quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:niet doen, ze wijst je toch wel af. kijk in de spiegel, en kijk naar haar.. hoezo zou ze met jou iets willen drinken? je weet hoe je eruit ziet, je weet wat je mankeerd. Je kan wel een goed innerlijk hebben maar daar kijken die wijven toch niet naar want die zijn daar te knap voor. als ze jou graag wilde had ze jou wel uit gevraagd. en hoezo heb je haar 06 niet? ze wilt niet bereikbaar zijn voor je.. daarom moet j emet een omweg haar email regelen. onbereikbaar omdat ze je niet wilt kwetsen misschien?
gewoon niet doen, zonde van de tijd. liefde is toch kut en het doet altijd pijn
quote:
[b]Op
woensdag 9 juli 2008 14:29Wel eens in begin van middelbare maar daarna niet meer.Puur omdat ik mijn studie voor ging bij mij kwam/komt namelijk niet alles zomaar aanwaaien ik heb daar moeite voor moeten doen. Maar ik ben ook geen nerdje hoor

als je dat eruit wilt afleiden.
Hmm, "ben geen nerdje" dus in die studie tijd is er vast wel iemand geweest die jou leuk vond toch?
Zoja, goed zo

zij is vast niet de enige
Zonee:
![]()
Neem nou mij ik
quote:
ben ook geen nerdje
Maar ik krijg dit ook bijna dagelijks bevestigd
Vandaag bijvoorbeeld, ik ga in mijn eentje(

) nog wat laatste school inkopen doen in de stad, kom ik een groepje giechelend dames tegen van mijn leeftijd
Ik liep een beetje te kloten om mijn vest aan te krijgen met een helehoop meuk in mijn handen, lette dus totaal niet op
Opeens hoor ik dus nog net "hey das een leuke jongen

" 1 sec later loop ik dus nog net niet een meisje omver
Het bleek dus dat haar vriendin (die bovenstaande zei) haar "zachtjes" tegen mij probeerde aan te duwen
Die spontaan voorstellende breezer sletjes op school zijn ook altijd schattig
Dus mijn advies:
GET OUT OF THE FUCKING HOUSE