Misschien gebruikt ze wel OO.quote:Op woensdag 9 juli 2008 03:51 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb in Word 2007 bovenin de werkbalk een knopje staan met dat teken erop, daarmee kan het aan en uitgezet worden
Ik zou nog maar even je verwijswoorden nakijkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 03:41 schreef evenvraag123 het volgende:
Pfff![]()
Zit ik net even lekker te typen voor werkstuk die dat morgen af moet zijn, druk ik op een of andere knop waardoor er allemaal rare tekens in beeld verschijnen!
Deze: ¶ welteverstaan, en een of andere pijl die bij elke enter die ik had getypt, zijn verschenen.
Iemand een idee hoe ik deze rare tekens weer kan verwijderen??![]()
![]()
Heel erg bedankt alvast!!
Hierom:quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:07 schreef stbabylon het volgende:
Wat? Iemand maakt een word beginnersfout en niemand blaft de TS af... wow, who are you and what have you done to the average Fok! user??
maar geen nakende pics in foboquote:
Het is een pleidooi voor het woord patat.quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:21 schreef Shadowlyse het volgende:
Is je werkstuk al af ts en waar gaat het werkstuk over?
Patat begint met de P van pauper. Mensen die friet patat noemen zijn dus paupers. Want het is friet met de F van fijne mensen, ons soort mensen.(ons soort mensen lalalala)quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het is een pleidooi voor het woord patat.
De F van Flikkers jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:31 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Patat begint met de P van pauper. Mensen die friet patat noemen zijn dus paupers. Want het is friet met de F van fijne mensen, ons soort mensen.(ons soort mensen lalalala)![]()
Conclusie padlarf is een pauper
Ik mag hopen dat je in je werkstuk betere zinnen maakt.quote:... voor een werkstuk die dat ...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:00 schreef MikeyMo het volgende:
dat ding laat enkel zien waar je linebreaks zitten
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:14 schreef Slarioux het volgende:
Ik zou ze allemaal backspacen. Anders krijg je ze nooit weg.
Je hebt te vroeg gejuicht.quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:07 schreef stbabylon het volgende:
Wat? Iemand maakt een word beginnersfout en niemand blaft de TS af... wow, who are you and what have you done to the average Fok! user??
Allemaal tegelijk neem ik aan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:28 schreef PusKut het volgende:
CTRL - Rechter ALT - F10 - PrintScr - Home - F12.
Dan is het weg.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:14 schreef Slarioux het volgende:
Ik zou ze allemaal backspacen. Anders krijg je ze nooit weg.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |