ahaha @ milf...quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:08 schreef remlof het volgende:
Roddels lezen is ook ongeveer het enige dat je gedaan hebt in die twee fantastische dagen he?
Zoveel roddels waren er niet, die waren vast in het achterdeschermengedeeltevanhetforumquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:08 schreef remlof het volgende:
Roddels lezen is ook ongeveer het enige dat je gedaan hebt in die twee fantastische dagen he?
Te makkelijk, remlof.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:08 schreef remlof het volgende:
Speciaal voor jou hadden we die verplaatstquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zoveel roddels waren er niet, die waren vast in het achterdeschermengedeeltevanhetforum
Gelukkig net op tijd ookquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Speciaal voor jou hadden we die verplaatst
quote:
Ja, ga eens weg.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
Noobs in dit topic..
Die roddel over die dooie kat was anders prachtig..quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:33 schreef cerror het volgende:
Er zijn geen roddels meer. Geloof ik.
En zo ja, dan zijn ze niet noemenswaardig.
Voor welke functie?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:44 schreef static het volgende:
Welke idioot met een kronkel in zijn kop ter grootte van de Titanic je ooit heeft aangenomen is me nog steeds een raadsel.
Iets met sport ofzo, weet ik veel, zoveel indruk heeft dat sujet nou ook weer niet gemaakt.quote:
Nulletje erbijquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
Nikky heeft trouwens een coole user id... 1600
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |