... because? Ik heb het niet over downloaden of rippen van games hoor. Ik ga homebrew draaien.quote:
Je topic is niet interessant genoeg. Er is geen bash materiaal en je PSP doet het jammer genoeg ook weer. De rest van de post snapt niemand en er is dus eigenlijk geen klacht.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:48 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
... because? Ik heb het niet over downloaden of rippen van games hoor. Ik ga homebrew draaien.
Ik moet nog naar 4.01 en dan nog twee updates daarvan. Ik heb nog alle kansen om het up te fucken. Maar dat is voor morgen.quote:
Mja inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:48 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik lachte je uit todat ik las dat die het weer deed.
Nee je moet een Pandora's Battery maken van je batterij maar dat betekent wel in de meeste gevallen dat je een nieuwe batterij aan het kopen komt. Die PB zorgt ervoor dat de PSP opstart vanaf de geheugenstick ipv het systeemgeheugen. Of zoiets.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:54 schreef error32 het volgende:
Kun je dat ding niet gewoon via een JTAG poort flashen als die bricked is? Bij de gp2x kun je dan gewoon weer andere firmware er op zetten (duurt wel lang maar beter dan een onbruikbaar ding).
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:57 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
zal ff aan mijn vrouw vragen of ze het daarmee eens is mkay?
En wat zei ze? "Ja" zeker? Jij blij natuurlijk, zegt ze weer eens een keer wat anders dan "Nee".quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:57 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Kut, nu snap ik hem pas...Nou, eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ga eens op tweakers spelenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:54 schreef error32 het volgende:
Kun je dat ding niet gewoon via een JTAG poort flashen als die bricked is? Bij de gp2x kun je dan gewoon weer andere firmware er op zetten (duurt wel lang maar beter dan een onbruikbaar ding).
Vraag haar dan meteen of de ATI Radeon HD 4870 X2 beter is dan de Nvidia GeForce 9600 GTquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:57 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Foto's?quote:
een getrouwde man die een PSP heeft en bijna gaat huilen als er iets mis gaat met dat dingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:57 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Oh jee, is dát wat daar staat??? Maar goed dan dat ik dat ook deed nietwaar? Wel jammer dat er daarna niets gebeurde...quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:34 schreef 8D het volgende:
Whehe, Dit is gewoon kwestie van de tekst lezen waarin staat dat je op O moet drukken.
Verkapt mijn-iq-daalt-naar-70-als-er-iets-fout-gaat-topic.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:34 schreef 8D het volgende:
Whehe, Dit is gewoon kwestie van de tekst lezen waarin staat dat je op O moet drukken.
Verkapt mijn-iq-daalt-naar-70-als-er-iets-fout-gaat-topic.
Boah gek ik wist niet dat je die dingen ook kopen kon. Ik ga er wel een bestellen ja. Goed idee!quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:22 schreef Ericr het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12472
Pandora battery voor 6,50 euro of zo (incl verzendkosten). Werkt prima en dan kan je tenminste unbricken.
Alleen heb je nog wel een magic-memorystick nodig om hem te gebruiken waar de Custom IPL van word geladen en gebootquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:31 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Boah gek ik wist niet dat je die dingen ook kopen kon. Ik ga er wel een bestellen ja. Goed idee!
Even PSP-grader downloaden + een Sony Ebootfile en die Magic Memory Stick is zo gemaakt. Gisteren nog even gedaan, PSP-grader gaat overigens maar tot 3.90 M33-3.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:45 schreef WillemOtto het volgende:
[..]
Alleen heb je nog wel een magic-memorystick nodig om hem te gebruiken waar de Custom IPL van word geladen en geboot![]()
Verkapt ik-ben-een-psp-dev-post![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:48 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
... because? Ik heb het niet over downloaden of rippen van games hoor. Ik ga homebrew draaien.
Dan zegt ze ja, want er staat HD X2 he.. En auto's hebben GT. Pc dingen nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:08 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Vraag haar dan meteen of de ATI Radeon HD 4870 X2 beter is dan de Nvidia GeForce 9600 GT![]()
[ afbeelding ]
TS is een kneus. Sloopt z'n PSP maar dan toch weer niet en nu wil hij niet gekochte games gaan spelen maar dan toch weer niet. Zo duidelijk?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:36 schreef Bramg het volgende:
Ik snap er werkelijk waar geen ene kont van, waar jullie het hier allemaal over hebben. Kan dit ook in normaal nederlands?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |