Okquote:
Ik was vroegah verliefd op die blondequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
ABBA!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
ABBA!
Even een non-sequitur om de stemming erin te houden.
Verschrikkelijke muziek, maar die vrouwen hebben wel grappige pakkies aan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
ABBA!
Even een non-sequitur om de stemming erin te houden.
JANNNNNNNNNNNESquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:51 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Ja, of van die mensen die Jannes postsurpremegrindemohardflow noemen....![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat is Benny...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:10 schreef Lod het volgende:
[..]
Je bedoelt die rechter op de foto? Bjorn is dat toch?
Dus omdat hij het hele nummer niet kende en het nummer plaatste afgaande op wat hij hoorde snapt hij er niks van? Fail.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:48 schreef DJKiwi het volgende:
Bijvoorbeeld luisterde ik laatst around the world van red hot chilli peppers, zei iemand wat is dat nou weer voor lelijke schreeuw muziek (naar aanleiding van de intro "WOOOOOHHH"). Vervolgens plaatst zo'n iemand RHCP onder "Schreeuw muziek" (Denk aan death metal o.i.d)
Limp Bizkit en Korn worden gezien als grondleggers van Nu-metal. Linkin Park is ook gewoon een Nu-Metal band. Fail.quote:Nog een voorbeeld is Linkin Park, mensen lopen de hele tijd te zeuren: Linkin park is niet emo of pop of hiphop of crossover: Het is Nu-Metal..... NOT dus
Linkin Park is Nu-Metal. Wat versta jij dan onder Nu-Metal? Nou?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:04 schreef slindenau het volgende:
Nu-Metal
Linkin Park als Nu-Metal zien
Sowieso; Linkin Park
Is er ook Straks-Metal of Zometeen-Metal?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:17 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Linkin Park is Nu-Metal. Wat versta jij dan onder Nu-Metal? Nou?
Jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:28 schreef BobbyB het volgende:
Is er ook Straks-Metal?
Nu-metal is gewoon een synoniem van kutmuziek. Linkin Park is dus nu-metal.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:04 schreef slindenau het volgende:
Nu-Metal
Linkin Park als Nu-Metal zien
Sowieso; Linkin Park
Ergo, Linkin Park is GEEN NU METAL (meer)quote:Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_nu_metalbands
- Linkin Park (tot 2007)
dschinghis kahn!quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb geen idee wat nu-metal is. Boeit me ook niet echt.
[ afbeelding ]
genoeg gebaggerd
Mensen die moeilijk doen over muziekstijlenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:48 schreef DJKiwi het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan als mensen zeuren over muziek.
Bijvoorbeeld luisterde ik laatst around the world van red hot chilli peppers, zei iemand wat is dat nou weer voor lelijke schreeuw muziek (naar aanleiding van de intro "WOOOOOHHH"). Vervolgens plaatst zo'n iemand RHCP onder "Schreeuw muziek" (Denk aan death metal o.i.d)
Nog een voorbeeld is Linkin Park, mensen lopen de hele tijd te zeuren: Linkin park is niet emo of pop of hiphop of crossover: Het is Nu-Metal..... NOT dus. Iemand met een greintje verstand van metal, weet dat Linkin Park geen Sub-genre van metal kan zijn. Linkin Park nu-metal noemen is als,,, madonna of kidrock nu-metal noemen (Om even een greep te doen uit de chart maatjes van linkin park's "nieuwe" nummer)
Sinds de nieuwe zanger is Killswitch Engage iets wat je Nu-metal zou noemen naar mijn mening.
Of mensen die Hardcore en Death Metal in één hokje plaatsen, dat maak ik ook echt te vaak mee.
Om nog even terug te komen op Linkin Park, Emo zijn ze zeker in hun teksten, pop zijn ze zeker in hun commercialiteit, en hiphop zijn ze zeker in hun stijl qua teksten vind ik.
Klacht: Mensen die niets van muziekstijlen weten.
er zijn zoveel stijlen dat sommigen niet eens een naam hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:48 schreef DJKiwi het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan als mensen zeuren over muziek.
