Nee ik heb nog geen bewijs van kinderen gezien. Ik vind het wel erg grappig om te zienquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:30 schreef wyccie het volgende:
Is toch niet diezelfde vrouw die bij De Wereld Draait Door haar zoontje mishandelde (aldus Hugo Borst) door hem normaal eten te ontzeggen?
Nu heb je me toch 'gedwongen' de tv aan te zettenquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Whahaha Himalaya-zout. Als ze eenmaal met zo'n kuur oid bezig zijn kan je ze van alles wijs maken
. Het zou ook beter zijn omdat het uit de Himalaya komt en miljoenen jaren oud is, en het mag niet verwarmd worden.
Wat een geneuzel
Na de reclame (nu) komt er weer een onmogelijk keukenapparaat, ben benieuwdquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nu heb je me toch 'gedwongen' de tv aan te zetten
Jammer genoeg niet er zijn nog meer van dit soort debielenquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ho ze heeft een zoontje, misschien is dit wel de trut waar het eerder over ging
Met een "dehydrator", een apparaat wat de zon en de wind na zou bootsenquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:48 schreef wyccie het volgende:
Hoe heeft ze de samosa gemaakt? Dat wordt normaliter gefrituurd.
Nooit van salmonella gehoord zeker.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
Het blijft erg. In de Jou Vrouw, Mijn Vrouw werd er ook rauwe kip gegeten
-edit- dat waren Amerikanen trouwens.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Raw food lijkt me ook ideaal voor mensen die toch al niet kunnen koken
Kom op Wyccie, je kan toch wel een beetje koken? Ik heb bij jou meer het idee dat je er vaak de tijd niet voor hebtquote:
Was daar ook niet ooit een tell-sell apparaat voor?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een "dehydrator", een apparaat wat de zon en de wind na zou bootsen
http://en.wikipedia.org/wiki/Dehydrator
Heb het stukje nu gekeken en die vrouw is niet altijd even snugger. Eerst zeggen dat zodra hij iets eet zoals brood, melk of kaas dat hij daar hartstikke ziek van wordt en dat daarom raw food zo goed is. Later in het filmpje zegt ze zelf dat dat joch een glutenallergie heeft en ook allergisch is voor kaas...quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet er zijn nog meer van dit soort debielen![]()
Meestal gewoon geen zin, vooral niet in de afwas.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kom op Wyccie, je kan toch wel een beetje koken? Ik heb bij jou meer het idee dat je er vaak de tijd niet voor hebt.
Wij hebben zo'n sla droog molen centrifugedingens zou dat ook werkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was daar ook niet ooit een tell-sell apparaat voor?
Ik heb een hoop Tel Sell gekeken, maar dat apparaat kan ik me niet herinneren... wel pareltjes zoals de George Foremann-grill, Rocket Chef, Magic Bullet, Roastisserie (oid), Express 101, een pan waar je nog een pan aan vast kon klikken (was handig voor het omdraaien van omeletten), Nikkei Knives, Ken Hom Wok-set, Titanium-II messenset en de V-slicerquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was daar ook niet ooit een tell-sell apparaat voor?
Nope.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n sla droog molen centrifugedingens zou dat ook werken
Dat viel me ook al op. Vind het wel sneu voor dat jongetje, die vind het gewoon niet leuk, maar wil zijn moeder niet teleurstellen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb het stukje nu gekeken en die vrouw is niet altijd even snugger. Eerst zeggen dat zodra hij iets eet zoals brood, melk of kaas dat hij daar hartstikke ziek van wordt en dat daarom raw food zo goed is. Later in het filmpje zegt ze zelf dat dat joch een glutenallergie heeft en ook allergisch is voor kaas...
Als je goed een recept op kan volgen ben je al een heel eind. Soms gaat het juist mis als je creatief gaat doen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Meestal gewoon geen zin, vooral niet in de afwas.
Ik moet het echt met een recept doen. Iets 'from scratch' maken kan ik niet, ik zou niet weten hoe dat moet.
Natuurlijk maak ik wel eens zelf een pastasausje door wat gepelde tomaten met wat kruiden te mengen, maar dat was ook vooral leren van fouten. (Less is more)
Voor etentjes zoek ik een recept uit en houd me daar aan vast. En dat gaat dan vaak wel goed.
Je vergeet quick-and-brightquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een hoop Tel Sell gekeken, maar dat apparaat kan ik me niet herinneren... wel pareltjes zoals de George Foremann-grill, Rocket Chef, Magic Bullet, Roastisserie (oid), Express 101, een pan waar je nog een pan aan vast kon klikken (was handig voor het omdraaien van omeletten), Nikkei Knives, Ken Hom Wok-set, Titanium-II messenset en de V-slicer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |