Dat is gewoon de taal van de straat snotaap, je zou eens wat vaker buiten moeten komenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Deze reacties had ik kunnen verwachten, maar het gaat me vooral over het woordje 'die'
Dat is nogal kut, want die is een verkeerd woordje zoals jullie weten..
Rot toch op met je taal van de straat, als dat de taal van de straat is dan doen ze dat maar in hun eigen boompje en niet in een fatsoenlijke winkel..quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is gewoon de taal van de straat snotaap, je zou eens wat vaker buiten moeten komen
Was dit grappig bedoeld?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
En als ik TS nou een een gelofte doe en en hem beloof dat hij een boheemse housebroekdragende, vast alleen bij thuiswedstrijden f.c. den haag supportende,, matje-bezittende, pleeborstel-stekelig vetbehaarde, uitvretende, smoezelig basebalcap-achterstevoren-dragende, stuiterhouse-liefhebbende, walkman-verkrachtende, adidas torsion sneakerig, naar wietstinkende, landbouw proletige, uitkeringfraudebegaande, werkschuwe, gordeltasjessparende opel manta coureur met vlassnorretje in spe is ? - want laatste kan ie volgens mij ook niet betalen - die in al zijn scrupuleusheid zo mijn marokkeze medemens kansloos laat in het recht op het kapen van het blonde meisjes al waarmee hij uit was?
gelijk iemand die wil stoppen met roken en of drinken, kan ik zonder de directe omgeving vooraf aan dat voornemen ruchtbaarheid gegeven te hebben, natuurlijk nog altijd, en met een minium aan gezichtsverlies en zonder ingeslikte trots, wat schijnheilig die gelofte op mijzelf intrekken. maar een slimme moderator kan het ook.
niggah whutquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
En als ik TS nou een een gelofte doe en en hem beloof dat hij een boheemse housebroekdragende, vast alleen bij thuiswedstrijden f.c. den haag supportende,, matje-bezittende, pleeborstel-stekelig vetbehaarde, uitvretende, smoezelig basebalcap-achterstevoren-dragende, stuiterhouse-liefhebbende, walkman-verkrachtende, adidas torsion sneakerig, naar wietstinkende, landbouw proletige, uitkeringfraudebegaande, werkschuwe, gordeltasjessparende opel manta coureur met vlassnorretje in spe is ? - want laatste kan ie volgens mij ook niet betalen - die in al zijn scrupuleusheid zo mijn marokkeze medemens kansloos laat in het recht op het kapen van het blonde meisjes al waarmee hij uit was?
gelijk iemand die wil stoppen met roken en of drinken, kan ik zonder de directe omgeving vooraf aan dat voornemen ruchtbaarheid gegeven te hebben, natuurlijk nog altijd, en met een minium aan gezichtsverlies en zonder ingeslikte trots, wat schijnheilig die gelofte op mijzelf intrekken. maar een slimme moderator kan het ook.
komt het grappiger over dan een racistische marokkaan?quote:
Leer Nederlands.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
quote:
Dat was Nederlandsquote:
quote:
Ik las de eerste 5 woorden en vond het toen al triest. Dus ik heb niet verder gelezen. Maar eht is niet grappig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:30 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
komt het grappiger over dan een racistische marokkaan?
ownd dus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Zit je 10 minuten te typen, en blijkt dat niemand je grap leuk vindt
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:34 schreef Edwinuss het volgende:
moeten ze doen tegen mijn vriendin als ik met haar over straat loop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |