zie hierquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:35 schreef Dickbride het volgende:
Open er een topic over.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:38 schreef Kreator het volgende:
ik haat die kenkerusers die halve topictitels maken om zo meer publiek te trekken. Ze vallen altijd tegen.
Dat dusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:38 schreef Kreator het volgende:
ik haat die kenkerusers die halve topictitels maken om zo meer publiek te trekken. Ze vallen altijd tegen.
Mag ik een klinker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:07 schreef Billy_Talent het volgende:
Stoere mensen nemen geen blad voor de mond en schelden en vloeken gewoon lekker schaamteloos...Het is niet alsof we opeens niet weten wat hij bedoelt of dat het "minder erg" zou zijn, als ie een sterretje plaatst. Natuurlijk moet je proberen netjes en beleefd te blijven, maar het is hier geen Amerika gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(als het uitermate kwetsend of beledigend is, mag er in sommige gevallen natuurlijk wel gecensureerd worden)
** *a* e* *ie* *ee o**aa*quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:01 schreef Cypress_Hill het volgende:
Mag ik een klinker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |