In ONZ hebben we wat meer kwaliteit inderdaad. Dat gaat nou eenmaal iets langzamer.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:14 schreef Florian_ het volgende:
Als dit in KLB was gepost had het al 7 pagina's gehad denk ik zo
Zeikerd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:40 schreef Lyzio het volgende:
Je weet toch dat je nu precies hetzelfde doet als Boswachter maar dan drie keer slechter he? Verhaaltjes vertellen dus. En ook nog eens met steeds dezelfde kop. Inspiratieloze bagger en een hopeloze poging om grappig te doen. Past wel goed bij je kleurtje.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:40 schreef Lyzio het volgende:
Je weet toch dat je nu precies hetzelfde doet als Boswachter maar dan drie keer slechter he? Verhaaltjes vertellen dus. En ook nog eens met steeds dezelfde kop. Inspiratieloze bagger en een hopeloze poging om grappig te doen. Past wel goed bij je kleurtje.
Ik kan het wel waarderen hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:40 schreef Lyzio het volgende:
Als jij mod wordt, post ik niet meer.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
WTF. Geniaal
Eindelijk eens een richtige hendig vette comeback van Ludo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boehoehoe. Je kan kunt er gewoon niet mee omgaan
Omdat de immer zwijgende Ludo Sanders eindelijk zijn oordeel heeft geveld.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:49 schreef Vierkantblokje het volgende:
Na drie keer lezen moet ik toch echt concluderen dat ik niet snap waarom mensjes dit grappig vinden.
Ik zal eens voor je kijken of ik ze elders up kan loaden.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zal eens voor je kijken of ik ze elders up kan loaden.
Wheheh zonder plaatjes was het echt minder grappigquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |