ik wou dat ik überhaupt een wijf had gebeft vandaag, zelfs als er slierkjes en bontjes meekwamen...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:33 schreef Q_Orianka het volgende:
Smoesjes. Je hebt gewoon een pms wijf gebeft
en stukjes vlees?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik wou dat ik überhaupt een wijf had gebeft vandaag, zelfs als er slierkjes en bontjes meekwamen...
dude echt, wtf kom je in m'n topics ... ga ergens anders de homosexuele stalker spelen ofzo!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:33 schreef Robsterr het volgende:
Jij maakt wel ontzettend veel mee op een dag. Ze zouden een reality show over jou moeten maken.
Sterf.
ja, anders heb ik voor niets de bontjes doodgeknuppeld.quote:
en dat van een n@@b die 'droeftoeter' denkt uitgevonden te hebben en 'mensen die...' topics aanmaakt, hoe origineel...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:37 schreef Robsterr het volgende:
Donder gewoon op met je pulp topics. Lever eens kwaliteit ofzo.
hé ja, goed idee, ik heb nog wel een fles 'chablis' staan van dit weekend.quote:
achja, gister zat ik zo in de trein,quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:48 schreef SONiCB00M het volgende:
Zou je dat nou wel doen als je ook nog van die pillen op hebt?
je weet niet wat je vraagt, maar goed:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |