abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 juli 2008 @ 02:28:46 #1
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59988087
is het waarachtig zo te stellen dat wanneer met aanklopt bij een "allochtoon" gezin dat de gastvrijheid die de gast moge ontvangen onevenredig zal zijn waar het een nederlands gezin had betaamt?
Is uw ontvankelijkheid en openarmige zaligheid dan werkelijk tig keer zo groot indien die aanloop van ongewenste mensen zich voor mocht doen?
m.a.w. krijg ik als ik om 4 uur snachts aanbel bij een bijv. turks gezin, en zeg dat ik dorstig ben en spijsbehoevend ben, dat dan ook allemaal zo maar gratis in mijn vrijpostige mikkemak geschoven?

neen, van praatjesmakerij kon ik deze okketaaiende stille vennoot niet betichten...of op een op heisterig wijze invulling gevende zijnde aan het beroep al waarin hij blijkens zijn kleding in tewerkgesteld was - c.q. balieclown - dat ook niet, -Eppo-
  woensdag 9 juli 2008 @ 02:30:05 #2
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_59988091
Je bent gewoon dronken he?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 9 juli 2008 @ 02:31:23 #3
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59988094
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 02:30 schreef Strani het volgende:
Je bent gewoon dronken he?

als een tuinkabouter, jawel

kan je nagaan hoe slim ik echt ben
neen, van praatjesmakerij kon ik deze okketaaiende stille vennoot niet betichten...of op een op heisterig wijze invulling gevende zijnde aan het beroep al waarin hij blijkens zijn kleding in tewerkgesteld was - c.q. balieclown - dat ook niet, -Eppo-
  woensdag 9 juli 2008 @ 02:34:28 #4
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_59988102
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 02:31 schreef EppoHanensnaaier het volgende:

[..]

als een tuinkabouter, jawel

kan je nagaan hoe slim ik echt ben
Laten we daar morgen op terugkomen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 9 juli 2008 @ 02:38:11 #5
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59988114
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 02:34 schreef Strani het volgende:

[..]

Laten we daar morgen op terugkomen.

tijd is relatief en sommigen zeggen zelfs, ondanks einsteins relativiteitstheorie, dat tijd enkelt een optelsom van geregistreerde bewegingen behelst. Dat alles in de marge parkerende, zou ik u heel wel gelijk geven ware het niet dat er voor mij geen morgen meer komen moge. Ik ga er terstonds een einde aan borduren. Anderswel doet de ziekte die in mij is dat reeds a forthnight - sorry dat ik mij moet bezondigen aan overdreven pseudo-anglisismes - van dit tijdstip wel voor mij
neen, van praatjesmakerij kon ik deze okketaaiende stille vennoot niet betichten...of op een op heisterig wijze invulling gevende zijnde aan het beroep al waarin hij blijkens zijn kleding in tewerkgesteld was - c.q. balieclown - dat ook niet, -Eppo-
pi_59988439
Kijk dit is weer iets voor het onzin forum , wat je nu allemaal wel niet zegt
  woensdag 9 juli 2008 @ 06:29:27 #7
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59988457
Dit is, waar anders gewoon onzin praat was, een oprechte vraag naar het ontwetende mijnerzijds, ik ben dit al niet gewennig zo gauw, en ik wil mij gaarne verdiepen in wat een andere cultuur beweegt en op kan brengen in tijden van nood die een ander ondegaan moet.
neen, van praatjesmakerij kon ik deze okketaaiende stille vennoot niet betichten...of op een op heisterig wijze invulling gevende zijnde aan het beroep al waarin hij blijkens zijn kleding in tewerkgesteld was - c.q. balieclown - dat ook niet, -Eppo-
pi_59988552
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 06:29 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
Dit is, waar anders gewoon onzin praat was, een oprechte vraag naar het ontwetende mijnerzijds, ik ben dit al niet gewennig zo gauw, en ik wil mij gaarne verdiepen in wat een andere cultuur beweegt en op kan brengen in tijden van nood die een ander ondegaan moet.
Maar die tuinkabouters hebben er niks mee te maken
pi_59989067
Paar glazen water en een aspirine voor TS.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')