Yes...ik gebruik dus geen producten met chemisch-synthetische ingredienten. Als je eens wist wat er in Zwitsal zit...poor babies...quote:
Je huid is het grootste orgaan en alles wat je erop smeert, wordt geabsorbeerd en beïnvloedt de andere organen. Sinds n paar jaar heb ik last van mijn huid en door verdieping kwam ik steeds meer achter wat we met onszelf aandoen. Geloof niet alles wat ze zeggen (you're worth it...jazeker...door het niet te gebruiken!!!!)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:54 schreef johno het volgende:
[..]
Want? Ze hoeven het toch niet op te eten?
Alles is een chemical meis. Of stop jij ook met het gebruiken van zout als ze het voortaan natriumchloride noemen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:35 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Yes...ik gebruik dus geen producten met chemisch-synthetische ingredienten. Als je eens wist wat er in Zwitsal zit...poor babies...
Klopt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:01 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Je huid is het grootste orgaan en alles wat je erop smeert, wordt geabsorbeerd en beïnvloedt de andere organen. Sinds n paar jaar heb ik last van mijn huid en door verdieping kwam ik steeds meer achter wat we met onszelf aandoen. Geloof niet alles wat ze zeggen (you're worth it...jazeker...door het niet te gebruiken!!!!)
Degenen die dit het hardst roepen zijn degenen die eraan verdienen.
Met mijn voeding zit het wel goed, nu nog het juist haarwasproduct... Ghassoul werkt nog het beste voor me, maar het blijft geklieder met modder.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:17 schreef SHE het volgende:
Oh en wellicht ten overvloede, maar al die natuurcrap is natuurlijk flauwekul.
Beauty comes from within. Probeer eerst maar eens gifvrij te eten; moet je eens kijken wat dat voor je haar, hoofdhuid en nagels doet
Dat spul is alles behalve mild. Ze hebben alleen iets aan de pH gedaan waardoor het niet in de ogen pikt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:32 schreef schatje het volgende:
Babyshampoo al geprobeerd?
Jij eet biologisch?. Drinkt tarwegrassappen e.d.?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:17 schreef SHE het volgende:
Oh en wellicht ten overvloede, maar al die natuurcrap is natuurlijk flauwekul.
Beauty comes from within. Probeer eerst maar eens gifvrij te eten; moet je eens kijken wat dat voor je haar, hoofdhuid en nagels doet
Don't go there. Please.quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:47 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Jij eet biologisch?. Drinkt tarwegrassappen e.d.?Ik ben erg benieuwd.
Oh, dat is interessant! Als ik straks helemaal vrij ben en vakantie heb ga ik dat wellicht proberenquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:10 schreef Vandaag... het volgende:
of helemaal geen shampoo gebruiken. Na een paar weken vettigheid, stank en jeuk schijnt alles goed te komen. Ik durf het zelf niet aan maar als je echt huidproblemen hebt is het misschien een leuk experiment (niet voor de mensen om je heen denk ik)
http://web.mac.com/jfmori(...)oo%20Experiment.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |