abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59987463
Ja, ik dus vanmiddag aan het shoppen met een vriendin van me. Lopen we daar in
de Esprit-store, komt er zo'n groepje 'Berberaapkes' aan te waggelen. De stoere jongens
lopen ons zo voorbij, hoor je 1 van dat groepje zo zeggen: "Die meisje is lekker!''

Klacht 1: Berberaapkes die zeggen: "Die meisje"
Klacht 2: Berberaapkes die geilen op een vriendin van me ( die ik voor mezelf zou willen )
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:09:17 #2
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_59987475
Haha ts is bang dat Mocro's het meisje gaan neuken waar hij een onbeantwoorde liefde op heeft. bwahah.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_59987497
Faler, die jongens durven tenminste hun gevoel te uiten he. Je zult nooit een vriendin krijgen.
pi_59987544
Deze reacties had ik kunnen verwachten, maar het gaat me vooral over het woordje 'die'
Dat is nogal kut, want die is een verkeerd woordje zoals jullie weten..
pi_59987580
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Deze reacties had ik kunnen verwachten, maar het gaat me vooral over het woordje 'die'
Dat is nogal kut, want die is een verkeerd woordje zoals jullie weten..
Dat is gewoon de taal van de straat snotaap, je zou eens wat vaker buiten moeten komen
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_59987625
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat is gewoon de taal van de straat snotaap, je zou eens wat vaker buiten moeten komen
Rot toch op met je taal van de straat, als dat de taal van de straat is dan doen ze dat maar in hun eigen boompje en niet in een fatsoenlijke winkel..
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:27:00 #7
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59987687
En als ik TS nou een een gelofte doe en en hem beloof dat hij een boheemse housebroekdragende, vast alleen bij thuiswedstrijden f.c. den haag supportende,, matje-bezittende, pleeborstel-stekelig vetbehaarde, uitvretende, smoezelig basebalcap-achterstevoren-dragende, stuiterhouse-liefhebbende, walkman-verkrachtende, adidas torsion sneakerig, naar wietstinkende, landbouw proletige, uitkeringfraudebegaande, werkschuwe, gordeltasjessparende opel manta coureur met vlassnorretje in spe is ? - want laatste kan ie volgens mij ook niet betalen - die in al zijn scrupuleusheid zo mijn marokkeze medemens kansloos laat in het recht op het kapen van het blonde meisjes al waarmee hij uit was?

gelijk iemand die wil stoppen met roken en of drinken, kan ik zonder de directe omgeving vooraf aan dat voornemen ruchtbaarheid gegeven te hebben, natuurlijk nog altijd, en met een minium aan gezichtsverlies en zonder ingeslikte trots, wat schijnheilig die gelofte op mijzelf intrekken. maar een slimme moderator kan het ook.
neen, van praatjesmakerij kon ik deze okketaaiende stille vennoot niet betichten...of op een op heisterig wijze invulling gevende zijnde aan het beroep al waarin hij blijkens zijn kleding in tewerkgesteld was - c.q. balieclown - dat ook niet, -Eppo-
pi_59987702
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
En als ik TS nou een een gelofte doe en en hem beloof dat hij een boheemse housebroekdragende, vast alleen bij thuiswedstrijden f.c. den haag supportende,, matje-bezittende, pleeborstel-stekelig vetbehaarde, uitvretende, smoezelig basebalcap-achterstevoren-dragende, stuiterhouse-liefhebbende, walkman-verkrachtende, adidas torsion sneakerig, naar wietstinkende, landbouw proletige, uitkeringfraudebegaande, werkschuwe, gordeltasjessparende opel manta coureur met vlassnorretje in spe is ? - want laatste kan ie volgens mij ook niet betalen - die in al zijn scrupuleusheid zo mijn marokkeze medemens kansloos laat in het recht op het kapen van het blonde meisjes al waarmee hij uit was?

gelijk iemand die wil stoppen met roken en of drinken, kan ik zonder de directe omgeving vooraf aan dat voornemen ruchtbaarheid gegeven te hebben, natuurlijk nog altijd, en met een minium aan gezichtsverlies en zonder ingeslikte trots, wat schijnheilig die gelofte op mijzelf intrekken. maar een slimme moderator kan het ook.
Was dit grappig bedoeld?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:28:59 #9
138448 PeZu
Suspended animation
pi_59987706
TS plast zittend
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_59987713
quote:

niggah whut
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:30:39 #11
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59987727
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:28 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Was dit grappig bedoeld?
komt het grappiger over dan een racistische marokkaan?
neen, van praatjesmakerij kon ik deze okketaaiende stille vennoot niet betichten...of op een op heisterig wijze invulling gevende zijnde aan het beroep al waarin hij blijkens zijn kleding in tewerkgesteld was - c.q. balieclown - dat ook niet, -Eppo-
pi_59987728
TS shopt met vriendinnen
hoe gay
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:31:24 #13
158452 IQM
I am the one
pi_59987736
quote:

Leer Nederlands.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:32:46 #14
138448 PeZu
Suspended animation
pi_59987752
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:31 schreef IQM het volgende:

[..]

Leer Nederlands.

ik zeg:

je moeder likt mijn ballen
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:33:12 #15
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59987756
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:31 schreef IQM het volgende:

[..]

Leer Nederlands.
Dat was Nederlands
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:33:56 #16
158452 IQM
I am the one
pi_59987764
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:33 schreef EppoHanensnaaier het volgende:

[..]

Dat was Nederlands
Ja? "Het blonde meisjes"? "Marokkeze"? "Minium"? Goh.
Scio Melius
Gelul.
pi_59987766
moeten ze doen tegen mijn vriendin als ik met haar over straat loop.
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:35:05 #18
158452 IQM
I am the one
pi_59987772
Is het trouwens gezellig daar in de friends zone, TS?
Scio Melius
Gelul.
pi_59987773
quote:
en met een minium
Vanaf hier volgde ik je niet meer.
pi_59987775
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:33 schreef EppoHanensnaaier het volgende:

[..]

Dat was Nederlands
Zit je 10 minuten te typen, en blijkt dat niemand je grap leuk vindt
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:35:27 #21
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59987776
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:33 schreef IQM het volgende:

[..]

Goh.
pi_59987783
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:30 schreef Gkhn het volgende:
TS shopt met vriendinnen
hoe gay
Ts heeft tenminste vriendinnen
pi_59987784
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:30 schreef EppoHanensnaaier het volgende:

[..]

komt het grappiger over dan een racistische marokkaan?
Ik las de eerste 5 woorden en vond het toen al triest. Dus ik heb niet verder gelezen. Maar eht is niet grappig.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59987786
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:35 schreef Matje-1989 het volgende:

[..]

Zit je 10 minuten te typen, en blijkt dat niemand je grap leuk vindt
ownd dus.
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:36:48 #25
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_59987787
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:34 schreef Edwinuss het volgende:
moeten ze doen tegen mijn vriendin als ik met haar over straat loop.
Wat ga je doen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')