*snif* *snif* Jaloezie?quote:
Dat mag diegene die zich geroepen voelt mooi in deel II doen. Ik pas.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ts. Gaarne a.u.b. even een update van mijn carrieremove.
bedankt.
Alsof je na 3 keer lezen ineens moet lachen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:49 schreef Vierkantblokje het volgende:
Na drie keer lezen moet ik toch echt concluderen dat ik niet snap waarom mensjes dit grappig vinden.
heb je nou werkelijk niks over voor je collega'squote:Op woensdag 23 juli 2008 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat mag diegene die zich geroepen voelt mooi in deel II doen. Ik pas.
quote:Al kermend en schoppend in zijn wieg liet hij zijn ongenoegen blijken over alles wat hem aangeboden werd.
Je bedoelt de fout die Fok! gemaakt hebt om je blauw te maken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ts. Gaarne a.u.b. even een update van mijn carrieremove.
bedankt.
Dat is een nieuwe bladzijde uit zijn biografiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:34 schreef Jerruh het volgende:
Ik moest trouwens even goed kijken, maar toch.... er viel me iets op en ik heb daarbij eigenlijk de volgende vraag:
[ afbeelding ]
Boswachter, is er iets wat wij nog niet weten!?
Net als je denkt dat dit topic zou wegzakken...quote:
Sorry?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Net als je denkt dat dit topic zou wegzakken...
Dat is z'n zeikstraalquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:34 schreef Jerruh het volgende:
Ik moest trouwens even goed kijken, maar toch.... er viel me iets op en ik heb daarbij eigenlijk de volgende vraag:
[ afbeelding ]
WTF gek ! hendig lekker wijven rechts van me ! (voor de kijkers links)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:34 schreef Jerruh het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ie zelf weten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die gast boven je kijkt naar je billetjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |