abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:22:21 #276
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60307192
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:04 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Ik wed niet met gekken. Maar jouw mening is mij duidelijk. Zoals gewoonlijk. En je hebt tot nu toe weinig gelijk gehad in deze affaire Alves. Ik heb gisteren alleen verteld wat ik gisteren te horen kreeg.

Waarom zou ik met jou wedden dan? Je bent altijd zo overtuigd van jezeLf en tot nu toe heb je je eigen aLLeen maar voor Lul gezet hier op Fok!
Ik heb dit gisteren gehoord van niet zomaar iemand, voor mij is deze informatie betrouwbaar. Ik ken trouwens de Nederlandse vriend van de zaakwaarnemer van Alves. En deze was daar gisteren ook bij. Hij vertelde mij dat het verhaal van Man. United waar was. Meer weet ik niet en heb daar ook geen belang bij.

Ik was er zelfs bij toen Alves gisteren beLde met deze Nederlands/BraziLiaanse vriend van hem, toen Alves meldde dat hij eindelijk een 3 kamer app. heeft gekregen van Boro. Dus zulke concrete info heb ik.

Verder zou ik het prettig vinden dat je eens ophoudt met je gelijk wiLLen halen in de Soap ALves. Je hebt .gewoon niet gelijk en je wiLt met eLk Alves nieuwtje je gelijk weer komen halen. Lukt je niet, nooit niet. Klaar.
Dat riep ik ook dat ik op de lagere school zat, dus infeite is daarmee je monoloog klaar.
Of je hebt een fucked up toetsenboord met je L of Parkinson maar probeer wel duidelijk te blijven in je geraas.
Ik geef aan dat het een erg onwaarschijnlijk verhaal is en jij schiet meteen door je remmen, dat ik ernaast zat met Alves weet ik, ik loop al maanden met die ondertitel. Boeit me niet!

Er valt geen gelijk te halen in de zaak Alves slimme, er is sinds zijn vertrek al geen zaak meer ofwel?
Ik heb compleet ongelijk gehad en je ziet het resultaat onder mijn nickname.. Pas de problem!

Dat Brands zijn zaken niet goed afgetimmerd heeft moge duidelijk zijn, dat snapt iedere klapjosti van AZ ook wel. Het jammere is dat jij helemaal emotioneel wordt zodra ik het over Alves heb.
Er zijn zat andere Friezen die mijn mening debiel of onderbouwd vinden, maar die kunnen nog wel een discussie aangaan.
Het punt is dat ik qua AZ vs Alves mijn kop boven het koren durf uit te steken en "mijn" AZ visie erop los laat, dat jij of anderen die niet kan waarderen, soit dat kan!

Maar goed als je weer wat ingefluisterd wordt zodra je bij een van bovengenoemde zaakwaarnemers op schoot zit dan hoor ik het wel.
Een ding is zeker, als je gelijk hebt qua Alves dan zal ik een schoen aktie op touw zetten die zijn weerga niet kent. Ik had gehoopt dat als je zo zeker van je zaak zou zijn met al die "mannen om je heen" en telefoontjes dit en dat jij OOK er wel iets tegenover wilde zetten.

Jammer, maar misschien moeten we deze discussie in het Alves topic verder gaan voeren!?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 24 juli 2008 @ 00:07:41 #277
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_60310112
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:22 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]
Jammer, maar misschien moeten we deze discussie in het Alves topic verder gaan voeren!?
Of via PB

Wat het verhaal van dagizmo betreft.. Zou wel een 'stunt' zijn als het waar is. En mocht hij er in zijn geslaagd er bij Boro 15 in te leggen, dan zal hij bij ManUtd ook wel scoren..

'on-topic': 3-1 tegen Gladbach valt me nog redelijk mee. Zonder de OS-gangers en nieuwe aankopen Kalou en Elyounoussi blijft er vooral aanvallend weinig te kiezen..

Deze had ik hier ook nog niet voorbij zien komen:
quote:
Pedro Beda wacht nog op benodigde papieren
23 juli 2008
De Braziliaanse aanvaller Pedro Henrique, bekend onder de voetbalnaam Pedro Beda, heeft zich nog niet gemeld in Friesland. Pedro Beda wacht nog altijd op de benodigde papieren. ,,Het duurt allemaal wat langer dan verwacht. We hopen dat zijn tewerkstellingsvergunning snel wordt afgegeven en dat hij zich deze week nog bij de selectie voegt,’’ aldus directeur Yme Kuiper. De spits werd in mei overgenomen van Flamengo uit Rio de Janeiro en tekende in Friesland een contract voor drie jaar.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_60310437
AZ heeft verloren om Alves, dat gun ik hem dan weer wel.

Hebben we dan straks 2 Henriques? Beda en Henrique?" Is die ook voor de basis? Spelen we straks dan alleen maar met aanvallers?
  donderdag 24 juli 2008 @ 00:34:44 #279
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_60310580
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 00:25 schreef SCH het volgende:
AZ heeft verloren om Alves, dat gun ik hem dan weer wel.

Hebben we dan straks 2 Henriques? Beda en Henrique?" Is die ook voor de basis? Spelen we straks dan alleen maar met aanvallers?
Yup, oude tijden herleven, we gaan weer 2-3-5 spelen, met een aanvallende spil en vijfmansvoorhoede op een lijn
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_60310634
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 00:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Yup, oude tijden herleven, we gaan weer 2-3-5 spelen, met een aanvallende spil en vijfmansvoorhoede op een lijn
Zoals hier

pi_60311021
AlLeen kunnen beide Henrique's nog niet goed door de deur met elKaar. PauLo heeft een stage ooit doorlopen bij de FLamingo's en is daarna vertrokken naar Mineiro. Ik ken de situatie aldaar niet, maar het blijkt ongeoorLoofd te zijn daar, om naar de vijand te vertrekken.

Ze hebben eLKaar alwel ontmoet, maar Beda gaf wel gelijk te kennen dat hij het het Lastig vond nu ineens weer met Paulo te voetballen moeten.

Hopen dat die situatie sneL genoeg verdwenen is en dat ze elKaar in het veLd weL weer kunnen vinden.
pi_60341759
quote:
Komst Zweed Viktor Elm definitief rond
25 juli 2008
sc Heerenveen heeft zich definitief versterkt met de Zweedse middenvelder Viktor Elm van Kalmar FF. ,,De laatste benodigde handtekeningen zijn gezet. Elm is nu van sc Heerenveen,’’ aldus directeur Yme Kuiper. Trainer Trond Sollied kan voorlopig nog geen beroep doen op Elm. De Zweed komt pas in januari 2009 naar Friesland.


Viktor Elm (22)staat in Zweden bekend als een speler met een uitstekend spelinzicht, een zuivere pass en erg doelgericht. Elm tekende een contact voor 3,5 jaar. Viktor Elm is aan zijn derde seizoen bij Kalmar FF bezig. De middenvelder speelt bij Kalmar FF samen met zijn broers David en Rasmus in de hoofdmacht.

De 1.92 lange Elm kan op meerdere posities uit de voeten. ,,Elm is een hardwerkende middenvelder die graag mee naar voren gaat, kopsterk is, maar ook een behoorlijk potje kan verdedigen,’’ aldus directeur Yme Kuiper
Jammer dat de centen niet op tafel komen om hem gelijk te halen.
pi_60342061
Misschien maar goed ook, om nou een paar miljoen te betalen voor een half jaar. Voor dat geld zijn er vast ook nog wel andere spelers te halen. Moet nog wel een middenvelder bijkomen imo
pi_60347306
quote:
Tuchtcommissie daagt AZ en Heerenveen

Rotterdam, 25 juli. AZ en SC Heerenveen moeten zich op 11 september verantwoorden voor de tuchtcommissie van de KNVB. Beide voetbalclubs zijn in staat van beschuldiging gesteld omdat zij met niet-gelicentieerde makelaars zouden hebben onderhandeld over de Braziliaanse voetballer Afonso Alves.
Dit is in strijd met de reglementen van de FIFA. Clubs mogen alleen zaken doen met spelersagenten die in het bezit van een licentie van de wereldvoetbalbond, een advocaat of een familielid van de betrokken voetballer.

De aanklager van de KNVB ontdekte de overtreding door de stukken die werden gebruikt in de arbitragezaak van Alves tegen AZ. De oud-spits van Heerenveen bestreed voor het college in Zeist dat hij een rechtsgeldig contract had getekend bij de Alkmaarse club.

De overeenkomst was weliswaar voorzien van een handtekening van de speler, maar niet van zijn advocaat Wagner Ribeiro. En daardoor onvolledig, zo bepaalde de tuchtcommissie van de voetbalbond deze week en wees een eis voor schadevergoeding van AZ af. Alves kon in januari onder de overeenkomst uit en een contract tekenen bij Middlesbrough.

Uit de pleitnota’s van de advocaten van AZ en Heerenveen is op te maken dat beide clubs vooral zaken deden met de illegale zaakwaarnemers Caio Ziller en Roberto Tiburcio. Ribeiro zorgde vanuit zijn kantoor in Brazilië voor de rechtsgeldige ‘dekking’. AZ en Heerenveen moeten aan de tuchtcommissie uitleggen waarom zij niet direct onderhandelden met een gelicentieerde makelaar. Volgens een woordvoerster van de KNVB zijn „alle mogelijke straffen” van toepassing.

„We hebben niets te verbergen”, beweert technisch directeur Marcel Brands van AZ. „Maar dit blijft sowieso een heel rare zaak.” Heerenveen zegt op 31 december 2007 in zijn stadion te hebben gesproken met Ribeiro. De club is verbaasd over de beschuldiging. Heerenveen nam Alves in 2006 over van Malmö FF met tussenkomst van het bureau Nummer 10 dat over een FIFA-licentie beschikt.


bron: NRC
pi_60350855
quote:
SC Heerenveen doet 'lachwekkend' bod op Stijnen

25/07/2008 15:10

EXCLUSIEF - SC Heerenveen heeft vrijdagmorgen per mail een officieel bod uitgebracht bij Club Brugge op doelman Stijn Stijnen. Van een akkoord tussen beide clubs is echter nog geen sprake.

Volgens Brugge's sportmanager Luc DeVroe is het bod van Heerenveen 'lachwekkend' en 'onbespreekbaar'. 'Wij wachten nu af wat Heerenveen gaat doen. Alles is te koop. Stijn dus ook. Maar er hangt wél een bepaalde prijs aan.'

Stijnen (27) speelt sinds 1999 bij Club Brugge en staat nog tot medio 2011 onder contract bij de Belgische topclub. Ook is hij eerste doelman bij de Rode Duivels. Daarom wil Brugge de hoofdprijs voor Stijnen.

Heerenveen-trainer Trond Sollied kent Stijnen goed; de Noor was van 2000-2005 trainer van Club Brugge. Sollied zei eerder deze week een nieuwe keeper te willen halen. 'Iemand die ballen tegenhoudt.'
pi_60363336
wat zouden ze geboden hebben? anderhalf miljoen ofzo? Zou mooi zijn als ie kwam
pi_60363932
Het is vast wel serieus anders zoou zo'n manager niet zo in het openbaar reageren. Die wil de druk wat verhogen.

Lijkt er op dat de dagen van Vandenbussche geteld zijn

Misschien kunnen de heren van plekje wisselen?

Sollied heeft al snel gezien dat Heerenveen zeer matige keepers heeft.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:54:36 #288
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60364062
Ik hoop nog op Krul ... Misschien komen ze beide wel...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:40:53 #289
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60368352
En verloren van Emmen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 26 juli 2008 @ 22:20:57 #290
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_60369271
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 21:40 schreef One_conundrum het volgende:
En verloren van Emmen
Niet echt goed voor het vertrouwen, verliezen van al die eerstedivisionisten.
pi_60370194
Heerenveen de nieuwe AZ?

(ja, ik weet het, voorbarig, en de scouts trekken het wel weer recht.., jullie hebben altijd topspitsen )
pi_60370240
Mickey was dus blijkbaar de steunpilaar van Heerenveen. zonder hem is het team helemaal niks
pi_60370266
Paniek in Heerenveen!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60370484
Och, meer dan de helft vd basisspelers was er niet en Sollied is momenteel druk aan t schuiven. Denk dat de meeste er nog meer dan dik vertrouwen in hebben.

Ik in ieder geval wel. Zin in het seizoen, we gaan knallen!
pi_60370747
Ik maak me, als Heerenveen fan nog geen zorgen hoor. De helft van de selectie is er nog niet eens vanwege de OS of competitieverplichtingen en er worden waarschijnlijk nog minstens 2 aankopen gedaan. Zo missen we op dit moment onze gehele basisvoorhoede (Beerens, Kalou, Elyounoussi en Sibon). Dan kun zelfs tegen FC Emmen (die overigens geen onaardige selecite hebben maar ook al verder zijn in de voorbereiding) niet echt veel aanrichten.

Er is nog meer dan een maand te gaan dus ik zie het wel.
pi_60370840
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 23:06 schreef AntonWolf het volgende:
Heerenveen de nieuwe AZ?
Dat zei ik vanmiddag nog tegen iemand. Ik vrees dat het bestuur zich volkomen vergaloppeerd heeft door met die Sollied in zee te gaan. Gelukkig kan Jan de Jonge het na de kerst zo overnemen.
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
pi_60370909
quote:
]Ik vrees dat het bestuur zich volkomen vergaloppeerd heeft door met die Sollied in zee te gaan
Is Verbeek zo'n hoogvlieger dan? Ik moet nog maar zien of hij Feyenoord op de rails weet te krijgen!
Sollied heeft overigens bij (bijna) alle clubs waar hij gewerkt heeft prijzen gepakt. Zijn palmares spreken voor zich lijkt me. Overigens denk ik niet dat hij bij Heerenveen een prijs kan pakken, simpelweg omdat we daar nog niet goed genoeg voor zijn (de selectie). Nou ja, heel misschien de beker dan maar ik zie hem de schaal niet pakken bij ons.
pi_60372509
Bradley gaat mooi vlak voor 1 sep naar PSV
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60372514
quote:
Op zondag 27 juli 2008 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bradley gaat mooi vlak voor 1 sep naar PSV
Je hebt weer een betrouwbare bron weten te vinden?
pi_60372524
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')