abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60058022
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:02 schreef Armageddon het volgende:
Eigenlijk is dit hetzelfde als:

"Ik moet poepen! Wat moet ik doen!?"
Deze komt in mijn sig.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:11:56 #52
224789 kingkongkees
geen aap maar een gorilla
pi_60826828
Update?
pi_60826859
Ik had wel een leuke topickiller.

(poging 2)
pi_60827120
pi_60897254
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:11 schreef kingkongkees het volgende:
Update?
pi_60898495
Na het mailtje is hij keihard afgewezen en zal de rest van zijn leven alleen moeten doorbrengen.
Cool story, Hansel.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:54:04 #57
191841 ottoaanmnstokkos
Als je Calimero al zielig vond
pi_60953526
jaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar komt ie!!

nananana:

'i told you so!'

pi_60964161
Jullie jongens doen veel te moeilijk! Jullie denken jezelf helemaal ziek hoe je toch allemaal voor elkaar moet krijgen dat zij jou maar niet zal afwijzen. En wat gebeurt er als je eindelijk zover bent om een kans te wagen? Precies, je loopt 80% kans dat zij jou afwijst beste knul! En vervolgens maak je de fout om te gaan denken dat het iets mijn jou zelf te maken heeft. Maar dat heeft het dus niet!!! Maar waar heeft het dan wel iets mee te maken? Heel simpel eigenlijk. Ieder meid weet uit ervaring dat er toch genoeg jongens zullen zijn die zich in overvloed aan zullen blijven bieden waaruit zij kan kiezen! Dus zij heeft nooit haast en ook geen noodzaak omdat ze weet dat ze in principe iedere dag er maar eentje uit hoeft te pikken! Gevolg. Jij bent je een punthoofd aan het denken en toch blijf je maar één van die velen jongens die zich aan haar blijven aanbieden!!! En daar komt ook nog bij dat zij daar nauwelijks een keuze uit kan maken. Want stel je eens voor dat er 10 aardige meiden voor je staan die jou belagen en die jij allemaal wel ziet zitten. Zul jij daar een keuze uit kunnen maken?? Nee dus. Dus ga begrijpen dat je slechts een kruimeltje van de grote koek blijft zolang je ‘samen met al die andere jongens’ blijft denken dat jij degene moet zijn die zich aanbiedt! Durf daar eens naar te kijken zou ik zeggen en zie, dat dat de hele clou is! Als jij je ‘met al die anderen’ zich niet aanbiedt de dames een heel stuk bereidwilliger zullen zijn om graag ja te zeggen op jouw uitnodiging, maar ook dat zijn jou zullen uitnodigen!! Laat dat maar eens rustig doordringen en mocht je het dan nog niet snappen dan kun je nog een uitgebreider artikel vinden waarbij je het heel zeker zult snappen! Ik wens je veel succes! En dat succes zal meer een succes zijn naarmate er meer jongens of mannen gelijkgestemd zullen zijn. Dat moge duidelijk zijn want dat is precies zoals dat bij de dames ook is. http://www.mvlife.nl/forum/topic.php?TopicId=4257
Mvgr Peter
pi_60964420
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
niet doen, ze wijst je toch wel af. kijk in de spiegel, en kijk naar haar.. hoezo zou ze met jou iets willen drinken? je weet hoe je eruit ziet, je weet wat je mankeerd. Je kan wel een goed innerlijk hebben maar daar kijken die wijven toch niet naar want die zijn daar te knap voor. als ze jou graag wilde had ze jou wel uit gevraagd. en hoezo heb je haar 06 niet? ze wilt niet bereikbaar zijn voor je.. daarom moet j emet een omweg haar email regelen. onbereikbaar omdat ze je niet wilt kwetsen misschien?

gewoon niet doen, zonde van de tijd. liefde is toch kut en het doet altijd pijn
Toegang is geen open deur.
pi_60968879
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
niet doen, ze wijst je toch wel af. kijk in de spiegel, en kijk naar haar.. hoezo zou ze met jou iets willen drinken? je weet hoe je eruit ziet, je weet wat je mankeerd. Je kan wel een goed innerlijk hebben maar daar kijken die wijven toch niet naar want die zijn daar te knap voor. als ze jou graag wilde had ze jou wel uit gevraagd. en hoezo heb je haar 06 niet? ze wilt niet bereikbaar zijn voor je.. daarom moet j emet een omweg haar email regelen. onbereikbaar omdat ze je niet wilt kwetsen misschien?

gewoon niet doen, zonde van de tijd. liefde is toch kut en het doet altijd pijn

quote:
[b]Op woensdag 9 juli 2008 14:29
Wel eens in begin van middelbare maar daarna niet meer.Puur omdat ik mijn studie voor ging bij mij kwam/komt namelijk niet alles zomaar aanwaaien ik heb daar moeite voor moeten doen. Maar ik ben ook geen nerdje hoor als je dat eruit wilt afleiden.
Hmm, "ben geen nerdje" dus in die studie tijd is er vast wel iemand geweest die jou leuk vond toch?
Zoja, goed zo zij is vast niet de enige
Zonee:

Neem nou mij ik
quote:
ben ook geen nerdje
Maar ik krijg dit ook bijna dagelijks bevestigd
Vandaag bijvoorbeeld, ik ga in mijn eentje( ) nog wat laatste school inkopen doen in de stad, kom ik een groepje giechelend dames tegen van mijn leeftijd
Ik liep een beetje te kloten om mijn vest aan te krijgen met een helehoop meuk in mijn handen, lette dus totaal niet op
Opeens hoor ik dus nog net "hey das een leuke jongen " 1 sec later loop ik dus nog net niet een meisje omver
Het bleek dus dat haar vriendin (die bovenstaande zei) haar "zachtjes" tegen mij probeerde aan te duwen

Die spontaan voorstellende breezer sletjes op school zijn ook altijd schattig

Dus mijn advies: GET OUT OF THE FUCKING HOUSE
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_60969508
Mijn advies, hoe langer je wacht hoe harder de klap als ze je afwijst
pi_60969672
Mijn Sociale Falen

Leer hier van, laat je kans niet voorbij gaan maat
pi_60972871
Enige tip waar je ècht wat aan hebt.

Je hebt twee opties:
a) te schijterig blijven om haar uit te vragen, tot je 7 jaar ouder bent en achteraf beseft dat je 'toen' meer ballen had moeten tonen
b) haar gewoon mee uit vragen en kijken wat er van komt

Je enige kans dat het 'iets' wordt is bij optie b.
onzin?
pi_60981848
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:34 schreef MindGym het volgende:
Mijn Sociale Falen

Leer hier van, laat je kans niet voorbij gaan maat
Dat verhaal, de tering!
pi_60981932
hoi, neu.... bakje koffie doen?
No Guts, No Glory
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties