quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:17 schreef veldmuis het volgende:
Ik bedacht me gisteren dat 'Marokkanen Gezocht' de lading van het programma veel beter zou dekken, en daarmee dus een betere naam zou zijn.
Inderdaad. Door geheime zionistische rapporten te onderscheppen heb ik vernomen dat dit Nederlandse figuranten waren ingehuurd door Verdonk. Daar gaan al die donaties dus naartoe.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het is één grote samenzwering!!1
Álle daders zijn 1.80 lang, hadden een zwarte jas met bontkraag, een blauwe spijkerbroek en een bivaksmuts. Tevens lichtgetint en met een marokkaans accent
Dus wat je bedoelt te zeggen is dat AL DIE OVERVALLEN DOOR 1 EN DEZELFDE MAROKKAAN WORDEN GEPLEEGD ????quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het is één grote samenzwering!!1
Álle daders zijn 1.80 lang, hadden een zwarte jas met bontkraag, een blauwe spijkerbroek en een bivaksmuts. Tevens lichtgetint en met een marokkaans accent
Mijn reactie boven die van jou verwoordt hetgeen wat er werkelijk aan de hand is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:42 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dus wat je bedoelt te zeggen is dat AL DIE OVERVALLEN DOOR 1 EN DEZELFDE MAROKKAAN WORDEN GEPLEEGD ????
Het is Geert Wilders met schmink en een pruikquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:42 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dus wat je bedoelt te zeggen is dat AL DIE OVERVALLEN DOOR 1 EN DEZELFDE MAROKKAAN WORDEN GEPLEEGD ????
Of een negroïde man.quote:
Dat komt doordat de verschillende bevolingsgroepen ook verschillende voorkeuren hebben qua type misdrijf. Fraude en standaard woninginbraken zie je niet in opsporing verzocht, vandaar de afwezigheid van Nederlanders.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Niet waar, volgens CBS zijn marokkanen tussen de 15 en 25 jaar slechts 4.5x zo vaak vertegenwoordigd in de criminaliteitsstatistieken, Antillianen wel 6x zo vaak.
Niet discrimineren he !
Is je vermogen om te kunnen lezen aangetast door die linkse oogkleppen? Het gaat hier om de criminaliteitsstatistieken in die post die je quote en niet om opsporing verzocht. Die statistieken gaan over het totaal aantal strafbare feiten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 03:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat komt doordat de verschillende bevolingsgroepen ook verschillende voorkeuren hebben qua type misdrijf. Fraude en standaard woninginbraken zie je niet in opsporing verzocht, vandaar de afwezigheid van Nederlanders.
Eens, maar ik voegde dit even toe om het totaal ontbreken van Nederlanders uit de gemidelde uitzending te verklaren. Anders zou een op de drie toch Nederlander moeten zijn, en dat is het niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:19 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Is je vermogen om te kunnen lezen aangetast door die linkse oogkleppen? Het gaat hier om de criminaliteitsstatistieken in die post die je quote en niet om opsporing verzocht. Die statistieken gaan over het totaal aantal strafbare feiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |