Ik sliep zo lekker en ongeveer rond 9:30 hoor ik opeens de bel!? Wtf dacht ik zo bij mezelf welke balzak belt nou aan op deze woensdag ochtend. Die balhaar blijft maar bellen hé dus ik kon het niet zo even negeren. Ik snel me tandenpoetsen aankleden eerst natuurlijk mij uber lauwe pyjama uitdoen ---->
![]()
mijn uberlauwe superman pyjama!
Ik deed dus zo even mijn zwembroek aan en een overhemd waarvan ik natuurlijk de kraag zo uber stylo omhoog doe. Dit deed ik dus zo fftjes in tien minuten en ondertussen zat die zak schaamhaar nog steeds te bellen en niet zomaar te bellen hij maakte er een soort van beat van!

zo van Trrr trrrr trrrrrrrrrrr tr trtr trssrrs ik dacht echt zo wtf lol
Dus ik rende zo super lauw de trap af ik viel bijna alleen maar omdat een of andere piemeldoos aan het bellen was.!
Ik deed dus zo uber lauw mijn deur open:
![]()
dit is mijn deur.
En toen stond dit zo voor mijn deur!:
![]()
grapje dat stond helemaal niet voor mijn deur.
Maar een of andere homey van mij die vroeg of ik bij hem wou komen Computeren en dan World of Warcraft spelen.
Ik dacht echt zo doe ff normaal gek en ik zei dan ook maar nee kan niet moet mijn mama zo helpen met schoonmaken. En hij zo ok laats.
Ik was echt pissed weetje

die klotejosti maakt mij wakker voor niks!?
Dit was trouwens die josti die aan het bellen was --->
![]()
Is laatste foto die ik van hem heb.
Samenvatting:
Iemand belt aan
Ik nog slapen
Toch open doen
Geen lekker wijf voor deur
maar kut homey
Klacht: zie samenvatting.
Waarom ik hier niet gelijk een topic hier over maakte toen dit mij overkwam is omdat ik nog eerst even moest ontbijten.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.