Zou dit een lemming zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:55 schreef Copycat het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Lemming
Je bent natuurlijk nog steeds een loser als je na zoveel jaren FOK! nog steeds niets afweet van het fenomeen lemming.
Gemaakt door een kloon. De Ironie.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is een lemming van 't "wat is een kloon" topic.
Aaah ik begrijp het nu en ik moet mij sterk vergissen of de term is afgeleid van het computerspel Lemmings destijdsquote:
eey, ik wist niet dat er een fokwiki bestondquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:55 schreef Copycat het volgende:
Je bent natuurlijk nog steeds een loser als je na zoveel jaren FOK! nog steeds niets afweet van het fenomeen lemming.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:04 schreef titanio het volgende:
Nou ik wist het ook niet. Nu dus wel. Zo begreep ik ook niet waarom zovelen hier met transsexueel (TS) werden aan aangesproken, tot dat ik eindelijk door had dat niet alle TSsers per definitie een Kelly zijn.
maar hij gebruikt zijn originele account niet meer, dus is zijn alt zijn main geworden jeweetquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:58 schreef Paramnesia het volgende:
Gemaakt door een kloon. De Ironie.
Nou ik wist het ook niet. Nu dus wel. Zo begreep ik ook niet waarom zovelen hier met transsexueel (TS) werden aan aangesproken, tot dat ik eindelijk door had dat niet alle TSsers per definitie een Kelly zijn.
Zeg maar mijn stylow.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:21 schreef Herald het volgende:
[..]
maar hij gebruikt zijn originele account niet meer, dus is zijn alt zijn main geworden jeweet
Mwah, fuifje snapt ook al jaren niets van de echte wereld, waarom zou het op FOK! anders zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:55 schreef Copycat het volgende:
Wehehehequote:Op woensdag 9 juli 2008 10:04 schreef titanio het volgende:
Je vergist je sterk. Zowel de term lemming als de naam van het spel zijn afgeleid van de echt bestaande beestjes die lemmingen worden genoemd. En eignelijk is de rattenvanger van hamelen (het sprookje) verkeerd vertaald want het orgineel gaat over lemmingen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:00 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Aaah ik begrijp het nu en ik moet mij sterk vergissen of de term is afgeleid van het computerspel Lemmings destijds.
Gewoon alles terug lezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:19 schreef stribe het volgende:
Ik weet wel wat de term lemming inhoudt weet alleen niet hoe ze destijds erop zijn gekomen om het een lemming te noemen
koop anders even een groot pak algemene onwikkelingquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:19 schreef stribe het volgende:
Ik weet wel wat de term lemming inhoudt weet alleen niet hoe ze destijds erop zijn gekomen om het een lemming te noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |