Ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:00 schreef JackHerrer het volgende:
Weet iemand of het makkelijk is om aan verdovende middelen te komen op Sziget, of kan ik beter mijn eigen wiet mee smokkelen?
Als het mij is gelukt met een slecht onderhouden opel kadett uit 1971 dan moet dat voor jou helemaal goed te doen zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:34 schreef Eirick het volgende:
Doen we toch.
Niet op Sziget zelf, maar in Budapest moet het wel lukken, Ik heb een keer eentje gekocht bij het Gellert badhuis. Zal wel op meer toeristische plekken te krijgen zijn denk ik.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je er een Nederlandse krant kopen?
je paspoort en tandenborstelquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:38 schreef CasB het volgende:
Zijn er nog dingen die handig zijn om mee te nemen? Behalve kleding, geld, tent, slaapzak, slaapmatje, genoeg kleding.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef maok het volgende:
Er is zo'n punt waar je je telefoon kunt inleveren en gratis kunt laten opladen.
Ik zag op de plattegrond inderdaad een "Nokia terminal", maar als je op LL je telefoon op wil laten laden sta je het halve festival in een rij en dat is het me ook niet waard, vandaar dat ik wel benieuwd was hoe het op Sziget is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef maok het volgende:
Er is zo'n punt waar je je telefoon kunt inleveren en gratis kunt laten opladen.
Ik vind het vooral handig op de vele momenten dat ik íedereen weer eens kwijt ben en geen mooie vrouwen kan vinden om me door te laten troosten. Dan is een smsje met de mededeling "Help! Waar zijn jullie" meer dan eens een uitkomst.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:25 schreef Bellah het volgende:
Jeej nokiaZoiets vroeg ik me ook al af. Mijn ouders gaan 's ochtends, 's middags en 's avonds uitgebreide updates verlangen natuurlijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |