Ja, meestal is om 2300 een locale DJ, dan om 0030/0100 de liveact, en daarna de 'grote' DJ.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:37 schreef remcoUT het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de begintijden in de party arena? Is het mogelijk om bijvoorbeeld het einde van The Killers nog te zien en daarna Justice?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:00 schreef JackHerrer het volgende:
Weet iemand of het makkelijk is om aan verdovende middelen te komen op Sziget, of kan ik beter mijn eigen wiet mee smokkelen?
Ah, dat zijn de betere tips iddquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:42 schreef -skippybal- het volgende:
en dan delen ze dus géén poncho's uit. Sterker nog, het is gewoon niet te krijgen op het eiland
Ik heb ook zo'n barrel. Echt, ga er NIET mee naar Sziget !quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef Eirick het volgende:
Wij zijn er klaar voor. De 8e/9e vertrekken we.
Mocht iemand dit barrel tegenkomen, in Praag, Krakow of Budapest, kom een glaasje vodka pakken.
[ afbeelding ]
Des te spannendere wordt de vakantie.....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:34 schreef Eirick het volgende:
Doen we toch.
Ga je niet eens met een Lada?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef Eirick het volgende:
Wij zijn er klaar voor. De 8e/9e vertrekken we.
Mocht iemand dit barrel tegenkomen, in Praag, Krakow of Budapest, kom een glaasje vodka pakken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:37 schreef 2cv het volgende:
Ik hoop dat je dan minimaal een internationale reis- en kredietbrief bij je hebt + een lading onderdelen + een lading gereedschap + een automonteur en dat je het hele ding vantevoren van voor tot achter, van boven tot beneden helemaal totaal doorlicht en waar nodig repareert/onderhoudt. Dan maak je misschien een kans op Sziget aan te komen ...
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:00 schreef Eirick het volgende:
Distributieriem/multiriem/v-snaar/spanrollen/veerbollen zijn vervangen.
ANWB europaservice + CZ internationaal.
Verder heb ik er wel vertrouwen in, ben in veel gaardere barrels naar oost-europa getrokken.
[..]
Mooooi, zie ik je dan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |