Jaren uitgeroepen tot de beste helpdesk van alle ISP in Nederland. Meerdere malen is deze ISP als beste getest bij de consumentenbond.. Daar is helaas grote verandering in gekomen.
Ik wist dat de laatste jaar het verschil tussen de helpdesk van xs4all en andere helpdesken ongeveer gelijk geworden is. Maar nu maakt de helpdesk het toch echte te erg
Ik ben laatst overgestapt naar xs4all en heb sindsdien problemen met het wegvallen van mijn verbinding. Wordt elke keer van netwerk afgegooid door verbindingsproblemen en als ik game heb ik soms, voor paar sec, helemaal geen verbinding meer. Omdat dit bij mijn vorige ISP niet het geval was neem ik aan dat het bij XS4ALL zit.
Dus ik bellen naar XS4ALL:
Vorige week vrijdag: Om half 5 bel ik even omdat ik het probleem zo snel mogelijk op wil lossen. Ik word geholpen door een eerste lijns medewerker en tot nu toe niks aan de hand. Hij stelt mij voor om een lijntest te doen. De lijn zou het probleem zijn. Word ik gewoon 3 kwartier in de wacht gezet om zo'n lijn meting te doen. Maar goed.. Ik moest werken en heb daarom opgehangen.
Maandag: Weer gebeld en hele verhaal weer uitgelegd. Ging de persoon weer stap voor stap mij de dingen uitleggen die ik de vrijdag ervoor al gedaan heb. Ik dus aangeven dat het daar niet aan ligt en dat ik deze stappen al eerder met een collega heb doorgenomen. Dus hij schakelt mij door naar de afdeling die een lijnmeting kan doen. Hij gaf aan dat het altijd druk is bij die afdeling, maar ik moet toch het probleem opgelost hebben. Wordt ik @#%#@$ 1 uur en een kwartier in de wacht gezet. Als er vervolgens opgepakt wordt, word de verbinding gelijk weer verbroken (per ongeluk?!?!). Dus ik een nette mail sturen over een klacht m.b.t. helpdesk en of ik het probleem via de mail kan oplossen (want ik heb nu al meer dan 2 1/2 uur gebeld naar xs4all).
Dinsdag avond: Ik check mijn mail en zie dat xs4all gereageerd heeft op mijn mail. In deze mail staat wederom alle stappen in die ik moet uitvoeren, zoals modem resetten.. kijken of ik wel goede inloggegevens hebt, etc. Als het probleem dan nog aanwezig is moest ik maar naar de helpdesk bellen
woensdag: Ik probeer nu al meerdere malen te bellen, maar elke keer als ik door hun menu genavigeerd ben krijg ik de melding "Op dit moment is het erg druk bij de helpdesk. Probeer het op een ander moment nog een keer"! En dan hangen ze op.
wat een gelul is dit zeg! bah! Ik krijg het gewoon NIET voor elkaar.. tis net of ze niet willen dat ik een stabiele verbinding heb.
Dit keer zonder signature