Ja, idd!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:24 schreef Shadowlyse het volgende:
Uiti het fobo van TS
Ich bin ja zu Gay um zu Funktionieren![]()
![]()
![]()
-15 jaartjes()]
-3 gymnasium
-Natuur, Techniek & Gezondheid profiel met filosofie en tekenen
-5 paar Converse Chuckies
-Horrofreak
-Muziekfreak
-Sowieso freak
Conclusie TS spoort niet en die gast is beter af zonder TS
je weet veel over 'mquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:14 schreef Q_Orianka het volgende:
Een maand geleden tijdens het stappen was er een gast die me een drankje aanbood, aangezien hij big bucks verdient met zijn krantenwijk. Hij zei ook dingen als "Ik zie er best goed uit en kan redelijk veel meisjes krijgen." Hij was fucking lelijk en ranzig: hij was 2 varkens hoog, zag eruit als Ronaldinho on crack en hij had een hoofd vol met korsten en pus (het leek wel alsof hij zijn puisten kapot had gekrabt met schuurpapier). En hij stonk naar de ingezakte flamoes van je moeder, echt niet normaal meer. Hij was daar met zijn vrienden (een van hen was een mislukte omgebouwde met een dubbelgeklapte lul en een ander had Down).
Ik zei dat ik niet geïnteresseerd was, maar hij bleef maar avances maken en volgde me overal naartoe. Hij had zelfs toen ik even niet oplette, mijn mobiel gepakt en zichzelf gebeld (zo kwam hij aan mijn nummer). Daar kwam ik later achter toen hij me begon te bellen. Inmiddels sms't hij me 100 keer per dag en ik sms'te terug dat hij moest optyfen en ik wenste hem balkanker toe. Ik zei ook dat ik een vriendje had, maar hij houdt nog steeds niet opWat moet ik nu doen?
Doe normaal, wees niet zo'n stress-kip!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:27 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ja, idd!Hij is pas de echte freak, aangezien hij op freaks valt
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:14 schreef Q_Orianka het volgende:
Een maand geleden tijdens het stappen was er een gast die me een drankje aanbood, aangezien hij big bucks verdient met zijn krantenwijk. Hij zei ook dingen als "Ik zie er best goed uit en kan redelijk veel meisjes krijgen." Hij was fucking lelijk en ranzig: hij was 2 varkens hoog, zag eruit als Ronaldinho on crack en hij had een hoofd vol met korsten en pus (het leek wel alsof hij zijn puisten kapot had gekrabt met schuurpapier). En hij stonk naar de ingezakte flamoes van je moeder, echt niet normaal meer. Hij was daar met zijn vrienden (een van hen was een mislukte omgebouwde met een dubbelgeklapte lul en een ander had Down).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:"Ik zie er best goed uit en kan redelijk veel meisjes krijgen."
blobfish ziet er sexy uitquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef Q_Orianka het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon een onzekere kutgothic die in paniek raakt omdat ze voor het eerst aandacht krijgt van iemand, ookal is ie zo lelijk als een blobfish.
[ afbeelding ]
Meid die je 4 weken aan het lijntje houdtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:27 schreef B_ernd het volgende:
Heeft iemand een link naar 't originele topic?
Nee, dat is zo'n beetje de enige grap uit de film. En om die grap over danny devito blijf ik lachen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:53 schreef steeg het volgende:
too gay to function is sowieso gejat van een niet bijster grappige film (mean girls) aahhhh weg orginaliteit.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:03 schreef PusKut het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een goeie, dat dan weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |