Friends box heb ik ook, verder nog een paar seizoenen 24quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:
Net trouwens Desperate Housewives seizoen 3 deel 1 gekochtMijn collectie series ziet er nu als volgt uit:
Desperate Housewives seizoen 1 + seizoen 3, deel 1
Friends seizoen 1 - 10
Sex and the City seizoen 1 - 6
Cold Feet seizoen 1 - 5
Green Wing seizoen 1
The Young Ones seizoen 1 + 2
Bottom seizoen 1
Little Britain seizoen 1
Ik ga weer eens series kopen de komende tijdNu eerst op zoek naar DH seizoen 2. Heb seizoen 3 nooit gezien dus weet wel wat ik ga kijken vanavond
Ik zag vandaag opeens Familie Knots op TV...dát is pas wat voor de retro avondquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:
Net trouwens Desperate Housewives seizoen 3 deel 1 gekochtMijn collectie series ziet er nu als volgt uit:
Desperate Housewives seizoen 1 + seizoen 3, deel 1
Friends seizoen 1 - 10
Sex and the City seizoen 1 - 6
Cold Feet seizoen 1 - 5
Green Wing seizoen 1
The Young Ones seizoen 1 + 2
Bottom seizoen 1
Little Britain seizoen 1
Ik ga weer eens series kopen de komende tijdNu eerst op zoek naar DH seizoen 2. Heb seizoen 3 nooit gezien dus weet wel wat ik ga kijken vanavond
Dat had ik ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:58 schreef wyccie het volgende:
Mijn moeder was wel onder de indruk. Na het zien van zo'n Amazing Discoveries-aflevering mocht ik zo'n haarding kopen bij de drogisterij. Ik weet niet hoe het heet, maar het was een ding van velours met een gat in het midden, de binnenkant was ijzerdraad. Daarmee kon je je staart dan 'omrollen'. Lastig te beschrijven.
Bij mij zit er ook altijd veel verschil tussen, tot 3 kilo. Alleen voel ik me prettig bij het minst en dik bij het meestquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een jojo.![]()
Maandagavond voelde ik me zwaar, ging me wegen. En ja hoor, 56,5 kilo. (Gegeten, met kleren aan.)
Vanochtend voelde ik me licht, ging me wegen. En ja hoor, 53,7 kilo. (Nog niet gegeten, zonder kleren.)
Ik snap dan ook nooit dat mensen zeggen dat ze al zijn aangekomen als ze een kilo meer wegen.
Bij mij scheelt dat al per dag(deel), per outfit, per maaltijd en per toiletbezoek.
Ik zou kunnen gaan trollen in een pro-anatopic, ware het niet dat 53 kilo immens zwaar is voor die gekken.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:57 schreef Soempie het volgende:
Oja, en Lola is schijtirritant 's nachts. Ze weet hoe ze op de hoogslaper moet komen (Neo heeft gelukkig nog geen idee/ is te lomp om omhoog te klimmen). Dus sinds 2 nachten wordt er met regelmaat in tenen gebeten en over ons heen gerend.
Is ook bijna onmogelijk. Wij hebben zo'n weegschaal thuis die ook je vetpercentage aangeeft. Mn moeder was in de overtuiging dat dat nauwkeurig is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
BMI is trouwens niet echt enorm betrouwbaar aangezien het geen rekening houdt met vetpercentages en spiermassas.
Maar hier maak jij een denkfout dus, niet je moeder.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is ook bijna onmogelijk. Wij hebben zo'n weegschaal thuis die ook je vetpercentage aangeeft. Mn moeder was in de overtuiging dat dat nauwkeurig is.
k heb haar het tegendeel bewezen door op dat ding te gaan staan, vetpercentage genoteerd. Vervolgens 1 liter water naar binnen gegooid, en uiteraard was ik daarna 1 kilo zwaarder, maar het vetpercentage klopte daarna niet meer uiteraard![]()
Misschien dat zoiets alleen enigzins nauwkeurig is op een lege maag ofzo, maar echt kloppen kan het nooit lijkt me.
quote:
muf en beschimmeld?quote:
ik heb niks met schimmelkaasquote:
Dit zijn dan ook de dingen die ik echt in mijn bezit hebquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Friends box heb ik ook, verder nog een paar seizoenen 24
en verder echt een shitload aan aan andere series.. maar niet via de officiele wegen verkregen
Misschien dat ik met de komst van een bluray speler hier wel weer schijfjes ga kopen, vooralsnog download ik het wel
Pfoe, waar zal ik eens beginnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook de dingen die ik echt in mijn bezit hebAnders kun je er nog alle seizoenen LOST, Heroes, Veronica Mars, Grey's Anatomy, House en How I met your Mother aan toevoegen
Oh ja Prison Break had ik ook, maar daar ben ik na seizoen 2 zo hard op afgeknaptquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pfoe, waar zal ik eens beginnen
Eerste 10 seizoenen simpsons
eerste ? seizoenen southpark (stuk of 6)
alles van lost
alles van prisonbreak
alles van 24
alles van x-files
? seizoenen heroes (2 volgens mij)
2 seizoenen mcgyver![]()
een berg seizoenen wie is de mol
alles van californication (is maar 1 seizoen volgens mij)
3 ? seizoenen house
... en dan heb ik nog ergens een kast staan...
Maar op 24, prison break en lost na moet ik zo'n beetje alles nog kijken. Iemand zin in een marathonnetje van 3 weken ?![]()
Ik heb er sinds vandaag een 750Gb bijquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net via een vriend een 500Gb harde schijf bestelt
sata, vooral met oog op de toekomst.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:42 schreef Etcetera het volgende:
sata of ide?
Wat een toeval.. ben nu bezig voor de pc van mn ouders een nieuwe door mij afgedankte 160 gb schijf in te bouwen. Ze hadden slechts 20quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net via een vriend een 500Gb harde schijf bestelt
* jaloersquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
sata, vooral met oog op de toekomst.
20quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een toeval.. ben nu bezig voor de pc van mn ouders een nieuwe door mij afgedankte 160 gb schijf in te bouwen. Ze hadden slechts 20
Hardeschijven computer onderdelen koop je niet op de toekomst gericht, na 3 jaar zijn ze toch te klein/te traag/waardeloos in verhouding tot wat er op dat moment isquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
sata, vooral met oog op de toekomst.
Mja.. vrij sneu idd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* jaloers
ik draai nog op ide, die schijven zijn echt duurder![]()
[..]
20![]()
![]()
ik heb een 20Gb schijf waar alleen windows op draait
hmm sata gaat nog wel een tijdje mee hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hardeschijven computer onderdelen koop je niet op de toekomst gericht, na 3 jaar zijn ze toch te klein/te traag/waardeloos in verhouding tot wat er op dat moment is![]()
Dit is de toekomst. Mooi spul, nu nog wat te duur alleen.
ik heb een 160 gb schijf waar ik vooral programma's en spellen op heb staan, en compleet NCIS met wat andere delen van andere series. die 500 gaat vrij snel volkomen met series en films en spellenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
Komt die 750 gig nou ook echt helemaal vol? Omdat jullie de pc volstoppen met series?
Ik heb aan een 4 gig wel genoeg. Heb er wel meer, maar dat krijg ik niet vol. Misschien als ik meer en grotere foto's maak.
verschil moet er wezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja.. vrij sneu idd.
Zeker als je bedenkt dat ik momenteel twijfel of ik binnenkort 3x 640 gb of 4x 640gb ga bestellen
Begin eens een mp3 collectie. MM heeft er als het goed is nu ook een berg als ie al zn cd's al heeft overgezetquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
Komt die 750 gig nou ook echt helemaal vol? Omdat jullie de pc volstoppen met series?
Ik heb aan een 4 gig wel genoeg. Heb er wel meer, maar dat krijg ik niet vol. Misschien als ik meer en grotere foto's maak.
misschien is het tijd voor een frisse herinstallatie? Doet vaak wonderenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik ruil liever 100 gig in voor een stabielere pc. Ik moet kutding wel 5 keer per dag herlaarzen omdat het vastloopt.
Dat is dan het verschil.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
Begin eens een mp3 collectie. MM heeft er als het goed is nu ook een berg als ie al zn cd's al heeft overgezet
M'n mobo ondersteund ook geen Sata maar heb er een pci-controller voor. Ondersteund helaas alleen geen S.M.A.R.T. dus het kan zijn dat ik niet op tijd zie dat m'n schijf het gaat begeven. Maar als er met deze nieuwe schijf niets mis is en 'ie dus gewoon jaren meegaat heb ik tegen de tijd dat er door slijtage wat mee kan gebeuren vast wel een nieuwe pc.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* jaloers
ik draai nog op ide, die schijven zijn echt duurder![]()
Dan moet ik zeker weer van alles backuppen. Geen idee hoe dat moet, durf het niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:04 schreef Etcetera het volgende:
misschien is het tijd voor een frisse herinstallatie? Doet vaak wonderen
Haal de zijkant eens van je pc af en kijk of er troep uit die busjes komt of dat ze bol staan (klik) (klik).quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik ruil liever 100 gig in voor een stabielere pc. Ik moet kutding wel 5 keer per dag herlaarzen omdat het vastloopt.
valt an sich wel meequote:Op woensdag 9 juli 2008 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker weer van alles backuppen. Geen idee hoe dat moet, durf het niet.
Die nieuwe harde schijf gaat nog minimaal 5 jaar mee als 'ie netjes heel blijft.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hardeschijven computer onderdelen koop je niet op de toekomst gericht, na 3 jaar zijn ze toch te klein/te traag/waardeloos in verhouding tot wat er op dat moment is![]()
Dit is de toekomst. Mooi spul, nu nog wat te duur alleen.
vooral aangezien je tegenwoordig al terrabyte schijven hebtquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die nieuwe harde schijf gaat nog minimaal 5 jaar mee als 'ie netjes heel blijft.
En die solid state schijfjes lijken inderdaad de toekomst maar dan moeten ze nog wel eerst flink goedkoper worden en meer opslagcapaciteit krijgen.
Goede tip. Er zit zo'n garantiezegel op de zijkant, maar de pc is al meer dan een jaar oud. Dus hij mag wel open.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
Haal de zijkant eens van je pc af en kijk of er troep uit die busjes komt of dat ze bol staan (klik) (klik).
Kom ik op mn werk ERG vaak tegen bij dergelijke klachten...
als dat het geval is zou ik -direct- even terug gaan naar de plaats van aanschaf overigens.
Dat kost me een boel tijd! Wel alles origineel gelukkig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:09 schreef Etcetera het volgende:
valt an sich wel meede foto's die je hebt kun je op cd branden. de programma's die je hebt, als je ze legaal hebt moet je vast en zeker de installatie cd's nog hebben. heb je ze illegaal, dan kun je ze downloaden
documenten kun je ook branden, maar die kun je eventueel ook op een usb stick zetten. dat zou met foto's ook kunnen maar foto's nemen vaak meer ruimte in
klopt, maar als je pc helemaal aan gort gaat, dan ben je al je foto's/programma's/documenten kwijtquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
Dat kost me een boel tijd! Wel alles origineel gelukkig.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:13 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven de 1TB bereikt trouwens
Nortonquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
Vroeger...
was norton ghost het enige goede programma van symantec.
Tegenwoordig hebben ze die ook al kut weten te maken.
*trash*
Weer 450 mb vrij. Eens zien of ik de floppy variant nog heb
Ik bewaar mijn sd-kaarten als ze vol zijn en koop nieuwe.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:15 schreef Etcetera het volgende:
Klopt, maar als je pc helemaal aan gort gaat, dan ben je al je foto's/programma's/documenten kwijt
Precies... ik maakte nu voor het klonen van die schijf van mn ouders een uitzondering... maar dat had ik niet moeten doenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Norton
serieus, er komt NOOIT meer iets van dat schijtbedrijf op mijn pc. Wat een bagger is dat zeg
ook een tactiekquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn sd-kaarten als ze vol zijn en koop nieuwe.![]()
De documenten zijn wel sneller op cd te branden.
ik denk dat degene wiens pc onder water heeft gestaan daar anders over denktquote:En pc's gaan bij mij nooit helemaal aan gort. Ze worden alleen godsgruwelijk irritant.
Als het echt een hardwarematig probleem is dan heb je tegenwoordig een redelijke kans dat je (ookal is je garantie vervallen) er mee terug kan en dat er wat aan gedaan wordt ja.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goede tip. Er zit zo'n garantiezegel op de zijkant, maar de pc is al meer dan een jaar oud. Dus hij mag wel open.
Maar zelfs zonder garantie kan ik ermee terug? (Als ik de bon nou maar had.)
Ik denk dat als het dit weer blijft jij op campzone ook wel een paraplu mee mag nemen voor je dure spullenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:21 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat degene wiens pc onder water heeft gestaan daar anders over denkt
ik neem nooit een plu mee naar CZquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat als het dit weer blijft jij op campzone ook wel een paraplu mee mag nemen voor je dure spullen
Eens, ik ben van Ghost naar Acronis True Image overgestapt. Werkt primaquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
Vroeger...
was norton ghost het enige goede programma van symantec.
Tegenwoordig hebben ze die ook al kut weten te maken.
Baby gecremeerdquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:24 schreef Etcetera het volgende:
sheep, ik denk niet dat je met linux moet komen aanzetten hoor
oke, wie spot de fout?
[ afbeelding ]
Wat moeten ze kosten?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pssst.. kopen ? Er komen er twee beschikbaar
Hee.. shit.. daar had ik laatst nog eens een gratis key voor op laten sturen (legaal.. stond iets in de PCM ofzo).quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Eens, ik ben van Ghost naar Acronis True Image overgestapt. Werkt prima
Ubuntu is Linux. Daar waag ik me niet aan. Ik zou in paniek raken als ik niet meer terug kan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:22 schreef Supersheep het volgende:
Simpelweg Ubuntu of Knoppix downloaden,
Geen idee of dit als lastig klinkt voor je maar dat valt wel mee.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
verASSING moet verrassing zijn.
toppersquote:
Ehm... klopt het als ik denk dat de scheiding DAMES - HEREN bij de toiletten niet echt strikt was ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:32 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom op CampZone 2007. Door de bezoekers op een gegeven moment omgedoop tot 'SwampZone' en 'Campzone aan zee'
op een gegeven moment kijk je niet meer zo nauwquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm... klopt het als ik denk dat de scheiding DAMES - HEREN bij de toiletten niet echt strikt was ?
Dubieuze foto als je het zo bekijkt namelijk
Ik heb het puur over het op laten starten vanaf cd, er gebeurt dus niks op je harde schijfquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ubuntu is Linux. Daar waag ik me niet aan. Ik zou in paniek raken als ik niet meer terug kan.
Ja, lastig dus.
Als het twee vrouwen waren geweest was de foto vast wel scherp geweest.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:41 schreef Etcetera het volgende:![]()
dit was zo prachtig
het was midden in de nacht, droog (voor de verandering) en wat doe je dan?
juist. modderworstelen
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet ik voor jou de bekende Lowlands foto hier nu plaatsen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als het twee vrouwen waren geweest was de foto vast wel scherp geweest.
Ehm. huh? Heb ik wat gemist ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik voor jou de bekende Lowlands foto hier nu plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:27 schreef Supersheep het volgende:
Mensen met de foksilver layout (zoals ik) hebben niks aan de spoilertags maar goed:Ach... tja... hoe zal ik het zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er geen lowlands kaartjes voor kopen.
Tsk.. beetje het eten van de gastvrouw laten staan. Foeiquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik voel me lekker stoutpaps en mams nu op vakantie en ik heb net opgepast. Oppasmama had wel helemaal eten voor me gemaakt, ik hou alleen echt niet van witlof
Dus toen had ik honger om kwart voor twaalf
Heb een patatje gehaald en wat dvd's en zit nu in chille kelren op bed, om zo een filmpje op te zetten
Dat eten neem je natuurlijk mee naar huis zodat het lijkt of je het op hebt gegetenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsk.. beetje het eten van de gastvrouw laten staan. Foei
Ik ben echt met de beste wil van de wereld er aan begonnen, heb het nog geprobeerd wat op te leuken, maar nee... Zorgvuldig weggewerkt onder wat papieren in de prullenbakquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat eten neem je natuurlijk mee naar huis zodat het lijkt of je het op hebt gegeten
Zo kan het ook. wat niet weet wat niet deerdquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben echt met de beste wil van de wereld er aan begonnen, heb het nog geprobeerd wat op te leuken, maar nee... Zorgvuldig weggewerkt onder wat papieren in de prullenbak
Precies. En ik vind witlfod (witlfod? wtfquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo kan het ook. wat niet weet wat niet deerd
Waren die pics op geenstijl vandaag van jouw woning ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zin om te koken!
Heb wat recepten met witlof opgeslagen en ga dat eens proberen wanneer ik weer tijd en schone vaat heb.
Waarschijnlijk omdat er geen schone vaat voorhanden was om normale koffie uit te drinken of fatsoenlijk voedsel van te etenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:59 schreef wyccie het volgende:
Nee, had ik maar zo'n mooie woning,
En die hebben toch helemaal geen vieze vaat. Pizza eet je uit de doos. En de Frappucino drink je uit het kartonnen bekertje.
Ik heb 900 gig in mijn computer zitten en dat is regelmatig volquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |