ik wou dat ik überhaupt een wijf had gebeft vandaag, zelfs als er slierkjes en bontjes meekwamen...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:33 schreef Q_Orianka het volgende:
Smoesjes. Je hebt gewoon een pms wijf gebeft
en stukjes vlees?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik wou dat ik überhaupt een wijf had gebeft vandaag, zelfs als er slierkjes en bontjes meekwamen...
dude echt, wtf kom je in m'n topics ... ga ergens anders de homosexuele stalker spelen ofzo!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:33 schreef Robsterr het volgende:
Jij maakt wel ontzettend veel mee op een dag. Ze zouden een reality show over jou moeten maken.
Sterf.
ja, anders heb ik voor niets de bontjes doodgeknuppeld.quote:
en dat van een n@@b die 'droeftoeter' denkt uitgevonden te hebben en 'mensen die...' topics aanmaakt, hoe origineel...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:37 schreef Robsterr het volgende:
Donder gewoon op met je pulp topics. Lever eens kwaliteit ofzo.
hé ja, goed idee, ik heb nog wel een fles 'chablis' staan van dit weekend.quote:
achja, gister zat ik zo in de trein,quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:48 schreef SONiCB00M het volgende:
Zou je dat nou wel doen als je ook nog van die pillen op hebt?
je weet niet wat je vraagt, maar goed:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je weet niet wat je vraagt, maar goed:Je hebt gaatjes in je kies!..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar moet je wat aan laten doen!..
SNEL!!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
nee, die stukjes zijn er al van lang voor ik voor het laatst naar de tandarts was geweest, en die had niks over gaatjes gezegd, dus tot september, de volgende afspraak, is er niks mis...quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:15 schreef Tism het volgende:
[..]
Je hebt gaatjes in je kies!..![]()
Daar moet je wat aan laten doen!..
SNEL!!..![]()
het is al lang gestopt met bloeden, maar voor die foto had ik het weer even open geduwt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:15 schreef dgbw het volgende:
Als het binnen 2 /4 uur niet stopt met bloeden, spoed tandarts inlichten.
ziet er niet goed uitquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:18 schreef immortalsean het volgende:
[..]
het is al lang gestopt met bloeden, maar voor die foto had ik het weer even open geduwt.
vorige keer dat ik daar een ontsteking had (rond zelfde verstandskies), bleef het een week opgezwollen.
Dat heb ik ook altijd.. Hij doet er nooit wat aan bij mij.. Maar ontopic.. Ziet er echt niet fijn uit.. Bestaat er niet iets waarmee je kan spoelen ofzo? Tegen die ontsteking?quote:nee, die stukjes zijn er al van lang voor ik voor het laatst naar de tandarts was geweest, en die had niks over gaatjes gezegd, dus tot september, de volgende afspraak, is er niks mis...
jah, dat heet wodka, maar heb ik nu even niet in huis...quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:11 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd.. Hij doet er nooit wat aan bij mij.. Maar ontopic.. Ziet er echt niet fijn uit.. Bestaat er niet iets waarmee je kan spoelen ofzo? Tegen die ontsteking?
net zoals jij het verdiend dat je vriendje toch wel erg veel interesse heeft andere meisjes.quote:
HAHA, je komt in aspenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:16 schreef immortalsean het volgende:
[..]
net zoals jij het verdiend dat je vriendje toch wel erg veel interesse heeft andere meisjes.
ik kwam erik een paar weken geleden nog tegen in de aspen, je bent blind lotje!
He, maar 2 keer 1/4 is toch 1/16?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:15 schreef dgbw het volgende:
Als het binnen 2 /4 uur niet stopt met bloeden, spoed tandarts inlichten.
idd, waar blijft die relnicht?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:18 schreef Karrs het volgende:
Kan Robsterr niet nog wat posten in dit topic?
[ afbeelding ]
Je leeft nog!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:44 schreef 2609 het volgende:
stel je niet aan man kijk hoeveel bloed mensen hadden in twee de wereldoorlog en in vietnam en dan ga jij je zo aanstellen wtf man ben je een wijf ofzo
mensen uit de tweede wereld oorlog zijn nu dan ook zo'n beetje allemaal dood.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:44 schreef 2609 het volgende:
stel je niet aan man kijk hoeveel bloed mensen hadden in twee de wereldoorlog en in vietnam en dan ga jij je zo aanstellen wtf man ben je een wijf ofzo
ja man kloptquote:
hoi,quote:
moet je geen FB topic openenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:39 schreef 2609 het volgende:
je kan het nog wel 100 keer zeggen maar het word er niet grappiger op hoor alsof iemand het gelooft kijk je fotoboek man
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:44 schreef 2609 het volgende:
wat is dat
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:23 schreef 2609 het volgende:
Dat is een erg vervelend mannetje, die zit elke keer te verkondigen dat ie Paris Hilton () heeft geneukt, en het begint mij nu aardig de spuigaten uit te lopen. Dus ik vroeg mij af of jullie daar eens tegen kunnen optreden middels een PM of een e-mail met de vraag of hij daar eens mee op wilt houden.
Alvast bedankt,
2609
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |