er voor over hebt. En ik vind zulke prijzen ook zwaar overtrokken. Laatst bij de benzinepomp wilde zo'n kookwaus even 2,95 euro voor een ordinaire BIC aansteker hebben, pleur op, die dingen kosten 0,75 bij AH!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:48 schreef ruud.nl het volgende:
Als je het niet kunt betalen, smeer je toch gewoon je boterhammetjes thuis zelf? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:00 schreef supersteve het volgende:
duidelijk...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik smeer altijd sneetjes. Net zoals Prins Bernhard dat deed.
Open er topic overquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:00 schreef supersteve het volgende:
duidelijk...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:42 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Open er topic over.
Trouwens, je zegt wel heel vaak 'mongooltjes'... Geil je daarop ofzo?![]()
![]()
De theorie erachter, die feilloos is, is niet van mij. Maar volgens mij is de term sepo wel als eerste door mij gebezigd in deze contextquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nou niet met de eer gaan strijken he Verballetje.
Inderdaad, ik zei het niet. Ik typte het ook niet. Maar het lag er impliciet toch wel dusdanig dik bovenop dat het niet meer impliciet te noemen is.quote:
Subwayquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |