Het zou ook wel eens mooi zijn als ze daar eens voor afgrekend zouden worden bij verslagen enzo. Maar nee, de opmaak is totaal niet belangrijk... Ja, zo gaan ze natuurlijk nooit leren om normaal met een teksverwerker om te gaan!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:58 schreef Omniej het volgende:
[..]
Oh dat is ook helemaal geniaal ja.
Zo kreeg ik laatst ook nog een document opgestuurd waarin alle tekst m.b.v. hele bergen spaties uitgelijnd was, er (uiteraard) naar elke volgende pagina toe 'ge-enterd' was (ipv gewoon een fatsoenlijk pagina-einde met Ctrl Enter) en inderdaad die handmatige puntjes bij de inhoudsopgave.(überhaupt, een handmatige inhoudsopgave....
)
Mooie is dan ook dat het er echt totáál niet uitziet, en niemand die er ook maar iets van merkt, zegt, of laat staan verbetert. Helemaal als Word dan 3 opeenvolgende punten 'aan elkaar' gaat maken, tot één teken zeg maar. Dan krijg je dus over een hele regel allemaal groepjes van 3 punten, en aan het einde staan alle -handmatige- paginanummers schots en scheef, in plaats van netjes onder elkaar.
Ik zou er serieus wel voor zijn om de opmaak gewoon mee te laten tellen...quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:04 schreef KosterT het volgende:
[..]
Het zou ook wel eens mooi zijn als ze daar eens voor afgrekend zouden worden bij verslagen enzo. Maar nee, de opmaak is totaal niet belangrijk... Ja, zo gaan ze natuurlijk nooit leren om normaal met een teksverwerker om te gaan!
quote:
Goh, dat heeft nog best lang geduurd voordat mensen ongevraagd met alternatieven aankomen.quote:
Ik heb dit ook wel eens meegemaakt – toen ik toch al tegen mijn zin in Word aan het werken was – en daarbovenop kwam nog dat alle voetnoten waren gemaakt door zelf aan het eind van de pagina wat te typen en dan een kleiner lettertype te selecteren… bij het minste of geringste stond de voetnoot dus midden op de pagina. Dat was echter geen probleem ‘want dan knip je het toch weer op de goede plek?’. Och arme.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:58 schreef Omniej het volgende:
[..]
Oh dat is ook helemaal geniaal ja.
Zo kreeg ik laatst ook nog een document opgestuurd waarin alle tekst m.b.v. hele bergen spaties uitgelijnd was, er (uiteraard) naar elke volgende pagina toe 'ge-enterd' was (ipv gewoon een fatsoenlijk pagina-einde met Ctrl Enter) en inderdaad die handmatige puntjes bij de inhoudsopgave.(überhaupt, een handmatige inhoudsopgave....
)
Mooie is dan ook dat het er echt totáál niet uitziet, en niemand die er ook maar iets van merkt, zegt, of laat staan verbetert. Helemaal als Word dan 3 opeenvolgende punten 'aan elkaar' gaat maken, tot één teken zeg maar. Dan krijg je dus over een hele regel allemaal groepjes van 3 punten, en aan het einde staan alle -handmatige- paginanummers schots en scheef, in plaats van netjes onder elkaar.
Ik verlicht juist mensen, wees blij dat er (betere) alternatieven aangedragen worden. Ondankbare hond.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Goh, dat heeft nog best lang geduurd voordat mensen ongevraagd met alternatieven aankomen.
"Hoe moet ik mijn koplamp verwisselen?"
Reactie: "Koop een Audi/Porsche/Ferrari" niveautje hoor
Meneer ondankbare hond voor jouquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:37 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ik verlicht juist mensen, wees blij dat er (betere) alternatieven aangedragen worden. Ondankbare hond.
Moderate het even weg danquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Goh, dat heeft nog best lang geduurd voordat mensen ongevraagd met alternatieven aankomen.
"Hoe moet ik mijn koplamp verwisselen?"
Reactie: "Koop een Audi/Porsche/Ferrari" niveautje hoor
Is er een keer een KLB topic waar enigszins normaal gereageerd word, is het nog niet goed.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
TS:
1. Dit is een typische appeltje-eitje-helpdeskvraag.
2. Het DIG-forum bestaat ook. Was je bang om dit topic daar te openen zodat de computernerds massaal over je heen vielen.
Zijn slechts een paar adviezen, geen beledigingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |