Adam Green & Jose Gonzales waren idd geweldig alhoewel ik bij Jose omringd was door idioten die andere dingen aan het doen waren, ga dan niet naar een rustig concert en laat de liefhebbers genieten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:43 schreef Bellah het volgende:
Heeft iemand Adam Green nog mee gekregen, en Maceo Parker? Of José Gonzales? En verder de standaard dingetjes... Eindelijk the Kooks gezien, en Jamiroquai was ook heul tof
Daar was ik ook ja, ging echt losquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:58 schreef leipelullo het volgende:
Kay-Mani Marley was echt te vet.
Dat gerucht is er elk jaar, daar moet je je niets van aan trekken.quote:
quote:In het ‘landenklassement verkochte kaartjes’ staan we zelfs bovenaan (met in de voorverkoop meer dan zes en een half duizend verkochte tickets, dan hebben we het nog niet eens over landgenoten die op de bonnefooi in Boedapest zijn gearriveerd).
Ja klopt.. heb ik jou gezien/gesproken dan? [je foto's zijn wazig]quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:44 schreef CasB het volgende:
[..]
Jij zat toch in de Szigettrein van maandag (terugreis)?
O, was jij die oude indiaan die de hele tijd bij de douches stond en ontucht pleegde?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:39 schreef El.Wulfo het volgende:
Enige nadeel was dat ik [..]een tijdje als indiaan heb rondgelopen,
Vast niet, ik heb je wel rond//in de trein zien rondlopen geloof ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:57 schreef Lethe het volgende:
[..]
Ja klopt.. heb ik jou gezien/gesproken dan? [je foto's zijn wazig]
Terugreis was ik wel brak trouwens... Ik vond de trein verder wel echt ideaal...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
O, was jij die oude indiaan die de hele tijd bij de douches stond en ontucht pleegde?
Maar das ook een 150 kmquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 3u in de trein gezeten van Boedapest naar 't Balatonmeer, die dingen halen nog geen 50km p/u lijkt 't wel.
143km idd, we hebben er op de terugreis 3,5u over gedaanquote:
Maand terug een 5 uur over het stukje van Zamardi - Keszthely gedaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
143km idd, we hebben er op de terugreis 3,5u over gedaan.
Hahha, en dan moet je nog maar afwachten hoe die eerste klas eruit zietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hadden we eersteklas kaartjes gekocht (scheelde bijna niks), was er geen eerste klas coupe in de trein, pwnd.
Lol ik heb ook in de trein van en naar het Balaton meer gezeten. Naar Balatonfured (als ik het goed schrijf). Ook echt dat station waar je in moet stappen in Boedapest. Lelijkste station ever! En stinken! KWamen ook meteen roemenen naar me toe die me hun gsm wilden aansmeren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hadden we eersteklas kaartjes gekocht (scheelde bijna niks), was er geen eerste klas coupe in de trein, pwnd.
Dat geluid stond hardquote:[b]Op vrijdag 29 augustus 2008 21:52
+lee "scratch" perry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |