C: Ze kunnen toch niet onder m´n rokje kijken???
En wie weet wat de verscheurde stelling was??
[Dit bericht is gewijzigd door Ziggy (Datum 11 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 11 November 1999).]
ps ik heb dit bericht al verstuurd alleen dat kwam nie aan ofzo!
Wellicht 'Sabine'. Daarmee kun je B. misschien pijn doen
En voo liet vervolgens een discussie zien over Sabine. Dus wie weet....
thats it.
bogus.
Groetjes
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 12 November 1999).]
Ik ben het volkomen met je eens. Nu hebben ze een gedeelte van een DBK gesprek in een uitzending laten zien. Maar wat voor gesprekken hebben er misschien wel al niet plaatsgevonden, waar we niets van hebben gezien. Het kan natuurlijk nog veel erger, en dat zal denk ik al verschillende malen gebeurt zijn, zonder dat we dat weten.
--
Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben dat de rebellen naar boven komen. Dat viel me maandagavond met nomineren al op. De oudgedienden kwamen zo ontzettend zeker over; totaal niet onder de indruk van het hele gebeuren en ervan overtuigd dat zij zeker niet genomineerd zouden worden. Ik denk dat ze ook vanavond niet echt enthousiast over zullen komen als Rolf weer inbreekt. Nee, met de dag worden ze zekerder en zekerder, totdat de nominatieronde weer over de oude groep van 5 gaat. Pas dan gaat de onzekerheid weer toeslaan.
Het rare van alles is dat ze de stellingen hadden doorgelezen, dus als ze hadden gewild, hadden ze kunnen vragen: Was het misschien de stelling bla bla bla. Dan had Willem hem zeker bevestigd, waarom dat niet zo is gegaan is mij een raadsel.
Nu even kijken hoe Steriel afdruipt, anders is BB helemaal gemanipuleerd!!
Blijdschap kent geen grenzen!
Veronica bedankt!!!
Blij dat ze d'r uit gaat!
Trouwens, Anouk keek nou niet bepaald vrolijk toen ze hoorde dat ze moest blijven...
Doelde ze nou op zichzelf? Mag hopen van niet.
En Steriel kan niet meer lopen en jawel: Ze jankt!!! Dat levert mooie traan-shots op voor Veronica! Wat een zeikwijf zeg met haar: " Ik heb zoveel respect voor jullie!"
Het aantal keren dat ze dat tot nu toe heeft gezegd is: 623
Mag ik een teiltje...als ze het nog een keer durft te zeggen!
Wie heeft er een baantje voor haar?
[Dit bericht is gewijzigd door Ziggy (Datum 11 November 1999).]
quote:
Sabine: Het publiek houd van een lief meisje, dat is gebleken. Doelde ze nou op zichzelf? Mag hopen van niet.
Natuurlijk doelde ze op zich zelf! Een lief meisje wil het publiek erin houden en zij is er uitgestemd en ze weet dat zij een beetje een bitch is! Snap je?? (hoewel ik haar na haar vertrek juist wel weer leuk vind, maar goed).
Hé, maar wat een wijze woorden van BART vanavond! Maar hopen dat Bianca ook heeft gekeken! Ik was het 100% met Bart's uitleg over waarom Nederland Cyrille en niet Anouk er uitgestemd heeft eens.
Toch weer een mooie uitzending! Had ik niet verwacht.... het huilende zusje van Anouk.. awww... mooi televizie!
En het lijkt wel de hele tijd Sinterklaas daar.
Holland houdt duidelijk niet van uitgesproken, zelfverzekerde vrouwen: Ceriel, Sabine
Meten met twee maten naar mijn mening, Als man ben je dan een stoere toffe gozer en als vrouw een bitch.
quote:
op 11-11-1999 om 11:19 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Holland houdt duidelijk niet van uitgesproken, zelfverzekerde vrouwen: Ceriel, Sabine
Ik zal zo gelijk effe nog een msg posten dat ik het niet meen, voor er weer een flame uitbreekt ..
en wat te denken van anoukje
die gaat ook lopen binnenkort, als ze weer een pijntje heeft
Verder jammer dat Cyrille weg is. Ze bracht toch leven in het huis en ook haar tegenstanders moeten nu toch toegeven dat ze absoluut spontaan en haarzelf was. Noekje is ook wel sympathiek, alleen absoluut niet bestand tegen de druk en het gescheiden zijn van zusje en vriendinnetjes. Ik ben bang dat ze binnen een paar dagen vrijwillig eruit gaat...
quote:
op 11-11-1999 om 11:19 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Holland houdt duidelijk niet van uitgesproken, zelfverzekerde vrouwen: Ceriel, SabineMeten met twee maten naar mijn mening, Als man ben je dan een stoere toffe gozer en als vrouw een bitch.
Het ligt toch een beetje anders denk ik. Sabine is gewoon afgestraft voor het 'gebruiken' van Bart. De meeste mensen pikken zoiets gewoon niet. Van een jongen was dat ook niet geaccepteerd.
Cyrille had (naast dat mensen zich er moeilijk mee identificeren zoals Bart terecht opmerkte) het nadeel dat ze gewoon best irritant begon te worden na een paar dagen. Het constant schreeuwen om aandacht (letterlijk), het opzichtige gedweep met de meest populaire bewoner (Ruud), en niet te vergeten dat irritante hese lachje.
Hoewel je bij Anouk ook wel wat dingen kan opnoemen komt ze toch wat minder doortrapt en meer 'natuur' over, althans bij mij.
quote:
op 11-11-1999 om 11:41 PM schreef Kozzmic het volgende:
Uiteindelijk liet hij de koffers midden op het pad staan en rende hij snel weer terug...
Ik vind het diep treurig dat Anouk er nog zit...
Anouk, die de laatste dagen een beetje geëmotioneerd overkomt, probeert haar gedrag aan de andere bewoners te verklaren. “Ik had in het begin, toen ik hier kwam, gedacht dat ik wel een beetje koeltjes zou overkomen. Maar ik voel mij hier net zo’n overspannen figuur. Ik kan niets voor mijzelf houden en ik knal er zo maar van alles uit. Het lijkt wel of dit huis je gevoelens naar boven haalt.” Willem: “Ja, en dan wordt dat in de dagboekkamer nog eens extra naar boven gehaald.” Anouk: “Klopt, dan vragen ze hoe je je voelt. Dat kunnen ze toch zien?” Willem: “En dan doet de psycholoog er nog een extra schepje bovenop.”
11/11/99
20:15
quote:
op 11-11-1999 om 08:57 PM schreef Moor het volgende:
Wat 'n ontzettend LAFFE ondervragings-taktiek van die mannen-stem in de DBK zeg......
Moor, je hebt wel gelijk, maar je denkt gewoon te ver door.
Wat was ook alweer de bedoeling van dit alles?
KIJKCIJFERS EN DUS $$$$!
En of dit lukt op deze manier??
Ik geloof het wel....
Grtz.
Ruud: "er wordt dus wel naar ons gekeken?, we zitten hier dus niet voor niets!"
ha ha hij moets eens weten dat heel Nederland hem immiteert (met als Topper PdL natuurlijk)
Bart: Zitten daar ruggen in?? (over envelop met post) ?? Hoe kwam hij daar nu bij, dacht hij soms dat Voo weer met geld ging smijten?
2. Heeft iemand de derde stream gehoord tijdens de eerste reclamepauze. De microfoons stonden weer eens open en wij konden horen hoe de dame van de regie Rolf er op attendeerde dat Ruud, de grote vriend van Cyrille, heeft genomineerd had. Fijne vraag vond Rolf, "Kijk, daar kan ik wat mee."
Het vervolg gezien? Hoe Rolf het mes probeerde rond te draaien. Emoties willen we zien.
Kots, grote kots.
[Dit bericht is gewijzigd door ksoesja (Datum 12 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door el torro (Datum 12 November 1999).]
Gekke vraag misschien, maar toen hem vanavond gemeld werd dat er ook voor hem een enveloppe in de DBK lag, was zijn gebaar "met duim horizontaal" misschien niet zo toevallig. Rekent hij soms erop dat een hint van hem door de Regie was beantwoord? Vanwaar dat vertrouwen, is dat soms al eens gebeurd ?
Hij keek wel erg teleurgesteld vond ik, toen het een kaart van Tim bleek te zijn...
Is dit ook intelligentie ? Of doorgestoken kaart ?
quote:
op 11-12-1999 om 03:56 AM schreef Tante Bep het volgende:
Het publiek koos voor Anouk, 'the girl nextdoor', want kon zich niet spiegelen aan extravagante Cyriel, begreep ik uit de uitleg
van Bart en maar de vergelijking schaatsen/aardbeving die hij als voorbeeld gaf kon ik niet helemaal volgen, jullie?
Ik denk dat-ie onbewust meer prijsgaf dan hij van plan was Bij schaatswedstrijden leeft half NL mee, en zit iedereen te kijken naar de TV-beelden: frisse jonge meiden a-la Yvonne van Gennip (gelijkenis Anouk). Bij aardbevingen (in het buitenland?) is er een hoop rumoer, maar verder alleen ellende op de TV.
Volgens mij bedoelde hij dat Cyrille een hoop lawaai maakte, maar niet gezellig was, zoiets.
Wat me iig duidelijk is, is dat Bart zich meer in Anouk kon vinden dan in Cyrille (wellicht omdat C. te bedreigend was voor hem: twee artiesten die om de aandacht strijden..).
Murphy
PS: Op het risico af een oorlog te starten: Nederland kennende, valt het me mee dat er nog niemand heeft geroepen "discriminatie!" )
[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 12 November 1999).]
Groetjes
Maar ja, dat ik geen doorsnee Nederlander ben bleek gisteren wel weer, 80 procent van de bevolking hiero is een watje ende huilebalk ende stom als het achtereind van Ruud.
quote:
op 11-11-1999 om 11:49 PM schreef weathergirl het volgende:
Ik vond het werkelijk vreselijk vanavond. De enige die bij mij overeind is gebleven is BART. Ik ben er absoluut van overtuigd dat hij de enige oprechte persoon is in het hele huis.
Mooi ook hoe hij door had waarom Cyrille is weggestuurd, en niet Anouk. Karin kan dan wel roepen dat hij niet zo slim is, maar Bart heeft meer hersens in zijn hoofd dan de rest van die club bij elkaar. Alleen jammer dat dat pas naar voren kwam toen Sabine wegging.
Ja, kan ook niet anders. Toen moest hij ergens anders mee gaan denken dan wat hij die dagen ervoor heeft gebruikt.
Ruud: En de helft, da's vijftig procent!
quote:
op 11-12-1999 om 02:22 AM schreef ksoesja het volgende:
Overigens denk ik dat VOO nu verliefdheid van Bart en Anouk gaat lopen pushen, hoop dat jullie 24-uurs spies ons kunnen helpen dit voortijdig te ontmaskeren.
Als er al sprake was van een aantrekkingskracht tussen B. en A. dan heeft VOO dat behoorlijk de kop ingedrukt door vorige week Sabientje in de DBK tegen Bart te laten praten. Ik denk niet dat Bart interesse heeft in Anouk, hij zit met zijn gedachten nog teveel bij Sabine.
Ruud op randje van vertrek
Het had niet veel gescheeld of Ruud had vroegtijdig het Big Brother-huis verlaten. De 'rots in de branding' van het huis overtrad gisteren een belangrijke regel.
Van Ruud is bekend dat hij zijn medebewoners op de juiste momenten goed weet te troosten. Ook is duidelijk geworden dat hij het erg moeilijk heeft als een van zijn maatjes vroegtijdig het huis moet verlaten. Gisteren brachten deze twee eigenschappen hem op de rand van zijn uitschakeling.
Op het moment dat Cyrille met al haar koffers het huis verliet, besloot Ruud haar te helpen. Moedig stapte hij met tassen en koffers de deur uit om haar naar het begin van het hek te begeleiden. Daar stonden haar vriend Winston en Daphne Deckers te wachten. En hier ging het bijna fout. Want de regels leren ons het volgende:
"Elke bewoner kan op elk moment het huis weer verlaten. Let wel! Als een bewoner het huis verlaat, is het verhaal afgelopen. Eenmaal buiten kan er niet meer teruggekeerd worden."
Net op tijd kon Ruud worden gewaarschuwd door een van de aanwezige cameramensen. Ruud haastte zich vervolgens snel terug naar binnen. Uiteindelijk liep het verhaal met een sisser af.
12/11/99
12:20
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 12 November 1999).]
Wat mij verder opviel is de 'bankenzit'! Dit was in de late uitzending. Na het vertrek van Cyrille (schokkend om te zien hoe Anouk haar blijven als slecht nieuws ervaarde) zaten Karin, Willem en Bart hoog op de leuning van de banken. Anouk zat volgens mij op de grond. Wat een bizarre stemming toen de post binnen kwam. Karin kreeg volgens mij een aantal harde klappen te verwerken. Nog los van het feit dat zij liever Anouk had zien vertrekken. Ze weigerde te geloven dat haar familie in de studio was geweest en de brief van Maurice werd letter voor letter gespeld omdat er een aantal geheime boodschappen in verwerkt zaten. De lichaamshouding tussen Karin en Maurice boeit mij wel.
De analyse van Bart over het vertrek van Cyrille leek mij bijna ingestudeerd. Hij zei zelfs: vanmiddag zei ik het beter. De hele scene maakte op mij een in elkaar geknutselde indruk. Wetend dat zij in de liveuitzending zitten lijkt het mij niet ondenkbaar dat in de reclame de groep naar binnen gestuurd is (Anouk helaas wanhopig achterlatend) en het gerepeteerde stuk van de middag moesten bespreken. Heel spontaan allemaal.
Verder vond ik trouwens dat Bart met het stoeien met Anouk over haar intieme grenzen ging. Hebben anderen dit ook gezien? Anouk vraagt aan Bart: wat ga je doen, beschermt zich en het kost haar moeite Bart weg te sturen. Een heel eng machtsspelletje. Of zie ik het verkeerd?
Regels zijn regels.
Ik kan Maurice nog steeds niet plaatsen! Ik geloof dat hij, net als zijn vader, zeer introvert is. Hij is teruggegaan naar zijn moeder omdat zij moeite had om alleen te zijn. Hoe oud is Maurice eigenlijk?
Maurice heeft volgens mij thuis psychisch wel problemen. Hij is veel te stil. Hij uit zich absoluut niet.
Hoe denken jullie ervover?
En Anoek kon vanuit de tuin de studio zien. Je zag eerst ook al de bewoners kijken. Het was wel de eerste keer dat de bewoners richting Studio keken.
quote:
op 11-12-1999 om 02:21 PM schreef Alwin het volgende:
Is Maurice dyslectisch. Zoals hij zat te storteren bij het lezen van een briefje. Dat was toch niet normaal??
Heb je zelf dan zeker ook last van? (Oké, je mag niemand op zijn spelfouten wijzen, maar in dit geval...)
- de idiote DBK-scene. Ik vind dat V. hiermee echt volledig over de scheef gaat. Nee, eigenlijk was V. al over de scheef gegaan door een briefje met 'Tessa' in de doos te stoppen (het was te horen dat het over Tessa ging bij het doorfluisteren)
- de zus van Anouk die vertelde dat Anouk aan het oppassen was, en tussen neus en lippen ook nog even zei dat dit was bij de mensen door wie Anouk gevraagd was om mee te doen met BB!! Dit gaat volledig tegen het verhaal van V. in (Anouk zat vanaf het begin in de procedure, het castingbureau bood aan haar belangen te behartigen), en ik ben dan ook verbaasd dat ze dit er niet uit hebben geknipt!
- verder prima dat Cyril vertrokken is...
Die stelling interreseert me eigenlijk niet veel. Wat wel leuk was dat V. niet kon achterhalen wat hij nou was ondanks de verwoedde pogingen bij Willem van die mannelijke DBK intervieuwer. Daarnaast opgelucht, opgetogen, blij enzovoorts over het vertrek van die doorgedraaide bamboe indiaan. Ik vond haar een tikkeltje overdreven. Desondanks wel een goede stem, maar ja, mijn kont ziet er ook aardig uit maar dat zegt nog niks over mezelf.
De mazelen
Bye bye
quote:
op 11-11-1999 om 11:29 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
Rolf: "Als u nog de deur uitgaat, veel plezier".
Uuuuuuhhhhhh????????????? Is-ie nu echt de weg kwijt?
Ik word echt kotsmisselijk van die Rolf, aaaarghhh, enorme alcoholic als je het mij vraagt. Dan kun je nog beter Daphne (oeps laat maar)... of Steriel, oh nee die gaat een cd opnemen. Volgens mij heeft Rolf tussen de bedrijven door zelf ook een teiltje nodig.
quote:
op 11-11-1999 om 11:49 PM schreef weathergirl het volgende:
Ik vond het werkelijk vreselijk vanavond. De enige die bij mij overeind is gebleven is BART. Ik ben er absoluut van overtuigd dat hij de enige oprechte persoon is in het hele huis.
Mooi ook hoe hij door had waarom Cyrille is weggestuurd, en niet Anouk. Karin kan dan wel roepen dat hij niet zo slim is, maar Bart heeft meer hersens in zijn hoofd dan de rest van die club bij elkaar. Alleen jammer dat dat pas naar voren kwam toen Sabine wegging.
Jahaa, mooie uiteenzetting van onze Bart: Stromboli eruit, veel te heet, Koek-en-sopi blijft, lekker kleine meisjes pesten.
Ik heb me bescheurd, maar snapte wat ie bedoelde. Ja, Bart is met stip gestegen nadat Sabine enkele dagen weg was. Maar dan nog. Hij zal bij de volgende nominatieronde zitten, en zijn fragiele ego zal daar ws moeilijk tegen kunnen ("Ik ben toch een onzeker jochie").
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |