Valt e niet te onderhandelen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:49 schreef master_X het volgende:
hmm nee dan houdt het op voor mij succes nog met de verkoop.
Hmm denk het niet komt omdat ik niet meer dan 25 euro voor een zonnenbril wil uitgeven. Aangezien ik ze toch in zeer korte tijd altijd sloopquote:
Je hebt ff PMquote:Op maandag 28 juli 2008 09:40 schreef master_X het volgende:
[..]
Hmm denk het niet komt omdat ik niet meer dan 25 euro voor een zonnenbril wil uitgeven. Aangezien ik ze toch in zeer korte tijd altijd sloop
De glazen zijn zwart. Als het bruin is is het iig heel donkerbruinquote:Op maandag 28 juli 2008 17:12 schreef retuow82 het volgende:
Wat voor kleur glazen zitten er eigenlijk in? Ik kan het zo vanuit de foto's niet zien.
Mocht je in de buurt wonen, dan mag je komen kijken, hoor. Heb 's avonds gekeken, bij een lampje binnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:29 schreef retuow82 het volgende:
hmm dan haak ik af, ik wil bruine Polaroid glazen.
Zojuist gekeken: Het zijn toch bruine glazen!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:00 schreef retuow82 het volgende:
dan kijk er eens doorheen overdag, de zon schijnt nu toch en dan weet je het gelijk.
Stuur me ff een mail: [barry] at [barrystok] punt nlquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:35 schreef retuow82 het volgende:
Dan wil ik wel eens wat grotere (en lichtere) foto's zien als het kan.
Heb op site gekeken, advertentie is ook donker. Heb geen verstand van zonnebrillen, dus weet niet of het Polaroid is. Bedoel je niet polariserend?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:37 schreef retuow82 het volgende:
Reactie ontvangen, foto's zijn best donker eigenlijk, is er geen foto te maken (of de advertentie van Gant) waarin ik meer te zien krijg?
Je bent er overigens ook zeker van dat het Polaroid is?
Sticker op de bril zegt dat ie polariserend is. Lijkt mij dat Gant er niet over liegt :-)quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:17 schreef retuow82 het volgende:
Dat bedoel ik, polariserend glas (polaroid is daar de fabrikant van). je kunt het testen door naar je telefoonscherm of een rekenmachine te kijken en dan te draaien, het beeldscherm wordt dan op een gegeven moment zwart/donker van kleur. Ideale brillen voor in de auto.
Ik heb je even gemaildquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:41 schreef retuow82 het volgende:
Ik zit nog te twijfelen.... Van welke prijs moet ik overigens uitgaan?
En vandaag gaat ie op de post!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:26 schreef retuow82 het volgende:
Je hebt een antwoord met een accoord erin
Goed planquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:30 schreef retuow82 het volgende:
Mijn geld heb ik niet via de post gedaan, ik heb het maar op internetbankieren gehouden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |