de foto's zijn toppiequote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:49 schreef Vierkantblokje het volgende:
Na drie keer lezen moet ik toch echt concluderen dat ik niet snap waarom mensjes dit grappig vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:43 schreef Alicey het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:43 schreef Alicey het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alicey toch.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
En dan ook niet het antwoord geven.quote:
de_boswachterquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan ook niet het antwoord geven.Kom op, het is misschien een klein beetje een newbie-vraag, maar dan kun je toch nog best antwoorden? ...
niet zo zeer op ONZ, meer op KLB, maar daar is tegenwoordig weinig verschil meer in.quote:
Meer in KLB, vanwege het openen van minimaal 2 topics per dag.quote:
Ah, dat verklaart een hoop inderdaad!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Meer in KLB, vanwege het openen van minimaal 2 topics per dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |