abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:59:49 #176
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_60686905
Nog 24 uur tot vertrek van de biertrein
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_60686916
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:59 schreef -skippybal- het volgende:
Nog 24 uur tot vertrek van de biertrein
Ik nog 23 uur
Boehoe
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:19:51 #178
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60689741
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Lethe het volgende:
Mocht je nou zelf alcohol meenemen het campingterrein op?
Nee officieel niet. Als het terrein op komt met je grote backpack/tas heb je een kans dat ze er in willen kijken, maar als je met je dagrugzakje binnen komt heb je daar veel minder kans op. En als ze er wel in willen kijken gewoon zorgen dat er wat natte zwemspullen op liggen, daar gaan ze echt niet onder kijken. Eerst even je tent opzetten en dan naar de supermarkt om drank te kopen.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_60692475
Het begint nu toch wel te kriebelen Spullen net gepakt en morgenochtend richting Eindhoven airport!
  zondag 10 augustus 2008 @ 00:58:45 #180
154705 Nozomi
Relatie = melk, single = wijn
pi_60696055
Leuk om iedereen langzamerhand al zien 'op te warmen' voor Sziget... Maandagmiddag pak ik met wat vrienden de trein vanuit Amsterdam, iets over vijven... meer mensen op deze trein!!?? Ik ben er helemaal klaar voor, kan niet wachten! Optreden van de The Kooks (met het nummer "In love") wordt misschien wel mijn hoogtepunt, stel ik bij deze!
  zondag 10 augustus 2008 @ 08:52:25 #181
105263 Litso
Interlectueel.
pi_60699635
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:00 schreef PersonalJesus het volgende:

[..]

Ik nog 23 uur
Nog 1.5 uur
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_60700174
Net een smsje gehad van vrienden die er al zijn! Wij gaan over een half uurtje naar het vliegveld Oehh
Iedereeen veel plezier in ieder geval!
pi_60700219
Ik merk dat hier veel mensen zijn waarmee ik vanavond de trein ga delen. Wagon 271 hiero
pi_60708350
Wil iemand 't blokschema ff opnieuw uploaden?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 16:24:23 #185
25682 2cv
Niet subtiel
pi_60708664
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:26 schreef Litso het volgende:
Een van onze twee auto's is kapotgegaan gisteren
De helft van ons moet nu liften

Iemand nog plek voor 1 tot 3 personen? Uiteraard tegen benzinevergoeding etcetera

Die BX ? Of haal ik nu wat dingen doorelkaar ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Snakey op 14-08-2009 11:59:57 ]
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_60710928
Over 23 uur zit ik in de trein met Nimarad!
pi_60711118
Jeuj! Morgen nog wat laatste spulletjes pakken en dan ben ik er klaar voor. Moet alleen nog even tegen mijn broertje zeggen dat hij ons morgen naar Leiden Centraal moet brengen.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_60902346
Geen posts meer in dit topic , nog een meet geweest? Post dit vanuit de internettent .

Geweldig festival met flogging molly, ferry corsten, etc etc als hoogtepunt . Vanavond laatste avond .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_60906628
Nog een post vanuit de internet tent op Sziget! Alles lekker stoffig, besmukt en bezoedeldt, maar het was weer de moeite waard!!! Vanavond nog even een avondje lekker doortrekken in het Zen Cafe en daarna wat rond rijden en om en nabij donderdag ofzo weer thuis.
Wie gaat slapen om te vergeten wordt de volgende ochtend wreed verstoord wakker......
pi_60921952
zoooo
wat was het gaaf!!!!
(en warm ik had m'n ma gebeld dat ik weer veilig thuis was - geen ongelukken op de snelweg enzo - en ze vertelde dat het op één dag 39 graden was in Budapest volgens het nieuws...dat kan best kloppen idd)

ben vannacht terug gekomen met de auto..helaas de laatste dag moeten missen, maar moest vandaag weer thuis zijn en ik weet het nu al: volgend jaar dus gewoon weer!!!

gek om weer thuis te zijn, regen, koud, helemaal alleen, (maar ook helemaal schoon hahaha) ben wel om af te kicken toffe muziek aan het luisteren
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_60924690
Sziget was zeker weer gaaf ( en bij tijd ook erg warm inderdaad).
Stop rockin' the boat.
pi_60935589
vandaag weer geland in ehv, heb me zeker goed vermaakt daar.
ben wel blij dat k weer lekker in een normaal bed lig vnv
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:41:26 #193
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60947763
Terug. Het was geweldig! Heeeeerrrrrrrrrrlijk weer, leuke sfeer, mooi terrein en erg schoon! ( Lowlands gewend. )
Muzikaal was het wel aardig, vooral MGMT was - zoals verwacht - super. Nadeel vond ik wel de ontiegelijke hoeveelheid Nederlanders...
pi_60954137
De hoeveelheid Nederlanders vond ik niet heel erg, toch nog genoeg buitenlanders ontmoet & lol mee gehad.

De hele fok-meet vergeten trouwens.. foutje.

Man, wat ben ik brak. Maar wel echt genoten En lekker bruin geworden
You gotta learn to live
and live and learn
pi_60954734
Wat was het geweldig zeg! Het was nog veel beter dan ik verwacht had. Sziget is duizenden keer leuker dan Lowlands, het voelde gewoon alsof ik in de hemel was! Nu ben ik brak, vies en moet ik wennen aan het koude vieze Nederlandse weer.
pi_60958616
Het was zeer zeker cool! ik heb nu al zin in volgend jaar!
gewelige sfeer, toffe mensen, relaxe muziek, heerlijk weer, cheap bier, lekkere hotdogs en pizzapunten.
Enige nadeel was dat ik een keer op mn gezicht was gegaan en een tijdje als indiaan heb rondgelopen, en het meisje dat op mijn rug zat met haar been in het gips kwam te zitten.

wel echt een geweldige ervaring, sziget....
Azwethinkweiz
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:35:48 #197
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60962951
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:31 schreef Jeweet het volgende:
Sziget is duizenden keer leuker dan Lowlands, het voelde gewoon alsof ik in de hemel was
Zowzow! Die vind ik wel erg bout! Ik kan eerlijk gezegd niet kiezen tussen beide. Sziget is meer een week non-stop feest, mooie vrouwen en enorm veel slecht bier; kortom een geweldige vakantie. Maar LL is muzikaal wel vele malen beter, als ik nu zie wat ik afgelopen weekend op LL gemist heb, baal ik wel dat ik niet óók naar Biddinghuizen ben geweest...
Neemt natuurlijk niet weg dat ik één van de gaafste weken van m'n leven heb gehad.
Sziget + de artiesten van Lowlands zou écht de hemel zijn.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:38:28 #198
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_60966805
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:35 schreef pfaf het volgende:

[..]

Zowzow! Die vind ik wel erg bout! Ik kan eerlijk gezegd niet kiezen tussen beide. Sziget is meer een week non-stop feest, mooie vrouwen en enorm veel slecht bier; kortom een geweldige vakantie. Maar LL is muzikaal wel vele malen beter, als ik nu zie wat ik afgelopen weekend op LL gemist heb, baal ik wel dat ik niet óók naar Biddinghuizen ben geweest...
Neemt natuurlijk niet weg dat ik één van de gaafste weken van m'n leven heb gehad.
Sziget + de artiesten van Lowlands zou écht de hemel zijn.
bij sommige artiesten had ik idd zoiets van damn... die hadden ook wel op sziget mogen staan. Maar toch een echt zwaar vette week gehad. Volgend jaar weer (alleen dan niet met de bus) alhoewel bus 2 wel echt chill was qua mensen.
pi_60976848
Ik heb me prima vermaakt op Sziget!

Ik vond alleen de punkbands tegenvallen, op de Sex Pistols en Floggin Molly na.

Hoogtepunt: een (dronken) Nederlandse gozer die een (dronken) Nederlands meisje had versierd, er mee ging zoenen, en dansen, en vol over haar heen kotste.
pi_60977277
Net wakker geworden na 16 uur slaap ofzo Het was uiteraard geweldig ondanks de mindere optredens.....
ik vond het wel echt vreemd dat we 5 minute vantevoren bij de killers aankwamen (nog heel ff voicst gekeke) en toch nog op de 10de rij ofzo terecht kwamen zonder ook maar iets te dringen.....
Verder Justice voor de eerste keer gezien en dat was echt geweldig

Andere hoogtepunten:
- Watch my Dying (die naam , die fans , dat haar )
- Bier
- 6man tafelvoetbaltafels
- bbq-en (aangestoken met deodorant steekvlammen)
- De Hongaarse Giel Beelen

Dieptepunten:
- Fransen (behalve justice)
- Sex Pistols
Slevin: Who are you?
The Boss: I'm The Boss.
Slevin: I thought he was The Boss.
The Boss: Why? Do we look alike?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: