abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59994457
Jaren uitgeroepen tot de beste helpdesk van alle ISP in Nederland. Meerdere malen is deze ISP als beste getest bij de consumentenbond.. Daar is helaas grote verandering in gekomen.

Ik wist dat de laatste jaar het verschil tussen de helpdesk van xs4all en andere helpdesken ongeveer gelijk geworden is. Maar nu maakt de helpdesk het toch echte te erg

Ik ben laatst overgestapt naar xs4all en heb sindsdien problemen met het wegvallen van mijn verbinding. Wordt elke keer van netwerk afgegooid door verbindingsproblemen en als ik game heb ik soms, voor paar sec, helemaal geen verbinding meer. Omdat dit bij mijn vorige ISP niet het geval was neem ik aan dat het bij XS4ALL zit.

Dus ik bellen naar XS4ALL:

Vorige week vrijdag: Om half 5 bel ik even omdat ik het probleem zo snel mogelijk op wil lossen. Ik word geholpen door een eerste lijns medewerker en tot nu toe niks aan de hand. Hij stelt mij voor om een lijntest te doen. De lijn zou het probleem zijn. Word ik gewoon 3 kwartier in de wacht gezet om zo'n lijn meting te doen. Maar goed.. Ik moest werken en heb daarom opgehangen.

Maandag: Weer gebeld en hele verhaal weer uitgelegd. Ging de persoon weer stap voor stap mij de dingen uitleggen die ik de vrijdag ervoor al gedaan heb. Ik dus aangeven dat het daar niet aan ligt en dat ik deze stappen al eerder met een collega heb doorgenomen. Dus hij schakelt mij door naar de afdeling die een lijnmeting kan doen. Hij gaf aan dat het altijd druk is bij die afdeling, maar ik moet toch het probleem opgelost hebben. Wordt ik @#%#@$ 1 uur en een kwartier in de wacht gezet. Als er vervolgens opgepakt wordt, word de verbinding gelijk weer verbroken (per ongeluk?!?!). Dus ik een nette mail sturen over een klacht m.b.t. helpdesk en of ik het probleem via de mail kan oplossen (want ik heb nu al meer dan 2 1/2 uur gebeld naar xs4all).

Dinsdag avond: Ik check mijn mail en zie dat xs4all gereageerd heeft op mijn mail. In deze mail staat wederom alle stappen in die ik moet uitvoeren, zoals modem resetten.. kijken of ik wel goede inloggegevens hebt, etc. Als het probleem dan nog aanwezig is moest ik maar naar de helpdesk bellen

woensdag: Ik probeer nu al meerdere malen te bellen, maar elke keer als ik door hun menu genavigeerd ben krijg ik de melding "Op dit moment is het erg druk bij de helpdesk. Probeer het op een ander moment nog een keer"! En dan hangen ze op.

wat een gelul is dit zeg! bah! Ik krijg het gewoon NIET voor elkaar.. tis net of ze niet willen dat ik een stabiele verbinding heb.
Dit keer zonder signature
pi_59994573
Inderdaad klote.
Eens met TS dus.
Zelfde als Telfort. Een en al bosmongool wat er zit.
pi_59994653
Ik had een tijdje geleden een probleem met m'n modem. Dus XS4ALL helpdesk gebeld. Kreeg iemand aan de foon die me, na de gebruikelijke stappen, door wilde verbinden naar de 2e lijn. Was te druk, dus hij zei: we bellen je terug op een bepaald tijdstip. Is ook gebeurd en degene van de 2e lijn moest even overleggen met een andere afdeling om mij een nieuw modem te bezorgen. Werd in de wacht gezet en een half uur later (foon op speaker, kon lekker m'n gang gaan) kwam ie terug aan de lijn en zei dat het geregeld was. Drie dagen later nieuw modem, aangsloten, geinstalleerd, prima. Geen problemen meer
XS4ALL for the win
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:41:28 #4
188728 Lyzio
why do we fall
pi_59994695
XS4FAIL!!1111
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_59994898
quote:
Was te druk, dus hij zei: we bellen je terug op een bepaald tijdstip. Is ook gebeurd en degene van de 2e lijn moest even overleggen met een andere afdeling om mij een nieuw modem te bezorgen.
Tijdens mijn tweede gesprek met de eerstelijns werd mij ook verteld dat het druk was. Ik gaf al aan dat ik eerder, lange tijd, in de wacht heb gestaan. Met de vraag of ze mij terug wouden bellen kreeg ik het antwoord dat ze daar niet aan deden. Ook in de mail die ik kreeg werd duidelijk vermeld dat ze niet aan terug bellen deden.
Dit keer zonder signature
pi_59994933
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:49 schreef Ericjuh het volgende:
Tijdens mijn tweede gesprek met de eerstelijns werd mij ook verteld dat het druk was. Ik gaf al aan dat ik eerder, lange tijd, in de wacht heb gestaan. Met de vraag of ze mij terug wouden bellen kreeg ik het antwoord dat ze daar niet aan deden. Ook in de mail die ik kreeg werd duidelijk vermeld dat ze niet aan terug bellen deden.
Het idee van terugbellen kwam van hun kant in mijn geval.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_59995191
Whehe bij xs4all betaal je ook achterlijk veel, mag je toch wel verwachten dat ze een beetje goede helpdesk hebben
pi_59995274
Zeer terechte klacht!
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')