Nog een voorbeeld is Linkin Park, mensen lopen de hele tijd te zeuren: Linkin park is niet emo of pop of hiphop of crossover: Het is Nu-Metal..... NOT dus. Iemand met een greintje verstand van metal, weet dat Linkin Park geen Sub-genre van metal kan zijn. Linkin Park nu-metal noemen is als,,, madonna of kidrock nu-metal noemen (Om even een greep te doen uit de chart maatjes van linkin park's "nieuwe" nummer)
Sinds de nieuwe zanger is Killswitch Engage iets wat je Nu-metal zou noemen naar mijn mening.
Of mensen die Hardcore en Death Metal in één hokje plaatsen, dat maak ik ook echt te vaak mee.
Om nog even terug te komen op Linkin Park, Emo zijn ze zeker in hun teksten, pop zijn ze zeker in hun commercialiteit, en hiphop zijn ze zeker in hun stijl qua teksten vind ik.
Klacht: Mensen die niets van muziekstijlen weten.
Dat valt sowieso niet onder muziek te scharen.quote:
helemaal mee eenschquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat valt sowieso niet onder muziek te scharen.
Ik heb het topic niet door gelezen maar ik wil toch ff kwijt dat deze niet zo heel ver gezocht is als je het tenminste over hardcore punk hebt en niet over hardcore dance. Er zit maar weinig ruimte tussen hardcore punk en death metal, sterker nog, ze komen elkaar tegen in beider overtreffende trap, te weten de grindcore. Weliswaar is er een wereld van verschil tussen pakweg een band als Cromags en een band als Hate Eternal maar toch...quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:48 schreef DJKiwi het volgende:
Ik heb nog steeds een patch van Linkin Park op mijn schoudertas staanquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:39 schreef bloodacolyte het volgende:
Mijn eerste bandshirt was van LP, ik voelde me zoo cool 7 jaar geleden.....
TS is 14?
Dat.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:50 schreef Kekaa het volgende:
Mensen die muziek perse in hokjes willen stoppen....
Als Amy Winehouse reaggea is, dan is Celine Dion Death Metal en Marilyn Manson klassiek.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:30 schreef UnrealMarc het volgende:
Laatst vroeg zo'n kerel of ik goede reggae wilde horen, liet ie Amy Winehouse horen. En hij helemaal overtuigd dat het reggae was.
Ik denk dat TS het meer over dit soort muziekblunders heeft...
Mja, anders word het zo'n zooitjequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:50 schreef Kekaa het volgende:
Mensen die muziek perse in hokjes willen stoppen....
Het is zeker geen reggea...maar muzikaal zit er zeker iets van reggea-achtig iets in bij sommige liedjes, dus ik vind het zo gek nog niet...quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als Amy Winehouse reaggea is, dan is Celine Dion Death Metal en Marilyn Manson klassiek.
Waarom zouden we ons druk maken om genres als er iets als Dschinghis Khan bestaan heeft?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb geen idee wat nu-metal is. Boeit me ook niet echt.
[ afbeelding ]
genoeg gebaggerd
Bij mij wordt het zelfs met hokjes een bende.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:31 schreef BobbyB het volgende:
Mja, anders word het zo'n zooitje
Op zich wel een leuk vrolijk muziekje, maar dat filmpje isquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Je maakt er gewoon een teringzooi van
Als je hier niet vrolijk van wordt ben je dood van binnen
That's the whole pointquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:11 schreef Hukkie het volgende:DIt filmpje heeft voor mij een vrij hoog Monty Python gehalte.
Die man zn moves zijn leuk, maar ik kan een glimlach niet onderdrukken.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als Amy Winehouse reaggea is, dan is Celine Dion Death Metal en Marilyn Manson klassiek.
hoe lame, 2 keer die post in de twee topics die nu lopen over muziekgenres (en hokjesdenken)quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:55 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Bij mij wordt het zelfs met hokjes een bende.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |