Ik nog 23 uurquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:59 schreef -skippybal- het volgende:
Nog 24 uur tot vertrek van de biertrein
Nee officieel niet. Als het terrein op komt met je grote backpack/tas heb je een kans dat ze er in willen kijken, maar als je met je dagrugzakje binnen komt heb je daar veel minder kans op. En als ze er wel in willen kijken gewoon zorgen dat er wat natte zwemspullen op liggen, daar gaan ze echt niet onder kijken. Eerst even je tent opzetten en dan naar de supermarkt om drank te kopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Lethe het volgende:
Mocht je nou zelf alcohol meenemen het campingterrein op?
Die BX ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:26 schreef Litso het volgende:
Een van onze twee auto's is kapotgegaan gisteren
De helft van ons moet nu liften
Iemand nog plek voor 1 tot 3 personen? Uiteraard tegen benzinevergoeding etcetera
Zowzow! Die vind ik wel erg bout! Ik kan eerlijk gezegd niet kiezen tussen beide. Sziget is meer een week non-stop feest, mooie vrouwen en enorm veel slecht bier; kortom een geweldige vakantie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:31 schreef Jeweet het volgende:
Sziget is duizenden keer leuker dan Lowlands, het voelde gewoon alsof ik in de hemel was
bij sommige artiesten had ik idd zoiets van damn... die hadden ook wel op sziget mogen staan. Maar toch een echt zwaar vette week gehad. Volgend jaar weer (alleen dan niet met de bus) alhoewel bus 2 wel echt chill was qua mensen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zowzow! Die vind ik wel erg bout! Ik kan eerlijk gezegd niet kiezen tussen beide. Sziget is meer een week non-stop feest, mooie vrouwen en enorm veel slecht bier; kortom een geweldige vakantie.Maar LL is muzikaal wel vele malen beter, als ik nu zie wat ik afgelopen weekend op LL gemist heb, baal ik wel dat ik niet óók naar Biddinghuizen ben geweest...
Neemt natuurlijk niet weg dat ik één van de gaafste weken van m'n leven heb gehad.![]()
Sziget + de artiesten van Lowlands zou écht de hemel zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |