Is te merken, verkoopt echt goedquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:43 schreef Remzz het volgende:
Die nieuwe fruitmix is trouwens echt lekker
Wat kost dat? En heb je wel genoeg aan 1 bakje, of is het echt heel weinig?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:43 schreef Remzz het volgende:
Die nieuwe fruitmix is trouwens echt lekker
't is niet veel en kost 1.50quote:Op zondag 20 juli 2008 20:14 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Wat kost dat? En heb je wel genoeg aan 1 bakje, of is het echt heel weinig?
Voor 1 euro heb je natuurlijk ook worteltjesquote:Op zondag 20 juli 2008 21:36 schreef Wisheh het volgende:
ik vind het wel jammer dat de euro knallers veranderd zijn. Ik vond het altijd wel lekker om ff hamburgertje te halen voor een eurie maar nu moet ik gelijk een mcbacon voor 2 euro halen...die niet zo lekker is als de hamburger
Edit: Heb eigenlijk wel zin in mac nu dus ff door de mcdrive heen jagen nubrb
![]()
Dat ze geen ijs meer hebben is omdat ze dan het apparaat al aan het schoonmaken zijn, dan zeggen ze dat het ijs op is.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:34 schreef makkie88 het volgende:
gister macdrive..
ik: graag 2 Joghurt en fruit
onverstaanbare neger: *gbw hebben geen. bweuh joghurt bhzw ijs meer..
ik: owh, 2 macflurrys dan maar
weer die gekke neger: we hebben geen ijs meer
laat maar zitten dan..
doeloos rondje in de macdrive
gelijk een klacht: geen mac ijs kunnen halen om half 2 snachts!
Thnx voor de link, best wel interessant!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:51 schreef Aether het volgende:
Interessante video(reeks); ooit uitgezonden op CNN:
Big Mac - Inside the McDonald's Empire.
Verleden, nieuwe producten en uitbreidingen in het buitenland.
afschuwelijk. Die van de vorige actie waren 900x toffer.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:16 schreef Studiotje het volgende:
Nieuwe actie: Bij elk groot menu en een of andere salade menu, heb niet door welke, krijg je een gratis glas in de vorm van een colablikje..Hij is wel wijs hoor
[ afbeelding ]
Deze dus in 6 verschillende kleuren, op mcdonalds.nl staat nog nietsKijk anders op McDonalds.be, staan ze wel
Die waren zeker mooierquote:Op maandag 28 juli 2008 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
afschuwelijk. Die van de vorige actie waren 900x toffer.
Ik heb 8 stuks van die ouwe glazenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die waren zeker mooiermensen vroegen er ook meer om
ik geef ze nu gewoon niet mee als ze er niet om vragen omdat ze te hard gaan
Vies hè!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:45 schreef Muck het volgende:
ik vind ze leuk die glazen
lijkt me alleen niet echt prettig drinken met dat naar binnen staande randje, maar daar gaat het niet om he
Ik zit nu trouwens aan een zakje worteltjes
Hihi...quote:
Ik heb er ruim 50; toen de actie afgelopen was heb ik sowieso al 1 doos roze mee naar huis gekregen, dat zijn er al 30.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb 8 stuks van die ouwe glazen4 roze, 4 groene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |