Jussi is zelf niet zo'n mega jibber voor zover ik weet. Hij is meer van de grote (back country) kickers enzo.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je het goed kunt dan kun je met een Jussi prima jibben hoor![]()
Anders zou Jussi zelf er niet mee rijden denk ik
ik kan prima nosepressen op mn T6...... maar daar gaat t niet omquote:Op woensdag 17 september 2008 10:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je het goed kunt dan kun je met een Jussi prima jibben hoor![]()
Anders zou Jussi zelf er niet mee rijden denk ik
ehm... ik knal regelmatig met Jussi en de combo die laatst in de Transworld stond, van wie denk je dat hij die geleerd heeft? Ik dacht het wel...quote:Op woensdag 17 september 2008 11:12 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik kan prima nosepressen op mn T6...... maar daar gaat t niet om
tis voor iedereen makkelijker met slappe plankjes...
enne, uberhaupt mensen hier vergelijken met Jussi slaat als een pik op een slagroomtaart....
je mag blij zijn als je z'n schans mag scheppen...quote:Op woensdag 17 september 2008 13:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
ehm... ik knal regelmatig met Jussi en de combo die laatst in de Transworld stond, van wie denk je dat hij die geleerd heeft? Ik dacht het wel...
oud collega van me die op een jussi rijdt zat een keer ergens in zwitserland in t park in te strappenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:33 schreef KneusTeun het volgende:
Een maat van me heeft toevallig met jussi mogen boarden in fieberbrunn tirol
Helaas voor hem maar 1 dagje maar hij heeft het wel naar ze zin gehad,was beetje backcountry jammen.
Pff voor die kickers waar zij vanaf springen moet je zeker 2 dagen scheppen. Ik dank u vriendelijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
je mag blij zijn als je z'n schans mag scheppen...
Lib Tech komt eind deze maand binnen. Ik hoop zo snel mogelijk, maar volgens de importeur zoiets.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:19 schreef Basje_B het volgende:
Eindelijk onder die grote steen vandaan gekomen die zomer heet.
He Komakie. Waarneer krijg je de Lib Tech boardjes?
Ga je ook Union bindingen verkopen?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef XL het volgende:
Weet je wat ik heb gedaan.... HARD BOOTS gekocht!![]()
en Freeskies
In principe voor erbij
Ik heb die gele Biscuits gezien van de zomer, heel erg plastic fantastic... niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
linkje naar de Bent Metal catalogus (bindingen van dit jaar staan niet nog niet op de site)
http://www.bentmetal.com/news/08/0809BentMetalBindingsCatalog.pdf
Moet je eens bedenken hoe de Biscuit (gele versie) zou staan bij een Skate Banana
Edit: We krijgen trouwens alleen de Missionary, Biscuit (geel) en de Restraint (met die tekeningen erop)
zit minder plastic in dan de gemiddelde binding... aluminium baseplates hou ik wel van.. scheuren tenminste niet zomaar.....quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:56 schreef Fiama het volgende:
[..]
Ik heb die gele Biscuits gezien van de zomer, heel erg plastic fantastic... niet echt mijn ding
Top. Kan ik nog ff nadenken of ik de Snake of de zwarte MCKink wil. Wa moet ie gaan kosten? Weet je dat al?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Lib Tech komt eind deze maand binnen. Ik hoop zo snel mogelijk, maar volgens de importeur zoiets.
Union verkopen we niet. Zou het wel willen trouwens... (note to self: voor volgend jaar)
We hebben wel Bent Metal bindingen. Dat is dan weer een soort dochterbedrijfje van Lib Tech
linkje naar de Bent Metal catalogus (bindingen van dit jaar staan niet nog niet op de site)
http://www.bentmetal.com/news/08/0809BentMetalBindingsCatalog.pdf
Moet je eens bedenken hoe de Biscuit (gele versie) zou staan bij een Skate Banana
Edit: We krijgen trouwens alleen de Missionary, Biscuit (geel) en de Restraint (met die tekeningen erop)
leuke winkel, maar erg gericht op de standaard merken. Hebben wel een leuke collectie bataleon hangenquote:Op donderdag 18 september 2008 08:09 schreef Fugie het volgende:
aankomend weekend opent hier in rotterdam een nieuwe winkel met snowboard enseau. Ik ga denk ik zondag even een kijkje wagen om te zien wat ze allemaal wel/niet hebben
Importeur zit om de hoek hequote:Op maandag 22 september 2008 09:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
leuke winkel, maar erg gericht op de standaard merken. Hebben wel een leuke collectie bataleon hangen
leuke winkel, MAAR ...quote:Op maandag 22 september 2008 09:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
leuke winkel, maar erg gericht op de standaard merken. Hebben wel een leuke collectie bataleon hangen
quote:
Duivesteijn vind ik nou ook niet zo bijzonder. Hebben maar weinig gave dingen naar mijn mening. Een winkel als Burnside of Revert vind ik dan gaverquote:Op maandag 22 september 2008 13:15 schreef Fugie het volgende:
ik vond het niet bijzonder. Ik ga straks gewoon weer naar duivesteijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |