quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een hoop Tel Sell gekeken, maar dat apparaat kan ik me niet herinneren... wel pareltjes zoals de George Foremann-grill, Rocket Chef, Magic Bullet, Roastisserie (oid), Express 101, een pan waar je nog een pan aan vast kon klikken (was handig voor het omdraaien van omeletten), Nikkei Knives, Ken Hom Wok-set, Titanium-II messenset en de V-slicer
Met dat laatste ben ik het niet eens. Bij mij is dat zeker niet het geval.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
maar zelf gemaakt eten is toch wel gezonder en lekkerder dan kant-en-klaar of bezorgvoedsel.
Het ging hier alleen om keukengerei.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Je vergeet quick-and-brightwat toch nog wel werkte meen ik
Dan weet je ook eens hoe het voelt om mij te zijn, midden in de nacht in topics praten over eten.quote:
Whehehe ik hoor het 'm zo zeggenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:13 schreef MaJo het volgende:
Ik kom nu pas terug van de raadsvergadering![]()
Begon om 4 uur
Toen ik tijdens de schorsing even thuis was was mijn vader een rosbiefsalade aan het maken en had hem gevraagd om daarvan wat te bewaren
Kom ik thuis en vraag ik aan mijn paps waar de salade is zegt ie "ja die is op
" Dus ik "
je zou wat voor me bewaren
" Waarop hij doodleuk zegt "oh ja, helemaal vergeten".
Nu ben ik chagrijnig
Ik heb je altijd begrepen hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan weet je ook eens hoe het voelt om mij te zijn, midden in de nacht in topics praten over eten.![]()
Gelukkig heb ik net wat chips gehad.
Ik word hier wel vaak teleurgesteld, eerst eet Willow mijn cake op en nu mijn vader de saladequote:Op woensdag 9 juli 2008 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe ik hoor het 'm zo zeggen
Ga je toch kip-pesto eten
Met boterquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
* Sluipt naar de keuken voor ene krentenbol
quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word hier wel vaak teleurgesteld, eerst eet Willow mijn cake op en nu mijn vader de salade
Oeh ja kip-pesto![]()
![]()
Hoe heet nou dat nummer van R.E.M. waar Lien gister naar vroeg? Wat een paar jaar geleden nog een hit was ofzo.
Die eet ie ook altijd opquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, je kunt ook nog een banaan eten.
Quick 'n Brite
Dat is tegenwoordig trouwens gewoon in de winkel te koop geloof ik.
Dank je Wyccie, ik wilde het niet zeggenquote:
Ooooooeeeeeehquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Oh, tacochips met gesmolten kaas en crème fraîche erover heen is heerlijk!
Een wonderschoonmaakmiddel van Tell Sell. Vroeger aangeprezen door Amazing Mikequote:Op woensdag 9 juli 2008 01:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die eet ie ook altijd op
Wat is Quick 'n Brite
Ik zou zo een paar frikandellen lusten maar die frituurpan is gewoon zo'n gedoe en welke idootl eet nu op dat tijdstip frikandellenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Oh, tacochips met gesmolten kaas en crème fraîche erover heen is heerlijk!
Goede vraag.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Die Nikkei Knives, hè. Kun je nou ook met het ene mes een ander mes snijden?
Dat heb ik me nou altijd afgevraagd. Ze zeiden namelijk dat je met zo'n mes met gemak door metaal kon snijden én dat de messen onverwoestbaar zijn.
Ik heb in 2007 een bakje van dat spul gekocht bij een supermarkt in Enschede, en volgens mij heb ik het niet al te lang geleden gezien bij een dumpzaak in Leeuwardenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, je kunt ook nog een banaan eten.
Quick 'n Brite
Dat is tegenwoordig trouwens gewoon in de winkel te koop geloof ik.
Kun je beter een tosti maken met sambal.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik zou zo een paar frikandellen lusten maar die frituurpan is gewoon zo'n gedoe en welke idootl eet nu op dat tijdstip frikandellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |